ROSSMANN PROMOCJA -49% / -55%

02:56:00

Cześć wszystkim, 
to już chyba trzeci dzień wielkiej rossmannowskiej promocji. Z pewnością dobrze wiecie, że na wszystkie kosmetyki obowiązuje -49% a z aplikacją -55%.
Wybrałam się do drogerii pierwszego dnia promocji. Nie pamiętam kiedy ostatnio byłam w drogerii , gdzie wszystkie kobiety z każdego przedziału wiekowego przepychały się wzajemnie ,żeby tylko sięgnąć po swoją "zdobycz".  Straciłam tam mnóstwo czasu, ponieważ nie zamierzałam wdawać się w przepychankę, to nie miało najmniejszego sensu. W dodatku zabrakło produktów, po które przede wszystkim przyszłam.
Moje zakupy były bardzo chaotyczne, spontaniczne ale ostatecznie mam to czego potrzebowałam. Są to produkty, z którymi w większości nie miałam styczności. Tym razem postanowiłam na eksperymenty i testy.  Co kupiłam?


  Ryżowy puder z Wibo
Puder ten zakupiłam jeszcze jakiś czas przed promocją, ale muszę o nim wspomnieć, ponieważ stał się on moim numerem 1.  Jest idealny do utrwalenia, wygładzenia makijażu. Najlepiej nakładać go gąbeczką na mokro. Wtedy uzyskujemy idealny efekt. 
Jego normalna cena to około 16 zł.



 Matowa szminka marki Rimmel
Na tę pomadkę poluję odkąd ją wyprodukowano, czyli już kilka miesięcy. Nie byłam pewna czy jest ona warta swojej ceny,dlatego cierpliwie zaczekałam na promocję.  Niestety produkty były już bardzo przebrane. Wybrałam nudziakowy kolor 700, który jest idealny na codzień. Bardzo chciałabym mieć także numerek 200 taki delikatny brudny róż.  Pomadka mimo ,iż jest matowa nie wysusza nam ust, jest lekko lepka, komfortowa i dość długo się utrzymuje na ustach. Jestem bardzo zadowolona.
Jej normalna cena to ok. 30 zł



Podkład z Bourjois Healthy Mix
Jest to dla mnie zupełna nowość, ponieważ  jeszcze nie miałam do czynienia z podkładami tej marki. Sądziłam, że będzie to naprawdę dobry produkt. Jak pisze producent ,podkład  zawiera witaminy i ma niwelować oznaki zmęczenia. Moje pierwsze wrażenie ? Podkład trochę ciemnieje na skórze. Wybierałam ten produkt "na oko" , ponieważ nie było testerów. Bałam się ,że będzie za jasny ale jak się okazało jest minimalnie zbyt ciemny. Na szczęście po dołożeniu korektora i pudru wszystko wygląda tak, jak powinno.  Nie jest on zbyt ciężki, krycie jest całkiem dobre. Tyle mogę stwierdzić po pierwszych użyciach. Nie ukrywam jednak , że spodziewałam się czegoś więcej po tym produkcie. 
Jego normalna cena to ok. 60 zł


Puder Perfect Stay marki ASTOR
Już kilkakrotnie  używałam pudrów z Astora , dlatego nie jestem zaskoczona jego dobrą trwałością, wydajnością. Dobrze matowi nam skórę i jest idealny do torebki. Zawiera dość prowizoryczną gąbeczkę oraz coś co jest bardzo dużym plusem , czyli lusterko. Jestem zdecydowanie na TAK.
Jego cena to ok: 40 zł



Korektor Affinitone marki Maybelline 
Czekając na tę promocję byłam przekonana o zakupie tego korektora. Już niejednokrotnie się u mnie sprawdzał. Jest ciężki, daje mocne krycie w sam raz , żeby zamaskować sińce pod oczami ,z którymi walczę, czy różne niedoskonałości. jest naprawdę dobry i godny polecenia.
Jego cena to ok. 30 zł


Tusz do rzęs Volumiv Fiberlast marki Eveline
Jeżeli macie wystarczająco dużo rzęs i chcecie je jedynie udoskonalić, precyzyjnie podkreślić to jest to idealny produkt. Nie szukałam czegoś spektakularnego. Ta mascara idealnie wydłuży i podkreśli wasze rzęsy. Nie ma tutaj mowy o sklejaniu. Nie sądziłam ,że będzie aż tak precyzyjna. Fajny  produkt, w dodatku jego atrakcyjna cena kusi jeszcze bardziej.
Kosz to ok. 16zł


To już wszystkie produkty, które chciałam Wam pokazać.  Być może kogoś zainspirowałam i zachęciłam do zakupu. Promocja trwa jeszcze kilka dni , także nic straconego.
A Wy co upolowałyście ? Piszcie :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. SKusiłam się na trzy produkty i pewnie niedługo skuszę się na podkład z Bourjois, ponieważ słyszałam o nim dużo dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My jeszcze nie byłyśmy na tych promocjach, ale zamierzamy się wybrać w ostatni dzień :) Mamy nadzieję, że nie wykupią nam wszystkiego :D Ale no cóż. Tak naprawdę idziemy tam tylko po to, by zobaczyć co ciekawego tam jest :) Myślałyśmy nad jakimś korektorem lub płynną pomadką. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym roku, na promocji zgarnęłam tylko dobrze znane mi produkty by własnie nie musieć się przepychać. Nie próbowałam żadnego z tych produktów, które Ty kupiłaś, jednak dużo dobrego słyszałam.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2017/02/czy-naprawde-jestes-wolny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O tej promocji słyszę wszędzie! Skoro upolowałaś takie świetne kosmetyki to i ja muszę się wybrać do Rossmana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kupiłam ten puder z Wibo, i jak dla mnie jest ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram się jutro po ten puder z Astora :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też była przepychanka, ale na szczęście mam prawie wszystko, czego potrzebowałam :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Żaden z tych produktów nie jest moim ulubieńcem, ale jestem otwarta na wypróbowanie nowości;) Nie wiem czy skorzystam z promocji, ale na pewno przyjrzę się dokładniej szmince od rimmel, bo czytałam już wiele pozytywnych opinii na jej temat;)
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba jak większość ludzi też skorzystałam z promocji w Rossmanie ale totalnie inne produkty kupiłam. Zauważyłam że dużo ludzi kupiło ten podkład a bourjois, wydaje się fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żałuje że akurat teraz nie ma mnie w polsce:(

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku wielki szał na te promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny post :) mi udało się upolować puder z Rimmela i Eveline, korektor z eveline i dużo innych rzeczy. Bardzo chciałam pider z wibo ale został blyskawicznie wyprzedany :) wiecej o tym co kupiłam jest na moim blogu http://mysterious-natalia.blogspot.com/2017/04/86-49-55-w-rossmanie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zaopatrzyłam się w eyeliner z L'oreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zakupy, niestety ja nie kupiłam wszystkiego co chciałam. Szał zakupów... wszystko zeszło jak świeże bułeczki :D
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne produkty :) Ja osobiście nie mam parcia na te promocje w Rossmannie, nie wytrzymałabym chyba nawet :)

    Pozdrawiam, A.
    http://agrafka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)