TRENDY Z INSTAGRAMA

11:58:00

Cześć! Po całym tygodniu pracy cieszę się ,że w końcu mogę coś dla Was napisać. Dopadła mnie rutyna ,w związku z czym straciłam chęci do czegokolwiek. Mam nadzieję ,że szybko się to zmieni i powróci mój zapał.
A dziś..  będzie o trendach. Ale nie będą one stricte związane z ubraniami, wybiegami. Będą to trendy ,które królują na instagramie i które bardzo łatwo zauważyć.  
Instagram to mój numer jeden , jeśli chodzi o aplikacje. Spędzam tam dużo czasu, często znajduję fantastyczne inspiracje. I tak śledząc moje ulubione instagramowiczki, czy ikony stylu zauważyłam pewną prawidłowość, pewne elementy , które się powtarzają i pojawiają coraz częściej. Nie są to tylko poszczególne części garderoby, lecz również pewne kategorie, rzeczy. 
Jeżeli jesteście ciekawe co jest na topie jeśli chodzi o instagram i publikowane na nim zdjęcia - zapraszam dalej. 

BRZOSKWINIOWY, FESTIWALOWY MAKE-UP

Odkąd Too Faced wypuściło na rynek paletkę Sweet Peach Palette brzoskwiniowe makijaże rządzą instagramem. Wiele osób przełamało się i odeszło w ten sposób od klasycznego nude. Ja czuję się dobrze w obu rodzajach makijażu, a Wy ?







PODŚWIETLANE NAPISY




Uwielbiam je i już od dawna widuję je na moich ulubionych kontach. Taki napis świetnie współgra z resztą zdjęć i jest bardzo efektowny.

KAWIARNIE, RESTAURACJE, JEDZENIE



Klasyka jeśli chodzi o instagram.  To nigdy się nie zmieni !

PODRÓŻE ,EGZOTYCZNE MIEJSCA







Takie zdjęcia, z podróży, ciekawych i niecodziennych miejsc robią największe wrażenie !

KABARETKI




Ten trend pojawił się już jakiś czas temu i miał swoje " 5 minut " ale nadal się pojawia i wygląda świetnie w różnych zestawieniach. Przyznać się - kto nosi ? 

KORONKOWE BIUSTONOSZE





Taki biustonosz często kojarzony jest z instagramem i nie jest to nowość. Prezentuje się bardzo kobieco !

SZTUCZNE PIEGI


Jakiś czas temu pojawiła się moda dorysowywanie sobie sztucznych piegów i wstawianie  takich zdjęć na swój instagram. Co sądzicie ? Próbowałyście ?

ROZŚWIETLACZ




Makijaż z większą ilością ulubionego rozświetlacza niż zwykle prezentuje się świetnie, szczególnie latem !

CHOKER



Szał na ten element biżuterii już nieco minął , nie mniej jednak u wielu instagramowiczek zagościł na stałe. Nie sposób tu o nim nie wspomnieć. Zdecydowanie jest to trend, który budzi najwięcej kontrowersji. A Wy co sądzicie?

JEANSY Z WYSOKIM STANEM




Klasyk !

To już koniec tych najczęściej pojawiających się zdjęć na instagramie. Ja skupiłam się na tych według mnie najciekawszych i najbardziej rozpowszechnionych. 

Zdjęcia pochodzą z kont moich ulubionych instagramowiczek , niektóre są również moje:

@ba3wa TUTAJ
@paulinaplandowska  TUTAJ
@ viva_a_viva TUTAJ
@ carejarosz TUTAJ
@ oliwia_bugala TUTAJ
@ jemerced TUTAJ

Podobał Wam się post ? Jaki trend lubicie najbardziej '?

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Brzoskwiniowy cień do powiek prezentuje się świetnie! Instagram jest pełen inspirujących zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te koronkowe biustonosze wyglądają niezwykle seksownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Brzoskwiniowy make-up najbardziej mi się podoba *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowe biustonosze jak dla mnie bomba! :) Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia wybrałaś. Makijaż oka bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wszystkie te trendy oprócz sztucznych piegów oraz próbuje sama je tworzyć.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :))

    https://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że trafiłam z trendami. Faktycznie jak przegladam instagrama to często się z tym spotykam. Tylko te świetlne napisy - co do nich nie jestem pewna. A w ogóle super blog.Postaram się częściej tu wpadać ❤

    Jakbyś miała czas to zapraszam również do mnie:
    Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzoskwiniowe cienie bardzo mi się podobają, ale sama nie mam jeszcze żadnych. Muszę się w końcu zaopatrzyć. ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiscie nie lubie deynn i wg mnie dorysowane piegi u niej wygladaja tandetnie, ogolnie bardzo przydatny wpis, uwielbiam kabaretki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat te trendy wpisują się w moje gusta - instagram mnie oświeca i inspiruje <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Te trendy są genialne jednak najbardziej zakochalam sie w tym brzoskwiniowym cieniu jest genialny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie trendy a genialne i bardzo mi się podobają ! Viva a Viva ma świetnego istagrama uwielbiam to śledzić ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie trendy bardzo mi się podobają. Ogólnie takie posty to świetna sprawa! Fajnie się ogląda takie inspiracje ;)

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam chokery i takie biustonosze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Trafiłaś w samo sedno z instagramowym Szałem ! :D
    Obserwujmy dalej, ciekawa jestem do czego jeszcze nas to zaprowadzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc ten szał mnie nie dotyczy a wręcz denerwuje. Nie lubię mieć tego samego czy wyglądać tak samo jak wszyscy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile fajnych Inspiracjii :) Kochana , wena na pewno wróci :) Co mam u siebie w niezbędniku to kabaretki, rozświetlacz i koronkowe biustonosze :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. W tym roku każdy z trendów do mnie przemawia, oprócz sztucznych piegów. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedyne co w nowych instagramowych trendach mi się podoba to spodnie z wysokim stanem i brzoskwiniowy makijaż *-* pozdrawiam i zapraszam ;)
    https://blogspecjalniedlaciebie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozseietlacze i egzotyczne miejsca wygrywają wszystko :D życzę aby chęci powróciły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie niesamowicie podoba się brzoskwiniowy makijaż i kabaretki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzoskwiniowy makijaż wygląda prześlicznie <3

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pod5róże i egzotyczne mijsca to zdecydowanie moja bajka ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)