TRENDY - LATO W KOLORACH !

10:19:00

Zapewne część z Was odwiedzając sklepy, śledząc nowości w świecie mody zauważyła, że tego lata  królować będą szalone, odważne kolory. Mój ukochany minimalistyczny styl odchodzi na bok, na rzecz soczystych, odważnych kolorów , które z przytupem wchodzą w obieg! Dla tych z Was , które wolą bardziej spokojne ubrania również się coś znajdzie, bowiem biel również będzie się pojawiać, lecz w nieco mniejszych stopniu.
Odwiedzając ostatnio moje ulubione sklepy dostałam szoku i jednocześnie zachwytu. Pułki i wieszaki zapełnione były barwnymi, różnorakimi ubraniami i akcesoriami. Pomarańcz, cytryna, fuksja, zieleń , o której mówią "greener" , oraz biel to najmodniejsze kolory tego sezonu. Sezonu dla odważnych. Pojawiają się również habry, błękity, czerwienie. Ale dziś przedstawię Wam te najlepsze, najbardziej wylansowane kolory z wybiegów.





ZIELEŃ

I to nie taka zwykła zieleń, lecz lekko jaskrawa, ostra. Zawsze miałyśmy do czynienia z pastelowym, przygaszonym  odcieniem. Jest to kolor ,który najbardziej mnie intryguje. Dobrze będzie wyglądać na przykład kombinezon  w tej barwie.  Warto po prostu postawić na całą zieleń, aniżeli próbować ją z czymś połączyć - to będzie naprawdę trudne. Nie mniej jednak , eksperymentujcie ! Jest zdecydowanie opcja dla zdecydowanych i odważnych!



CYTRYNKA

Bladożółty kolor prezentuje się naprawdę dobrze. Jest wyzwaniem jeśli chodzi o wystylizowanie, ale jeśli już dobierzemy odpowiednie dodatki efekt jest naprawdę imponujący. Osobiście posiadam trochę rzeczy w cytrynom kolorze i jestem z nich bardzo zadowolona. Nie mniej jednak na wybiegach oraz już w sklepach kolor ten pojawia się w odcieniu żywym i mocnym, od razu przykuwającym uwagę. Kolorze ciemniejszym i trudniejszym do noszenia. Skusiłybyście się ?



BIEL

Subtelna i efektowna. Zdecydowanie to mój ulubiony kolor, dlatego cieszę się, że wśród  tego szaleństwa kolorów mogę znaleźć swojego ulubieńca. Możemy ją nosić samą, bądź właśnie z żywymi kolorami, co daje nam kontrast - swoją drogą bardzo dobrze prezentujący się.


POMARAŃCZ

Kolor ,który zaskoczył mnie i to bardzo pozytywnie. Zawsze trzymałam się od niego z daleka. Wszystko się zmieniło ,gdy ostatnio w oko wpadł mi pewien top o kolorze  fajnej pomarańczki, nie był jaskrawy, ani bardzo jasny. Idealny bym rzekła. Prezentował się naprawdę świetnie. Więc nie ma co się zapierać rękami  i nogami. Warto po prostu spróbować ! Oranż jest również odważnym kolorem , ale daje świetny efekt.



FUKSJA

Żywa fuksja zastąpi nam pudrowy, delikatny róż. Pora na stanowczość! Bardzo pochwalam ten kolor. Zawsze podobały mi się dodatki i akcesoria , na przykład szpilki własnie w kolorze konkretnego różu. Długi czas również nosiłam na ustach takie kolory, bo czułam się w nich najlepiej. A  teraz pora na ubrania !



Zmiana jaka nastąpiła jest naprawdę dobra. Pora nieco ożywić nasze garderoby, wyjść poza "bezpieczną strefę" i zaszaleć. Co sądzicie o tym szaleństwie kolorów ? Który najbardziej przypadł Wam do gustu ? ( Biały się nie liczy ! :D )


You Might Also Like

26 komentarze

  1. Co do tych przygaszonych kolorów np taka ciemna zieleń uwielbiam.
    Zawsze można fajnie coś wystylizować z takimi kolorami. Teraz są mega na topie.
    Albo piękny jest też pudrowy róż <3
    http://aleksandrablackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie moje kolory, z wyjątkiem białego. Mimo to, bardzo spodobała mi się zielona sukienka i spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam biały kolor, ale może się przekonam do bardziej odważnych.
    Obserwuję od dawna i pozdrawiam :))

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post. Szczególnie lubię styliZacje z kolorem zielonym . Jeden minus to "biel", bo po noć to nie kolor. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie tak! Wchodząc do sklepów od razu pierwsze co rzuca się w oczy to moc kolorów! Szczerze mówiąc to jestem tym zachwycona, mimo, że tak samo jak Ty kocham klasykę i zgaszone kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama raczej stawiam na stonowane kolory, bo wszystko co jaskrawe podoba mi się na kimś, a nie na mnie :) Aczkolwiek może się przekonam!

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna pomarańcz i fuksja :)
    caydii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biel to zdecydowanie mój kolor ! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja sie zakochałam w bieli.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczególnie w tym sezonie spodobał mi się czerwony i właśnie poluje na tego koloru spodnie :D
    Z kolorów modnych to najbardziej mnie przekonuje biały, jest minimalistyczny i po prostu ładny. Jednak niestety tego koloru rzeczy bardzo szybko się brudzą :/
    Czytając Twojego posta, przekonałam się chyba do żółci. Jest trudnym kolorem, ale wygląda ślicznie i bardzo świeżo :))
    Super post kochana!
    Buziaki! :**

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, lubię bardzo bały kolor, jednak czerń u mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest mój sezon, uwielbiam wszelkie odcienie koloru żółtego i zielonego, latem najlepiej kolory podchodzące pod fluo, które pięknie podkreślają opaleniznę. Poza tym ukochana pora roku, można wyjść na spacer z psem, nie ubierając się przedtem w miliony warstw bo zimno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę powiedzieć, że stawiam na kolory:D
    Kocham soczyste energetyczne barwy:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się takie trendy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kolory, ostatnio spodobała mi się kanarkowa bluzka, odważny kolor, ale jaki ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te białe kreacje są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Biel, fuksja i pomarańcz jak najbardziej dla mnie ale do cytrynki i zieleni nie potrafię się przekonać :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ciesze się najbardziej z zieleni i zółci!
    s-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię latem żywe kolory. Zieleń bardzo mi się podoba. Jednak jeszcze nic nie ma w tym kolorze u mnie w szafie

    OdpowiedzUsuń
  20. Biały i fuksja to zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fuksja mą miłością. Żółty też, ale nie podoba mi się u mnie, wolę go u innych. :)

    http://jakbyzesnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Też jestem fanką stylu minimalistycznego, chociaz bardzo lubię różne połączenia fuksji. Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardo fajny post przybliżający najnowsze trendy :) myślę, że czasem każda z nas powinna sie odważyć i wyjść spod miotły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)