Szybki oddech

14:08:00

Jadąc pociągiem pomyślałam sobie, że w końcu mam chwilę odpoczynku. Odpoczynku, a raczej czasu na szybki oddech w tych chaotycznym i pracowitym dla mnie okresie. Poprawa matury, praktyki i zbliżająca się sesja sprawiają ,że nigdy dotąd nie czułam się tak pochłonięta obowiązkami. 
No więc na czym to stanęło ?
 A. Już wiem.  Jadę sobie pociągiem. Pomyślałam ,że jest to idealna okazja żeby coś dla Was napisać. Nie myślcie sobie ,że nie znajdę dla Was czasu !
Krople deszczu powoli spływają po szybach mknącego po torach pociągu. W środku ja. Ja i moja głowa wypełniona masą myśli, pomysłów. Lubię taki klimat. Brakuje tu jeszcze gorącej kawy i tumblra. Wtedy byłoby niemalże idealnie!
No więc, po tym dość długim wstępie, kiedy moja głowa jest lżejsza o myśli,które własnie tutaj wylałam, chciałabym przejść do sedna.
 Mam Wam dziś do przedstawienia zdjęcia z bardzo spontanicznego ale bardzo udanego wypadu do Krakowa. Majówka minęła mi błyskawicznie. Nie pamiętam czy kiedykolwiek się faktycznie tak przykładałam do nauki, by coś osiągnąć. Ale tego  jednego dnia zasłużyłam by odetchnąć. Właśnie w tak pięknym mieście jak Kraków.  
Sama nie jestem pewna dlaczego to miasto mnie tak bardzo urzeka. Fakt, mam słabość do starówek. Ale to chyba coś innego. Coś, czego do końca nie mogę wytłumaczyć. Z niewyjaśnionego powodu mogłabym wracać do Krakowa ilekroć tylko nadarzy się na to okazja. Spacerować po rynku bez bliżej określonego celu. Iść tam , gdzie nogi mnie poniosą. Podziwiać i fotografować piękne miejsca. Miejsca o niepowtarzalnym klimacie. 
Mam nadzieję ,że poniższe zdjęcia choć trochę oddadzą rzeczywistość. Dodam również, że niektóre fotografie są autorstwa mojej utalentowanej przyjaciółki z duszą artysty, za które  jestem ogromnie wdzięczna! 
A Wy ? Macie swoje miasto, które Was przyciąga?  Jak spędziliście majówkę?  
Piszcie koniecznie !
Zapraszam na mój instagram : @ba3wa
Buziaki!















You Might Also Like

15 komentarze

  1. Mnie przyciąga jak najbardziej Wrocław, bardzo tęsknie za nim, może kiedyś znów tam wrócę, świetny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Studiowałam w Krakowie na ASP, nie lubię tego miasta, dla mnie jest ponure i brzydkie, ale lubię je za galerie sztuki takie jak MOCAK, Bunkier Sztuki, MCK, NCK, Pałac Sztuki, Muzeum Narodowe, muzeum pod Sukiennicami. Mam nadzieję, źe udało Ci się zwiedzić któreś z tych miejsc w trakcie Twojej wycieczki. Ładne czarno-białe zdjęcia! Pozdrawiam :)
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków to przepiękne miasto :) Twoje fotografie wskazują na jeszcze większe piękno.
    Cudowne :)! Pozdrawiam :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie Kraków urzeka tam samo za każdym razem. Uwielbiam to miasto za piękną starówkę, klimat, ale smogu nie lubię. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Majówka minęła bardzo szybko, przeważnie do wieczora byłam na działce, a tak to odpoczynek w domku :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie byłam w Krakowie ale muszę kiedyś go zwiedzić również mnie przyciąga, przepiękne zdjęcia. Majówkę niestety spędziłam w domu ze względu na pogodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również uwielbiam klimat starówek, to zawsze moja ulubiona część miasta. W Krakowie byłam trzykrotnie i za każdym razem jestem zachwycona tym miastem. Będę tam wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków to piękne miasto, miałam okazję w nim być w tamtym roku, ale już w czwartek jadę znowu i już nie mogę się doczekać :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam wyskoczyć do Krakowa jednak to kawał drogi. Są tam dwie knajpy, które jako fanka fantasy pragnę odwiedzić. Architektura i wieki, które wyczuwa się na każdym kroku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z przyjemnością wracam do Lublina choć nie mam jeszcze ulubionego miasta. Podobają mi się zdjęcia, szczególnie 1 i 2.
    http://zeszminkanaustach.blogspot.com/2017/05/wszechwiedzacy-nieomylni.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kraków jest pierwszym miastem, które odwiedziłam w Polsce! Nigdy tego wyjazdu ni3 zapomnę...dużo wspomnień!
    Mam sporo fotografii, zwłaszcza czarno-białych, bo takie uwielbiam najbardziej😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie jechałam pociągiem...
    Krople deszczu na oknie są naprawdę inspirujące, ale co za dużo to nie zdrowo. Mam dość tej pogody.
    Kraków to iście magiczne miejsce. Piekna architektura i fajny klimat. Ładne zdjęcia.

    http://screatlieve.blogspot.com/
    http://www.youtube.com/channel/UCm7LqzOKE4utpvCnaJcyzag

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś najlepsza na świecie ❤❤ Bąku��

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)