MUST HAVE NA LATO !

08:04:00

Cześć!
Dziś mam dla Was post w wakacyjnym klimacie. Część z Was zaraz kończy szkołę czy studia i zaczyna swój odpoczynek. Są również tacy, którzy będą pracować. Nie mniej jednak na odpoczynek zawsze znajdzie się trochę czasu, dlatego dziś mam dla Was zestawienie "niezbędników" na  okres letni. Skupiłam się głównie na rzeczach potrzebnych na plażę. Wszystkie te ubrania i akcesoria są w formie Wishlisty ze sklepu internetowego Gamiss. Na dole znajdziecie również trochę inspiracji. Serdecznie zapraszam. 
Koniecznie dajcie znać czy lubicie tego typu posty i co jeszcze uważacie za niezbędne we wakacje!


KLIK     KLIK     KLIK


 KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK       KLIK


KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK


KLIK     KLIK     KLIK

ZAINSPIRUJ SIĘ 














więcej na  moim Tumblr --> TUTAJ

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Bardzo fajny i dopracowany post! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. inspiracje cudowne!
    poklikałam i podaję ceny 3 ostatnich linków:
    10,01
    11.93
    7,34
    zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne propozycje, w oko wpadły mi szczególnie okulary

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujące propozycje parę wpadło mi oko piękne inspiracje aż chce się lato pozdrawia ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne stroje i inspiracje!


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne inspiracje a te koszyki z flamingami piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne propozycje :) Stroje świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe propozycje🙂 Chociaż ja mam 2 swoje ulubione stroje, których używam i jakoś nie kusi mnie kupować nowych-dopóki są całe będą eksploatowane na maksa😉 W kapelusz muszę za to zainwestować, bo koty sobie z zeszłorocznego zrobiły sypialnie i nie nadaje się już do noszenia😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty, kapelusze, kombinezony! Aaaa! jesteśmy w niebie :D Uwielbiamy lato za to, że można dzięki niemu tworzyć tyle stylizacji z różnymi dodatkami ^^ Super wpis! A inspiracje jeszcze lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bikini z paskami na górnej części *.* one są mega! Faktycznie must have ;)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kombinezony, kurcze dodałaś tyle świetnych rzeczy, że chyba czas zrobić "małe" zakupy ! świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I'm following you now to get updates from your blog, hope you would like to follow back. Thanks much.
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)