Motivation

09:56:00

Cześć wszystkim! 
Piszę do Was po krótkiej przerwie. Nowa sytuacja, nowe otoczenie i seria zmian nie są łatwe. Początki są ciężkie, ale teraz może być tylko lepiej. To właśnie zainspirowało mnie do napisania tego wpisu. 
Mam dziś dla Was dawkę motywacji - zebrałam trochę cytatów, które mają pozytywne przesłanie. Niech będą one dla nas siłą napędową i pozytywną energią na kolejny tydzień. Dla mnie nowy tydzień to nowy start. Niech ten start będzie dobry :)



W życiu wygrywa tylko ten, który pokonał samego siebie. Kto pokonał swój strach, swoje lenistwo, swoją nieśmiałość.


Jeśli masz zamiar w coś wątpić, to zacznij wątpić w swoje ograniczenia.

If you know you can do better, then do better

Dreams don't work unless you do

Bądź najlepszą wersją siebie !

People wait
all week for friday
all year for summer
all life for happines

J U S T   D O   I T

Budź się z motywacją
Zasypiaj z satysfakcją

Stop thinking 
start doing

The future starts today

Everyday is your day

Naucz się cieszyć tym, co masz

Nie daj się popychać problemom…Daj się prowadzić marzeniom.

W życiu potrzebujesz albo inspiracji, albo desperacji.

You are your only limit

Należy wymagać tego, co można otrzymać. Autorytet opiera się na rozsądku.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Ile motywacji w jednym poście!
    Dawno tyle nie widziałam.
    Moim ulubionym (i oklepanym), którego trzymam sie od lat jest ,,Nigdy się nie poddawaj".

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytaty chyba najbardziej mnie inspirują!
    Życzę Ci owocnego tygodnia! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bądź najlepszą wersją siebie - mnie to motywuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spiszę sobie kilka cytatów ;) Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo pozytywny wpis. cieszę się, że na niego trafiłam :) Przepiszę sobie te motywacje do kalendarza, tak co któryś dzień, żeby się motywować. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega inspirujący post, takie cytaty naprawdę potrafią zmotywować 🙄

    OdpowiedzUsuń
  7. Love checking out your blog! These look like great products to try! Thanks for the share.
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne cytaty! Czasem sa potrzebne jako przysłowiowy kop :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba muszę kilka z nich przepisać i powiesić nad łóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super są te cytaty!
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dużo pozytywnej energii! Gratki za pomysł na post. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam cytaty, dlatego tak chętnie wypisuje je z książek, które czytam. Mam nawet zeszyt z aforyzmami i myślę, że Twoje cytaty też do niego wpiszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo motywujacy post Kochana!
    Cytaty podbudowały moje samopoczucie.
    Buziaki Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. W życiu wygrywa tylko ten, który pokonał samego siebie. Kto pokonał swój strach, swoje lenistwo, swoją nieśmiałość. - trafiłaś w samo sedno !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uważam, że pierwszy cytat jest bardzo prawdziwy. Często największym problem by coś osiągnąć jesteśmy my sami i nasze lęki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)