Inspirations of autumn

02:05:00


Nareszcie. Początek mojej ukochanej jesieni. To już ten moment...
Wychodzę z domu i słyszę stukot spadających kasztanów. Oczywiście nie mogę się powstrzymać, by nie zabrać choć jedne go.
Uwielbiam ten czas w roku, ten cudowny klimat. 
Dziś mam dla Was jesienne inspiracje. 
Zapraszam

This time came. It is the start of my lovely fall. It's the moment..
I leave the house and hear the clatter of fallen chestnuts.Of, course I can stop myself from taking at least one of them.
It's such beautiful.
Im in love with this time of the year and this perfect climate.
Today I have autumn inspirations for You.
So.. I invite You.
















You Might Also Like

21 komentarze

  1. O, u mnie akurat pogoda z pierwszego gifu, no idealne odwzorowanie tego, co mam za oknem :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogoda taka sama u mnie jak na pierwszym gifie, ale wbrew pozorom bardzo ją lubię. Kocham jesień, a inspiracje super :D :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie brzydko i deszczowo, a inspiracje supcio ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam jesień, wiele typowych dla niej cech na które ktoś nie zwrócił by uwagi jednak one zawsze rok po roku skradają moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje, uwielbiam takie notki :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. Dynie, ciepłe sweterki i kawa. Czego chcieć więcej od października?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia. Ja też bardzo lubię jesień! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez kocham jesień, ale u mnie nie ma niestety kasztanow :(
    Cudowne inspiracje!
    pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Obecnie mi pogodę z pierwszego zdjęcia😂😂 świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku nie dopadła nas jesienna chandra! Wręcz przeciwnie <3 Zakochałyśmy się w jesieni, a rozpoczęła się ona dla nas nową miłością oraz złotym medalem w zawodach! Oby tak dalej :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam oglądać tego typu inspiracje <3 Piękne zdjęcia :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  12. Najpiękniejsza część jesieni to długie wieczory i kawa *u*! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow,cudne kolory i przepiekne zdjecia:*

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham jesiennie klimaty i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam prawdziwą polską jesień, która idealnie prezentuje się na zdjęciach i mieni się w czerwieni i pomarańczy. Piękna pora roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne inspiracje, oby taka była ta jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień potrafi być na prawdę piękna. I te wieczory z kocykiem, herbatą i książka- uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień bardzo lubię, ale nie deszczową, szarą, ponurą. Jest to idealny czas po prostu dla siebie. ;)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na
    NOWY JESIENNY post. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki super klimat stworzyl sie na Twoim blogu! Ja bardzo lubie jesien za to, ze mozna spokojnie przesiedziec w domu z herbata i owinac sie cala kocem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)