TUMBLR inspirations

05:45:00

Cześć ! Dziś przychodzę do Was z kolejnym postem, dzięki któremu będziecie mogli się zainspirować. Uwielbiam tego typu wpisy, a  o dziwo robię je dość rzadko, dlatego dziś jest ten dzień.  To chyba przez tę pogodę ( u mnie deszczową, burzliwą ) skusiłam się na ulubioną kawę, książkę, a w międzyczasie właśnie na Tumblra. To zdecydowanie mój klimat. Jeżeli spodoba Wam się post, wkrótce dodam inspiracje typowo wakacyjne, z różnymi miejscami, stylizacjami i  makijażem na lato. 
MÓJ TUMBLR - TUTAJ
Jeśli macie, podawajcie też swoje lub Wasze ulubione !  Najlepsze zaobserwuje :) 






















You Might Also Like

13 komentarze

  1. I'm following you now. Visiting you back! Thanks for your for your time. Waiting for more content in the page. Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mam, ale lubię oglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Urzekł mnie ten gif wieczornej przejażdżki <3 Wakacyjne klimaty <3 uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia. Mega inspirują.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama bardzo często przeglądam Tumblr w poszukiwaniu inspiracji, a to na posty na moim blogu, a to zdjęcia na instagrama :)

    OdpowiedzUsuń
  6. matko jakie śliczne zdjęcia <3 uwielbiam tumblra, zapraszam Cię na mojego: sassylikegrassi.tumblr.com
    oraz na bloga: http://juliakordiak.blogspot.com/
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega inspiracje ♥ Super post!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zbiór bardzo fajnych inspiracji, sama nie posiadam Tumblra. Ja dzisiaj w końcu mogłam wyjść z domu, bo była piękna pogoda. Ostatnie dni to ciągły deszcz i burze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej lubię inspiracje z fryzurami. Mega. Zawsze potem chce takie włosy. Niestety rzeczywistość często jest inna niż zdjęcia. Pozdrawiam. Sowkaplomykowka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nigdy nie ciągnęło do tumblr i nigdy nie zrozumiałam jego celu. Zdjęcia bardzo ładne, choć mnie nie inspirują. Za dużo ich widziałam, nic nowego. :P

    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuje i liczę na więcej inspiracji:)
    +zapraszam do siebie REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspiracje <3 zwłaszcza te buty czarne z kwiatowym wzorem <3 mega
    Obserwuje
    Buziaki!

    https://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)