10 reasons of ..Why I love fall

14:33:00

Cześć kochani. Za moment powita nas nowy miesiąc - listopad. Kalendarzowa jesień rozpoczęła się już jakiś czas temu, dlatego postanowiłam przygotować dla Was wpis dotyczący powodów, za które uwielbiam ten czas w roku. Zapraszam :)


1. Beautiful view
Zawsze czekam na moment pojawienia się pięknych, złotych liści delikatnie opadających z drzew. Jest to dosłownie chwila, dlatego łatwo to przegapić. Uwielbiam spacery po złotych liściach w poszukiwaniu kasztanów. Dlatego właśnie jest to mój ulubiony moment i największy urok jaki niesie ze sobą jesień.



2. Hot tee or coffee
W każdej innej porze roku kawa nie smakuje tak dobrze jak jesienią. Jest to idealny czas na gorące napoje w niezwykłym, klimacie. Ciepła herbata z goździkami czy ulubiona latte z pewnością każdemu umili deszczowe, pochmurne popołudnia.



3. A lot of sweaters
Ciepłe, grube swetry! Nie dość ,że w te chłodne dni chronią nas przed zimną temperaturą, to jeszcze dobrze wyglądają. Różne kolory,wzory. Wszystko można ładnie dopasować zarówno do butów sportowych , jak i tych zimowych. 



4. Books and series
Jesień to czas,kiedy nie mam dużych wyrzutów sumienia spędzając długie popołudnia przed laptopem, oglądając ulubiony odcinek serialu..bądź cały sezon. Jest to idealna pora zarówno na seriale, filmy jak i na książki. Właśnie w tę porę roku czyta się je najlepiej. Obecnie jestem w trakcie "13 powodów", a Wy?



5. Tumblr
Nie sposób o tym nie wspomnieć. Moja ulubiona strona z inspiracjami staje się dla mnie nałogiem w okresie jesiennym. Te szare,krótkie dni i długie noce zdecydowanie nadają się do korzystania z ulubionych stron trochę dłużej niż zwykle. Sama kilka lat temu stworzyłam jesiennego Tumblra, na którego serdecznie Was zapraszam.
Mój Tumblr - TUTAJ


6. Blog
Pisanie bloga jesienią to dla mnie zupełnie coś innego. Mam wtedy więcej pomysłów i zapału, ponieważ jest to "mój czas, moja pora". Mimo ,że ze zdjęciami w taką pogodę bywa ciężko, mam w zanadrzu wiele innych pomysłów na posty dla Was. :)


7. Rain
Deszcz..Z jednej strony go kocham, z drugiej nienawidzę. Bardzo lubię deszczową pogodę, ale szczególnie gdy mogę wtedy zostać w ciepłym domu i tylko oglądać krople deszczu spływające po szybie.



8. Autumn decorations
Z pewnością nie przebijają tych na Boże Narodzenie, ale są urocze i mają specyficzny klimat. W szczególności lubię wieńce na drzwi oraz dynie. Nadają wnętrzu niepowtarzalny charakter!



9. Candles and waxes
Kocham piękne zapachy, ten klimat świec i wosków. Nadają się one na chłodne wieczory z książką czy gorącą czekoladą w ręku. 


10. Music
Jesienna rutyna? Wychodzę z domu , gdy jest ciemno.. Niczym środek nocy. Czasami również wracam, gdy jest ciemno. Dlatego w te ciemne, szare dni lubię po prostu włożyć słuchawki i posłuchać ulubionej playlisty. Szczególnie wpisującej się w tę pogodę.



Myślę ,że to już są wszystkie powody, za które lubię tę porę roku.
Koniecznie dajcie znać, czy lubicie jesień, czy raczej wolicie słoneczne lato :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Bardzo fajny post, fajnie spojrzeć na tą z pozoru ponurą porę roku z tej innej, Twojej strony ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam jesień, ale jak nie pada za bardzo;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko oprócz Tumblr'a się zgadza :) Też lubię za to jesień, choć nie pasuje mi jedynie nagły spadek temperatury... na szczęście swetry to rekompensują, a w domu ciepłe kakao, koc, książka lub blog :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za jesienią ze względu na ciągłe deszcze.. Nie mogę robić wtedy zdjęć na bloga i się wkurzam :(

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te gify są cudowne! Świetne! Jesień to bardzo ładna pora roku. Mam podobne zdanie co do powodów ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh, zgadzam się ze wszystkim co napisałaś! Liście, gorąca herbata, ciepły sweter, deszcz za oknem, muzyka, nałogowe przeglądanie ulubionych stron :) Jesień ma w sobie ten klimat <3
    PS. Bardzo ładne są zdjęcia i gify w tym wpisie, mega przyjemnie przez to się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również podoba klimat sie, ale jest dla mnie za zimno :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie każda pora roku jest wyjątkowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No rzeczywiście jesień jest wspaniała jeśli chodzi o te rzeczy które wymieniłas!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja ostatnio robiłam takie świeczniczki ❤ Jesień jest bardzo klimatyczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie lubię jesieni :/
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham jesienny klimat,ciepłe sweterki,herbata z cytryna bądź dobra kawa i ulubiony serial <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Robisz sama zdjęcia czy skądś je ściągasz? bo są naprawdę magiczne!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo lubię jesień tylko taką pogodną i słoneczną niestety mało takiej było w tym roku :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)