KONKURS

14:25:00

Kochani ! 
Jako ,że wkrótce będzie nas już całe 400 ( w co naprawdę ciężko mi uwierzyć ) mam dla Was konkurs, właśnie z tej okazji. Zasady są banalnie proste ,dlatego zostańcie ze mną do końca.



Ostatnie dni mimo wakacji są dla mnie bardziej pracowite, niż w trakcie roku akademickiego. Na szczęście sierpień zapowiada się bardzo sielankowy i na to też liczę. Postanowiłam więc dać Wam coś od siebie ,prócz publikowanych tutaj postów i myślę ,że trafiła się ku temu dobra okazja.

Ostatnio złożyłam zamówienie w sklepie Rosewholesale. Co mnie najbardziej zainteresowało to własnie ogromny wybór pędzli. Od tęczowych  po jednorożcowe i inne bardziej wymyślne wzory ! 
Jednak myśląc o sobie jak i o Was kierowałam się nie liczbą a jakością oraz użytkowaniem. Wybrałam dwa takie same zestawy pędzli. Jedne powędrowały do mnie w ramach testu a drugie powędrują do jednej lub jednego z Was.

Używałam ich kilkukrotnie i nie różnią się jakościowo z innymi zamawianymi przeze mnie zestawami. Są dobre i skuteczne. Najlepiej wykonacie nimi makijaż oka, co dla mnie jest dużym plusem. Zestaw zawiera 7 pędzli, które są tymi podstawowymi, do codziennych, makijażowych potrzeb. Prezentują się  świetnie, są bardzo minimalistyczne i dlatego właśnie przykuły moją uwagę do tego stopnia. Jedynym mankamentem może być fakt iż są białe. Prezentują się cudnie, ale będzie trzeba o nie bardzo dbać by zachować ich pierwotny wygląd. Mnie osobiście bardzo się sprawdziły i tym razem również się nie zawiodłam. Na pewno będą również zdobić mój pokój, bo szkoda takie pędzle schować do szafki!
Dodatkowo dorzucam Wam gąbeczkę do makijażu. Na pewno się przyda :) 

To teraz...
ZASADY KONKURSU
1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
2. Musisz być publicznym obserwatorem mojego instagrama --> TUTAJ
3. Zostaw komentarz pod tym postem z nazwą do instagrama , dodatkowo możesz podać adres e-mail. ( Ze zwycięzcą skontaktuję się przez instagram, bo tak jest łatwiej. Jeśli jednak ktoś woli meilowo - żaden problem ).

Jak więc widzicie można wygrać w bardzo prosty sposób. Zwycięzca bądź zwyciężczyni zostanie wybrany losowo.
Konkurs trwa do 10 sierpnia do 00:00. Po 10tym ogłoszę wyniki :) 
Powodzenia!

Zapraszam również do polubienia mojej strony na Facebooku --> po prawej stronie :)

PS. Jeżeli będzie dużo chętnych, na święta pojawi się kolejny konkurs, jeszcze ciekawszy :)







You Might Also Like

27 komentarze

  1. Tęczowe wyglądają kozacko :D
    Mój Instagram - Sheyte
    Mail; sheyte@poczta.fm
    I gratuluje, mi jeszcze troche do takiej ładnej liczby brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój insta : buszsandra
    i meil busaandra@gmail.com ale w razie wygranej kontaktujmy sę lepiej przez ig :)
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Bardzo by mi się przydaly :) instagram: kariiix
    email: karo.kn64@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Blog obserwuję publicznie od jakiegoś czasu :) Nazwa Tak Po Prostu BLOG
    2. Instagram obserwuję jako little_lady.24
    3. nazwa mojego ig: litle_lady.24 (ewentualnie mail: takpoprostublog@gmail.com)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pędzelki, przydałyby się ;)
    moja nazwa na instagramie to: jvstvnamaria, a mail: justynamariabaczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Konkurs nie w moim stylu - nie przepadam za makijażem i rzadko go robię.
    Jednak dla wielu dziewczyn ten konkurs może być przydatny! Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło, pamietam jak trafiłam tu przypadkiem i zostałam na dłużej ha ha, 400 to jest coś! Jestem z Ciebie bardzo dumna, tak trzymać! Kocham❤️❤️
    Instagram : xkoronaxo

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się bardzo cieszyłam gdy mój blog osiągnął 400 :D

    Obserwuje na blogu jako: Anna Hh
    Obserwuje na IG jako: malinowyskarbiec

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę piękne te pędzle! I na pewno by się przydały na początku przygody z makijażem❤️
    Mój ig: svlska

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuje na IG jako : Moszovska.blog
    Obserwuje na blogu jako : Karolina Moszowska
    Śliczne są te pędzle :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako Klaudia M
    Obserwuję na Instagramie jako xklaudiax12
    E-mail: Klaudia.m@x.wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako: Gabriela Jaworska
    Obserwuję instagram jako: gabrielajaworska
    e-mail- gabriela911@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Instagram: michalska_kinga
    E-mail: kinga015@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Konkurs bardzo ciekawy, ale ja pędzli mam wystarczająco dużo :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakochałam się w wyglądzie tych pędzli :)
    Obserwuję bloga jako: Aleksandra W.
    Instagram: aleksandra_wrrr

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. O jacie! Bierzemy udział ^^
    Obserwujemy bloga jako: Sylwia Aga Matuszyk
    Obserwujemy IG jako: agssymi_blog

    Instagram: agssymi_blog
    Email: agssymi@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się :)
    Obserwuję blog jako Pani Lecter, a IG jako pani_lecter

    OdpowiedzUsuń
  18. Pędzelków nigdy dość :D
    Mój ig: kamila987654
    kontakt lepiej przez email kamolx@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzli nigdy za mało! 💕
    insta- julvciak
    w razie W e-mail julkaluplup@gmail.com
    Wol3 mimo wszystko na insta 💕

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuje bloga jako: Sabina eM
    Obserwuje IG jako: greenxsm
    email: sabinkaemm@gmail.com


    Chciałabym chciała!!! 😻Jak to mówią próba nie strzelba, a nuż się uda! biorę udział! 🍀✊😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne pędzle :)
    Obserwuję jako Karolina Bujak
    Instagram: sepression
    e-mail: karaxzx@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Gratuluję prawie 400 obserwatorów!!!
    Pędzelki są śliczne :)

    ig: _misio_

    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkie gratulacje!!
    ig: roksana.naprawa

    OdpowiedzUsuń
  24. Już jest ponad 400! :)
    Pędzle wyglądają bardzo dobrze, chetnie bym przygarnęła <3
    na insta: wenniku

    OdpowiedzUsuń
  25. Mój insta : mazur0486

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne pędzle, ja mam taki jeden malutki xD

    Obserwuje jako : PaulinaN
    IG: paulus_salvatorex

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)