flowers lover

11:39:00

Cześć kochani !
Mamy już listopad. Niesamowite jak szybko mija czas. Wydaje mi się jakbym wczoraj szła na inagurację roku akademickiego a dziś już odliczam dni do świąt. 
Dziś mam dla Was zdjęcia z lookiem w zupełnie innym wydaniu,niż dotychczas. Kwiecista sukienka skradła moje serce, dlatego postanowiłam postawić na delikatny,dziewczęcy look. 
Motyw kwiatów to hit tego sezonu.Jeżeli czytaliście post o trendach na jesień/zimę '17 na pewno zauważyliscie to na wybiegach. Florystyczne wzory pojawiają się w każdej części garderoby. Taki motyw widoczny był między innymi u Gucci czy Balenciagi. 
Do tej uroczej sukienki dobrałam delikatną torebkę z piórkiem,by nie przysłonić głównego motywu.
Koniecznie dajcie znać jak Wam się podoba !











You Might Also Like

26 komentarze

  1. Zdjęcia masz cudne! Wspaniałe miejsce! Zdradzisz gdzie to? Gdybym tam była to chyba nawet na sekundę bym nie odeszła, zachody słońca wyglądają tam zniewalająco!
    Pierwszą fotkę musiałam aż zapisać!
    Robię to rzadko ale idę się zakopać w twoich postach, coś mi się tu podoba.
    Mam jeszcze jedną radę - odrobinkę popracuj nad pisownią. W dwóch pierwszych zdaniach pojawia się to samo słowo.

    Zapraszam również do mnie! Kilka pomysłów na stylową zimę! http://nekoworlds.blogspot.com/2017/11/winter-inspired-looks.html
    Chętnie poznam twoją opinię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna twarzowa stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, zdjęcia bardzo mi się podobają a ty pozujesz bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tylko ja nie odliczam jeszcze dni do świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam tą sukienkę na wieszaku i wyglądała średnio ale na Tobie zaczyna mi sie podobać, świetne dodatki dobrałaś do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia! Lubię kwieciste wzory :)
    Już odliczasz dni do świąt? Ja jeszcze nie zaczęłam, ale coś czuję, że niebawem się to stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten czas leci bardzo szybko! Fakt, niedługo święta ajj uwielbiam ten czas :)
    Stylizacja super, całość mi się podoba! Sam blog również dlatego zostaje i obserwuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja, świetny look, świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow jaka przepiękna stylizacja <3 Oj i mi także ten czas szybko leci już za niedługo święta, kiedy to minęło :O
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam, ja bym zamarzła na śmierc jakbym wyszla w takim stroju choćby na chwilę na zewnątrz. W domu siedze w bluzie pod kocem ciągle, a dalej mam zimne rece :D
    Bardzo podoba mi się ta stylizacja, ale chyba to raczej dla gorących kobiet :D
    Podrugiejstronieokładki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia! Ta sukienka jest cudna!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne wyglądasz :) a czas faktycznie mija za szybko

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcia! to ostatnie mnie urzekło!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/11/winter-is-coming-na-co-warto-zwrocic.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas zdecydowanie za szybko leci ! Ładnie wyglądasz w tej sukience ;>

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie stylizacje, a tu szczególnie podoba mi się sukienka - kwiatowy motyw piekny :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne miejsce na sesję modową, super wykorzystane odbicia w szkle. Piszesz jesień, a tu słońce i niebieskie niebo, pozytywnie bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz bardzo ciekawie i widzę, że u Ciebie dziś było dość ciepło skoro mogłaś tak wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobają mi się zdjęcia!


    http://kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podoba estetyka twojego bloga! śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham takie zwiewne sukienki w kwiaty <3 Stylizacja-bomba

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny blog! Piękna Ty! Świetnie wyglądasz w tej sukience <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia są cudne
    Też sądzę, że leci jak głupi
    Jeszcze niedawno był pierwszy dzień szkoły, a teraz już jest prwie przerwa świąteczna

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam kwiatowe motywy, także jestem na tak :) Przepiękne miejsce w tle, bardzo mi się podoba estetyk Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja. Naprawdę Ci pasuje. Co do zdjęć to są naprawdę fenomenalne. Bardzo mi się podobają
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja! Sama z wielką chęcią bym się tak ubrała! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)