PĘDZEL DO PODKŁADU

02:49:00

Cześć!
Dziś  pierwszy dzień nowego miesiąca. Do wakacji coraz bliżej, ale jeżeli jesteś studentem, wiesz na pewno ,że czerwiec wiąże się tylko z sesją. Tak więc kolejne tygodnie będą dla mnie bardzo pracowite, ale na pewno znajdę czas, żeby być z Wami na bieżąco. 
Dziś chciałabym Wam przedstawić pędzel do podkładu, który naprawdę mnie zaskoczył. A więc  - od początku.

Pędzel kupiłam, przy okazji zamówienia ze sklepu Sammydress. Nigdy wcześniej nie miałam styczności z pędzlami do pokładu, ponieważ używanie beauty blendera - było dla mnie wygodne i efektywne. Na ten właśnie pędzel natknęłam się zupełnie przypadkiem. Przykuł mnie jego wygląd i cena. Postanowiłam go przetestować. Od tamtej pory ( czyli już ponad miesiąc ) używam go codziennie do mojego makijażu. Jest miękki , bardzo puszysty i wygodny. Dużo łatwiej mi się z nim pracuje, niż z beauty blenderem. Co w tym najlepsze, jego cena to około 20 zł. Myślę ,że taki pędzelek za taką cenę jest na prawdę godny polecenia. Ja jestem zachwycona i ku mojemu zdziwieniu był to strzał w dziesiątkę. 
Znajdziecie go tutaj ---->  

Flat Fiber Liquid Foundation Brush

Pozdrawiam ciepło! 









You Might Also Like

14 komentarze

  1. Ale cudny pędzelek! Ma wygląd w stylu jaki uwielbiam! :) Nie za bardzo wydziwiony! :D A co do gąbeczki.. nie używałam. Warto w nią inwestować gdy na razie jedyne czego używam to pędzle? Wygodnie się z niej korzysta? :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gąbka jest bardzo fajna, daje dobry efekt, ale jeśli póki co używasz pędzli, to możesz się jeszcze wstrzymać :)

      Usuń
  2. Zawsze do nakładania podkładu używałam gąbeczki, chyba czas wypróbować do tego pędzel :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze nakładam podkład takim podobnym pedzelkiem. Moim zdaniem to lepsze od gąbeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nie nakladalam pedzelkiem, ale ten prezentuje sie naprawde swietnie, a do tego jest tani, wiec chyba trzeba zainwestowac, haha

    http://sloncezachmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już kilka pędzli do podkładu, ale jakoś nadal nie mogę się z nimi polubić. U mnie wygrywa gąbeczka, ale może kiedyś jakiś pędzel mnie tak zachwyci, że będę go używać regularnie :p
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze właśnie zastanawiałam się nad pędzlem do podkładu, bo męczy mnie ciągłe trudne domywanie gąbeczek. Myślałam nad pędzlem z Hebe, ale teraz już sama nie wiem :D
    http://lavitacol.blogspot.com/ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, dopiero zaczynam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Również mam ten pędzel, jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używałam pędzli, bo zawsze robiły mi okropne smugi :/ Dlatego odkąd dostałam gąbeczkę bb to każdy makijaż odbywał się z jej udziałem. Może skuszę się na ten pędzel dla odmiany ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pędzel wygląda naprawdę ciekawie i dobrze się prezentuje. Ostatnio zastanawiałam się nad kupnem jakiegos pędzla do podkładu i myślę, ze ten wydaje się naprawdę dobry.
    Pozdrawiam !
    http://moda-naszym-swiatem.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze używam do nakładania podkładu mojego ukochanego beauty blendera bo jeszvze nie znalazłam idealnego pędzla ten wygląda na fajny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią sama bym przetestowała. Gąbeczka jednak męczy z myciem. Wspaniałe foto

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam beauty blendera i jemu jestem wierna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)