7 TRENDS FOR AUTUMN / WINTER

07:14:00

Cześć !
Jesienna pogoda zagościła u nas już na dobre. Mimo ,iż  kalendarzowo mamy jeszcze lato, na ulicach można spotkać ludzi ubranych w krótkie rękawki i trampki albo z kolei  kurtki i botki. Takai już urok właśnie tego przejściowego okresu. 
W tym sezonie szczególnie dostępne będą  materiały, fasony, czy konkretne dodatki, które zaprezentowane zostały przez projektantów na wybiegach. Jeżeli jesteście ciekawi co szczególnie będzie widoczne tej jesieni oraz zimy, zapraszam dalej.



 DENIM
Jeans zawładnął na wybiegu szczególnie u Calvina Kleina i to nie jako część stylizacji, ale w total looku ! Kurtki, spodnie, torebki czy nakrycia na głowę. Od stóp do głów w klasycznych odcieniach czyli niebieski i granat - nada to całości szykownego charakteru.



KRATA
Jeżeli w Twojej szafie nadal wisi stara koszula w kratę, to w tym sezonie znajdzie się dla niej miejsce w stylizacji. Ubrania w ten wzór były niezwykle widoczne na wielu pokazach, w tym u Balenciagi czy Calvina Kleina lub Armaniego. 
Szczególnie uwidocznione były looki zdominowane przez marynarki czy spodnie w krateczkę, bądź całe komplety. Wsród looków przeważała również stylizacja ala office, czyli bardziej klasycznie.



CZERWIEŃ

Jeżeli jesteś zwolenniczką czerwieni, to dobrze się składa, ponieważ to ona owładnie tegoroczny i przyszłoroczny sezon. I chodzi tu o żywą, soczystą barwę! Nie musi ona być przypisywana tylko wieczorowym stylizacjom. Swetry czy koszule w tym kolorze dobrze sprawdzą się również na codzień.
Taką czerwień zauważyliśmy między innymi u Chloe, Adama Selmana czy Gucci.



PUCHÓWKI

Te kurtki były już trendem w poprzednim sezonie. Wypromowane zostały przez Balenciagę a ich wielką fanką stała się Jessica Mercedes, która wiele razy pojawiała się w czerwonej puchówce. Teraz również się pojawią i zdominują sieciówki. Ich dużą zaletą jest fakt, że są nie tylko modne, jak i ciepłe. Takie kurtki dostrzegliśmy między innymi na pokazie Versace.



SZTRUKS

Ostatnie ubranie właśnie z tego materiału miałam jako dziecko i niezwykle się cieszę, że ten materiał powraca. Na pewno jest to coś zupełnie nowego , jeśli patrzeć kilka sezonów wstecz. Spodnie , kurtki czy marynarki świetnie będą się prezentować w odcieniach brązu oraz zgaszonego różu. Szczególnie widoczne były  ubrania sztruksowe u Marca Jacobsa.



KWIATY

Czy kwieciste wzory muszą królować tylko wiosną i latem ? Jak widać, niekoniecznie. Pojawią się również w tym  - zimowym sezonie. Te florystyczne wzory będą  dominować w chłodnych odcieniach, by nabrać bardziej zimowego charakteru.Od pewnego czasu w oczy rzucają nam się szczególnie róże i to one również będą najbardziej widoczne w najbliższym czasie. Kwieciste wzory były najczęste na pokazach Gucci czy Balenciagi.



PODKREŚLENIE TALII
Projektanci przy okazji stylizacji z oversize'owymi swetrami, koszulami czy w przypadku płaszczy i trenczów skłaniali się do podkreślenia talii przy pomocy paska czy goretu. W ten sposób na pewno "nie utoniemy" w naszych stylizacjach. Na taki dodatek postawił między innymi Michael Kors.



To już koniec tej części trendów. Jeżeli post Wam się spodoba, pojawi się kolejna część, ponieważ jest tego jeszcze więcej :)
Co najbardziej przypadło Wam do gustu ? Piszcie w komentarzach :)

Snapchat:paciak17

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Zawsze zapierały mi dech w piersiach wymyślności kreacji na wybiegach i tym razem też tak się zdarzyło.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety oprócz denimu nic z trendów na jesień nie przypadło mi do gustu :/
    Ale fajnie że zrobiłaś takie podsumowanie ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe propozycje na jesień, aczkolwiek nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeans zawsze króluje niezależnie od pory roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czerwień mi się ostatnio bardzo spodobała ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się bałam, że nic dla siebie nie znajdę, ale ta pudrowa jeansowa kurtka skradła moje serduszko :o zapraszam, http://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szary i czerwony - podoba mi się, ale ... podkreślenie talii niekoniecznie :)


    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się, że tej jesieni i zimy będziemy mogli zobaczyć na ulicach czerwień i kwieciste wzory, z kolei słyszałam, że w tym sezonie nie kratka będzie królować a paski! Wszystko zobaczymy w praniu :)
    Świetny post
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej do gustu przypadają czerwienie i sztruks :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za to podsumowanie. Od teraz jestem w temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam sztruks i podkreślanie tali <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trendy bardzo mi się podobają! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post i selekcja trendów :) mi ostatnio przypodobały się kurtki puchowe,sama zaopatrzyłam się w złotą,także jesień i zima wcale nie muszą być nudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie trendy bardzo mi się podobają
    Pozdrawiam!
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham czerwony ♥ Mega się cieszę, że jest modny w tym sezonie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie świetne są trendy obecnie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Od teraz jestem w temacie najbardziej podoba mi się ta czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wykorzystałaś świetne zdjęcia do tego posta :) Wpis bardzo mi się podoba <3

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  19. Modna obecnie krata jest wprost ze starej marynarki dziadka, wygląda to po prostu super!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam teraz straszną ''fazę'' na kolor czerwony i mogłabym mieć po prostu wszystko w tym kolorze :D A czerwona kurtka - cudowna. Chętnie przeczytam drugą część posta!
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Krata i czerwień- na to stawiam tej jesieni!!<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bardzo się cieszę na nadejście jesieni, moja ulubiona pora roku. Co do trendów bardzo się cieszę, że powraca sztruks! Ostatnio kupiłam sobie takowe spodnie i świetnie w nich wyglądam.. mówiąc skromnie. :-D Do tego jeans, mam katanę którą kocham noszę co roku. Teraz będę modna. :-D Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super stylizacje najbardziej podoba mi sie ta czerwona torebka

    OdpowiedzUsuń
  24. Krata, puch i kwiaty obecne, ale zakupy mnie jeszcze czekają. :3

    http://screatlieve.blogspot.com
    http://www.youtube.com/watch?v=eWBdJ1JeS7A

    OdpowiedzUsuń
  25. propozycje bardzo w moim stylu! <3

    www.paulinakobza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)