Hello August

07:42:00

Cześć kochani !
Jest dość pochmurne, niedzielne i leniwe zarazem po południe, które mnie niezwykle cieszy. Odpoczynek od upałów na pewno każdemu z nas dobrze zrobi, a ja w końcu mogę coś dla Was napisać nie spiesząc się przy tym nigdzie.
Pewnie tak jak ja zastanawiacie się jakim cudem mamy już sierpień ! 
Dla niektórych z Was jest  to już połowa wakacji. Mnie natomiast czeka jeszcze cały wrzesień słodkiego lenistwa, które mam nadzieję wykorzystam w dużej mierze tutaj.

Już za kilka dni oficjalnie stanę się 20latką. Przeraża mnie tempo przemijania. Mówią ,że to najlepsze lata, najlepszy czas. Ja jednak zamiast cieszyć się z okrągłych urodzin odczuwam presję czasu, który biegnie nieubłagalnie szybko.  W związku z nadchodzącymi urodzinami ( których obchodzić po prostu nie lubię i nie polubię ) naszła mnie refleksja.
Te dwadzieścia długi lat zleciało mi niesamowicie szybko. Dzień po dniu mknął jak sypiący się piasek przez palce. Bez postoju.
Na pewno każdy z nas robi sobie podsumowanie pewnego czasu. Może roku. A może miesiąca. 
Zawsze są jakieś plany i postanowienia. Ale często błędnie je porzucamy. 
Mimo ,że kosztuje nas to wysiłek, czas, może i nerwy - warto dążyć do czegoś bardziej lub mniej, żeby za parę lat nie powiedzieć sobie " żałuję ,że tego nie zrobiłam/nie zrobiłem".
Czasami mamy tę jedną okazję i to ona może przeważyć szalę naszej przyszłości ! 
Dlatego mimo  wszelkich obaw powinniśmy sobie wmówić,jak bardzo odważni jesteśmy i z determinacją robić to , co nas uszczęśliwia ,bądź uszczęśliwi nas w przyszłości.
I tu uwaga dla Was, żebyście ten ostatni miesiąc wakacji wykorzystali dokładnie  tak, jak Wy tego chcecie. Nie wszystko możemy przewidzieć i kontrolować, ale jeśli mamy tę możliwość , wykorzystajmy ją.
Czasami po prostu wskazane jest być trochę samolubnym, pomyśleć o sobie i swoich potrzebach. 
Tak więc przed moją ukochaną jesienią, zróbmy wszystko to , co sobie zaplanowaliśmy i łapmy chwilę! 

Na dole znajdziecie zdjęcia z ostatniej sesji. W mojej stylizacji dominuje motyw róż, który ostatnio niesamowicie mi się spodobał. Mam nadzieję ,że w tym looku z tym nie przesadziłam. Dajcie znać :) 
Wszystkie linki znajdziecie na dole. Ubrania pochodzę ze sklepów : Zaful oraz Rosegal.

 *Przypominam również o konkursie, w którym do wygrania jest zestaw pięknych,minimalistycznych pędzli. --> TUTAJ 

Trzymajcie się ciepło i koniecznie napiszcie jakie macie plany na kolejny miesiąc lata !
















SPÓDNICZKA - TUTAJ

KOSZULA - TUTAJ

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Jakie piękne zdjęcia, a i też to tępo życia to mi już zawrotną prędkością mija, nawet nie wiem kiedy a mam już 23 lata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękne włosy,śliczna stylizacja,pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękna spódniczka! Uwielbiam motywy haftów na ubraniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że jesteśmy mniej więcej na tym samym etapie- mnie tez naszły podobne refleksje ze względu na okrągłe urodziny. Bardzo fajnie napisany post, świetne zdjęcia :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja! Ładnie wyszłaś na zdjęciach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi został ostatni rok dzieciństwa, ten czas leci jak strzała .. !
    Wpis świetny, zdjęcia piękne. Bardzo podobają mi się Twoje włosy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie powinnaś częściej uśmiechać się na zdjęciach, bo uśmiech dodaje ci niesamowitego uroku. Udanego września! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety im jesteśmy starsi, tym czas coraz szybciej mija. Każdy z nas to przeżywa, kiedy nadchodzą "wakacje życia" i okrągłe nie-naste urodziny.
    Na zdjęciach wyszłaś przecudownie!
    Pozdrawiam,
    Alexandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódniczka , idealnie zgrany outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo trafne słowa :)
    A Ty przepięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna modelka, piękne zdjęcia i piękna oprawa tekstowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja sie bardzo ciesze na to ochłodzenie. :)
    Ładne zdjęcia. Masz świetne włosy. ♥

    Pozdrawiam!
    Annes

    OdpowiedzUsuń
  13. Ladne zdjęcia, ostatnio też spodobał mi się motyw róż. Mnie też to tępo przemijania zaskakuje. Zanim się obejrzę, a za 7 miesięcy będę już pełnoletnia. Strasznie szybko leci ten czas.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie cudne zdjęcia! Bardzo lubię motyw róż <3
    Obserwuję już od dawna :)
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten czas tak szybko leci, boski outfit :)
    https://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  16. No to wszystkiego najlepszego, mam nadzieję, że w ciągu sierpnia i września zrobisz tyle rzeczy, byś nigdy nie żałowała, że niczego nie spróbowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia!:D
    Jesteś prześliczna!♡
    Spełnienia marzeń!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale świetna spódniczka i Twoje włosy są śliczne *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się aplikacja na twojej spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że 20 urodziny to idealny moment na taki czas refleksji. Przecież nie kończymy takiej okrągłej liczby lat co rok. Mam nadzieję, że przemyslenia skłaniają do działania i pozytywnego myślenia ;) a zdjęcia wyszły bardzo ładnie 💙

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrób post o pielęgnacji twoich pięknych włosów, wyglądają kosmicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale piękne zdjęcia! Sama byłam na wsi przez kilka dni - cisza i spokój, można wypocząć. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne zdjęcia! Twoje włosy to cudo *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna spódniczka! Zakochałam się w twoich włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że jakoś mijają ci wakacje. Byle aktywnie! A ja? Ciągle w pracy ;/
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)