Wake me up | Zaful style

12:15:00

Cześć!
Popijam sobie właśnie pyszną kawkę i mimo zmęczenia jestem bardzo zadowolona ,że w końcu mogę coś dla Was napisać. Ostatnio naprawdę sporo się działo i chyba mogę śmiało stwierdzić ,że był to najbardziej  pracowity okres w moim życiu, który niestety nie miał nic wspólnego z blogiem. Ale na szczęście  teraz odrobinę się rozluźniło i mam więcej czasu ,który mogę poświęcić na pisanie.
Mam dla Was zdjęcia ,które ostatnio zostały zrobione, jako iż była piękna pogoda. Wydaje mi się ,że jest to jedna z lepszych sesji i osobiście jestem dość zadowolona, co w dużej mierze zawdzięczam fotografowi! Mam nadzieję ,że Wam również się spodobają.

W roli głównej mojej stylizacji jest dżinsowa spódniczka z elementem kwiecistym, ale bardzo subtelnym. Chciałam zwrócić na nią uwagę, dlatego właśnie ubrałam jedynie białą koszulę, żeby nie zepsuć efektu.  Spódniczkę znajdziecie w sklepie internetowym Zaful. Dotychczas się nie zawiodłam na żadnym z ich produktów i tym razem jest tak samo. Gorąco polecam.

lace swing dress

Kochani ! W sklepie Zaful na kod kuponowy : EchoM01 otrzymujecie 10% zniżki przy każdym zakupie !

Nie bez powodu dałam taki tytuł postu , a nie inny. Ostatnimi czasy mam wrażenie, że działam jak robot. Wstaję , szykuję się wychodzę. Wracam, jem i kładę się spać. Zero życia, jakiejkolwiek siły i chęci. Ciężko mi się przestawić na tryb pracy w szpitalu na praktykach. Ciągle coś robię, ale czuję się nieprzytomna. Z utęsknieniem czekam na wakacje, a jeśli nie , to przynajmniej weekend, gdzie będę mogła choć trochę odżyć. 

Koniecznie dajcie znać jak Wam mija tydzień i czy zdjęcia Wam się podobają :) 















You Might Also Like

21 komentarze

  1. Super wyglądasz, lubię połączenie bieli i jeansu!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia, czekam na kolejne posty w tym stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu :) Bardzo podoba mi się połączenie białej koszuli z jeansową spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka. Podoba mi się ta moda na naszywki ;p Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna spódniczka, idealnie pasuje do tej koszuli. Bardzo subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. spódniczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta spódniczka jest genialna! Uwielbiam hafty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne połączenie :) Super!
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam podobnie, tak jakby od jakiegos czasu moje zycie bylo zaprogramowane :D mega fajnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w tym tygodniu miałam ostatni egzamin maturalny.
    Świetna stylizacja. Bardzo mi się podoba. Pasuje Ci :)

    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, świetne połączenie tej spódniczki z koszulą :D
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna spódnica :) Mam taką samą torebeczkę :D
    Pięknie się prezentujesz w całej stylizacji :)

    Pozdrawiam
    http://mlodamamakacpra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. oszaleje! Laska rewelacyjnie wyglądasz! Pozdrawiam cie! :)


    www.pannaanna92.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za dżinsowym materiałem, ale mimo to stylizacja bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja bardzoo mi sie podoba! Wow <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba większość z nas czeka już na wakacje, a naprawdę potrzebne są od zaraz. Świetna stylizacja, spódniczka jest po prostu cudowna *-*

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna spódniczka ❤ idealnie kontrastuje z twoimi blon włosami

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego ty zawsze masz takie swietne sesje? Mega

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)