6 RZECZY ,KTÓRE KAŻDA KOBIETA POWINNA MIEĆ W SWOJEJ SZAFIE

13:53:00

Kobiety. Pełne szafy. Ubrania na wieszakach, na półkach, na fotelu czy kanapie. A i tak dotyka nas ten sam problem czyli " nie mam co na siebie włożyć ". Często jest to odbierane jako przesada , bo przecież jak można nie mieć w co się ubrać kiedy nasze półki z ubraniami uginają się od ich nadmiaru? A więc właśnie - można.  Mimo ,że wiele z nas ma sporą ilość dodatków , ciężko jest je dobrać tak ,żeby wyglądały po prostu dobrze. Zazwyczaj problem nie polega w tym ,że jesteśmy kompletnymi bezguściami i po prostu się nie umiemy ubierać. Czasami w naszych szafach jest masa zbędnych rzeczy a brakuje tych najbardziej potrzebnych, podstawowych, bez których naprawdę ciężko się obejść. Mowa tu o ubraniach , które każda z nas powinna mieć w swojej szafie.

Poprzedni post z takimi basicowymi rzeczami przypadł Wam do gustu , dlatego postanowiłam stworzyć kontynuację. ( Znajdziecie go TUTAJ ).   Tam włąśnie pojawiła się między innymi  biała koszula, czarna ramoneska, prosty t-shirt, rurki i czarne szpilki. Dziś ciąg dalszy !

Miłego czytania. Koniecznie dajcie znać co jeszcze dodałybyście do naszej listy niezbędników.
Wpadajcie na snapa: paciak17


Białe trampki

Białe, krótkie trampki to element ,który gdzieś zawsze się powtarza. Jest widoczny i co lepsze - w większości przypadków pasuje idealnie do wszystkiego. Może być w formie sportowej lub bardziej eleganckiej. Takie trampki to niewielki koszt a uniwersalny pomocnik w dopełnieniu naszych stylizacji.








Dżinsowa kurtka

Czy mniejsza czy bardziej oversize. Jasna czy ciemna. Z nadrukami czy bez. Zawsze będzie Wam pasować. I to jest właśnie jej fenomen!







Mała czarna

Coś, co jest tak oczywiste, że nie wiem czy powinno się włączać do mojej listy. Tak, czarna, dopasowana sukienka to fundament.  Możemy na niej bazować i stworzyć różne looki w zależności od tego jakie dodatki dobierzemy. Zawsze się sprawdzi, bo nie sposób źle się w niej prezentować !









Bluzka w paski

Paski zawsze się gdzieś pojawiały i zawsze pojawiać się będą.  Myślę że bluzka tudzież koszula w czarnobiałe paski to jeden z 'must-have' każdej z nas :)








Klasyczna torba

Najlepiej czarna, skórzana , która będzie Wam służyła przez długi czas. Wielkość nie gra tu dużej roli , choć my kobiety mamy problem z małymi torebkami, natomiast te duże wyglądają równie dobrze :)





You Might Also Like

29 komentarze

  1. Ha! Pierwszy raz mam wszystko, co zostało wymienione haha :D Czyli nie jest jeszcze aż tak źle z moją szafą ;D

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy każda powinna mieć, ale wiem, że ja bardzo to lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są ubrania na których można bazować po prostu i nie trzeba kupować 17621 innych :D

      Usuń
  3. Ja bym dodała białą koszulę😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biała koszula była w pierwszym poście tego typu. Mówię o tym w drugim akapicie :)

      Usuń
  4. Z wymienionych mam tylko małą czarną i klasyczną torebkę... jakoś sobie radzę ;p chyba po prostu nie jestem typem kobiety, która podąża za modą i musi mieć pękającą w szwach szafę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo ,że nie każdy musi mieć taką szafę. To są podstawowe ubrania ,których jest tak niewiele a są bardzo uniwersalne i wystarczające ;)

      Usuń
  5. Mam wszystkie te rzeczy chyba pierwszy raz w takim poście wszystko się zgadza z moja szaro dodała bym czarne spodnie, biała koszule, i szpilki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biała koszula i szpilki pojawiły się w poprzednim poście z tej serii :) wspomniałam o tym :P

      Usuń
  6. Niemożliwe, wszystkie punkty odchaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tyko trampek w mojej szafie chwilowo brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie tylko trampek brakuje :)
    Pozdrawiam,
    e-mally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tych rzeczy mam czarną małą torebkę uniwesalna, pasujacą do wszystkiego i małą czarną. Zdecydowanie muszę się zaopatrzyć w jeansową katanę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Posiadam wszystko ♥ Cudowny post ♥
    Białe trampki i klasyczne trampki to zdecydowanie must have !
    https://huraganrozdzialow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ja ostatnio kupiłam sobie białe trampeczki w big starze, nie dość że są niesamowicie wygodne to jeszcze, tak jak mówisz - pasują do wszystkiego!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam sie w stu procentach! Uwielbiam białe trampki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Trampki to mój must have od małego, tak samo jeansowa kurtka. Z resztą bywa różnie, ale zawsze coś się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba nie jestem typową kobieta bo nie mam trampek, ale za to mam vansy ^^ to chyba tez klasyk! Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Potrzebuję tylko klasycznej, dużej kurki dżinsowej, która tak trudno mi znaleźć gdziekolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hm ciekawe, niektóre z tych rzeczy u mojej dziewczyny. Super zestawienie.
    Fajnie piszesz posty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim must have to zdecydowanie białe trampki i klasyczna czarna torebka! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Biale trampki to cos czego aktualnie mi bardzo brakuje :D

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio poluję na nową małą czarną i muszę kupić sobię bluzkę w paski, bo nie mam. Kurtka jeansowa, białe buty, zgadzam się jak najbardziej, to must have!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super rzeczy, mam identyczne zdanie! Super ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. mam identyczne zdanie jak Ty;) Idealnie wymieniłaś rzeczy jakie powinna mieć każda kobieta;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)