SWIMSUITS

11:38:00

Cześć!
Dziś przychodzę do Was z nieco wakacyjnym klimatem. Z pewnością większość z Was już z utęsknieniem wyczekuje wakacji. Może macie plany, cele czy postanowienia na zbliżające się wolne miesiące. Nie jest ciężko zauważyć, że w sklepach zaczynają pojawiać się duże ilości ubrań i akcesoriów na lato,na plażę. Wśród nich są również kostiumy kąpielowe, czyli coś z czym zawsze mam problem. Ciężko jest mi trafić na strój , który naprawdę dobrze leży i dobrze się prezentuje. A jeżeli już się taki trafi to jego cena jest bardzo wysoka.


Ostatnio dostałam paczkę od firmy Rosegal. Jest to sklep ,w którym składałam zamówienie  po raz drugi. Wród zamówionych rzeczy-dwie stały się moimi ulubionymi. Mogę śmiało stwierdzić ,że trafiłam na bardzo dobre jakościowo ubrania. Tym razem skusiłam się na kostium kąpielowy. Wybrałam nietypowy krój - wysoki dół. Stwierdziłam,że może to ciekawie wyglądać i wyszczuplić sylwetkę.  Zmierzyłam się dokładnie i dokonałam zamówienia. I tym razem się nie zawiodłam. 
Strój kąpielowy wygląda jak na zdjęciu. bardzo ładnie się prezentuje i co najważniejsze - jest na mnie dobry! Była to wielka ulga, ponieważ zawsze boję się zamawiać przez internet tego typu elementy garderoby.  Jego cena na chwilę obecną to poniżej 50 zł.  Na ten moment w sklepie jest wiele promocji, dlatego odsyłam Was do Rosegal. Czytajcie opinie i dokładnie sprawdzajcie wymiary. Poniżej wstawiam zdjęcia jak kostium prezentuje się w rzeczywistości. Z pewnością w wakacje na moim Instagramie pojawi się trochę zdjęć w tym stroju.
Mam dla Was również trochę inspiracji. Zdjecia pochodzą ze strony Moiess. Nowej marki Jessici Mercedes a także z Tumblra.
Mam nadzieję ,że się zainspirujecie :)
Xx












You Might Also Like

6 komentarze

  1. Uwielbiam stroje ktore maja dol z wysokim stanem. Chcialabym byc posiadaczka wszystkich stroi od Moiess! Te stroje sa po prostu idealne 💖

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Extra jest ten kostium 💖 Ja osobiście mam problem z kupnem góry kostiumu, bo często jest albo za mała albo za duża :) Dobrze, że Tobie się udało :D Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbieram się do zamówienia z tej strony i myślę nad strojem właśnie! :) Twój jest bardzo fajny! :)
    http://veersonblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie również wybieranie stroju jest problematyczne, ale z pewnością będę musiała kupić jeden w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te z wysokim stanem są moimi ulubionymi. Bo jeśli coś zjem na plaży, to ten wysoki stan zakrywa wszystkie niedoskonałości 😂😂
    Jednoczęściowe też są fajne, ten biały śliczny. Ale bym brzucha nie opaliła! 😂 nie wiem po co opalać brzuch, skoro jest i tak za bluzkami... ale jednak... dziwnie bym się czuła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)