SKŁAMAŁAM?!

06:38:00

Przeżyłam już dwadzieścia wiosen. 
Dwadzieścia.
Spotkałam na swojej drodze masę ludzi. Poprzez szkołę, harcerstwo, kolonie, aż do studiów. 
Nie tylko w życiu realnym, ale również wirtualnym przewinęło się wiele różnych osób.
Ale czasami szukamy za daleko, bo przecież na przykładzie bliskim mi osób mogę stwierdzić, że przynajmniej połowa z nas nie jest szczera.
Zacznijmy od blogsfery.
Milion komentarzy pod postem " fajny blog, wpadnij na mój --> link ". 
Osoba nawet nie czyta posta, ba - wchodzi tylko po to by zyskać Twój komentarz, obserwację, promocję. Nie rozumiem takiego zachowania. Taka osoba jak dla mnie od razu przypina sobie złą wizytówkę.
Idźmy dalej.
Osoby nam bliskie. Często zatajają prawdę, unikają odpowiedzi. Czasami kłamią nas w żywe oczy, a my doskonale znamy prawdę.
I teraz pytanie dlaczego ? 
Bo się boją? Owszem. Może tak być. Czasami się tego nie dziwię. Ponieważ są osoby, które oczekują szczerości, ale jak już poznają prawdę, odwracają się od nas. Nie akceptują tego. A później tyle zdziwień dlaczego ludzie kłamią.
Mogę śmiało stwierdzić ,że osoby które się boją i mają złe doświadczenia z mówieniem prawdy są na wpół usprawiedliwione. 
Ale co z resztą? 
Osoby , które specjalnie zmieniają prawdziwy bieg wydarzeń ? Żeby się przypodobać, żeby być lepszym, ze wstydu. Coraz więcej zakłamania.
O ile byłoby prościej, gdybyśmy byli w sposób kontrolowany szczerzy. Nie chamscy - szczerzy. A nasz odbiorca potrafiłby zaakceptować i uszanować naszą szczerość.
O wiele bardzie wolę , jak koleżanka mi powie ,że się źle umalowałam, niż pójdzie do drugiej osoby i obgada mnie z tego powodu. 
Szanuję szczerość. Sama musiałam do tego dojrzeć, ale teraz już wiem na pewno.
A wy ? Co sądzicie na ten temat ? Oczekuję dyskusji. I wiem że to temat rzeka :) 

Jeśli szczerze lubicie mojego bloga - wpadajcie na moją stonkę na facebooku. Link po  prawo :)











You Might Also Like

10 komentarze

  1. Bardzo fajny look :-)! i mega fajne, wyluzowane foty :-)! Buziaki Kochana
    Klikniesz u mnie?

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wychodzisz na zdjęciach !!
    Stylizacja ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia. :) Piękne!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerość jest dla mnie podstawową cechą powstającej relacji. Nienawidzę kłamstwa i chodź poniekąd zgadzam się z tym, że takie osoby są na wpół usprawiedliwione to jednak ciężko żyć z myślą, że dana osoba nas okłamała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to bluzka jest super, fajnie wyglądasz i te okulary ci świetnie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłamstwo w dzisiejszych czasach często jest tolerowane, niektórzy uważają, że mogą okłamać kogoś bo chcą rzekomo 'jego dobra', a dzieje się jeszcze gorzej przez te kłamstwa. Bardzo mało jest dzisiaj szczerości w ludziach, bo chcą oni pokazać się z lepszej strony czy przypodobać się komuś. W naszej blogosferze niestety (tak jak słusznie zaznaczyłaś) również nie brakuje takich osób i wydaje mi się to takie przykre, bo kiedyś blogi były prowadzone z pasji, dzisiaj - dla pieniędzy. Nie zostaje nam jednak nic innego jak pozostać prawdziwym. :)
    Muszę jeszcze napisać: cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)