Dear Spring - I don't like you

07:06:00

Witajcie kochani!
Chyba większość z Was odetchnęła z ulgą w ostatnim czasie, kiedy pokazało się wiosenne słońce, zrobiło się nieco zielono a temperatura znacznie się podwyższyła.
Z pewnością należę do mniejszości - osób , które nie przepadają za wiosną. Mówią ,że okres letni mi służy, jednak z pewnością nie mentalnie. Jestem z tych,którzy przy wyższych temperaturach chowają się w domu i zasłaniają rolety. Ale muszę to przyznać, również odczułam tę ulgę i letni power. Cóż, może się zmieniam?
Mam dziś dla Was troszkę zdjęć. Nie są one takie ,jak być miały - niestety fotografie z mojej wiosennej sesji się usunęły, dlatego musiałam improwizować. I tu duże podziękowania dla dwóch przypadkowych fotografów - w tym mojego 6-letniego brata !
Czasami nie wszystko idzie po naszej myśli. Wolę mieć wszystko pod kontrolą. Z pewnością nie tylko ja. Ale nie ma sensu robić problemu z drobnostki, bądź co gorsza się tym przejmować. Więc zapraszam do oglądania i proszę o wyrozumiałość ! :)








Koszulę, którą mam na sobie znajdziecie TUTAJ

Miłego weekendu kochani!
Xx P.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Na także cieszę się z pięknej pogody. Kocham wiosenna scenerię. Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/2017/03/wrocaw-gowny.html
    PS piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Na także cieszę się z pięknej pogody. Kocham wiosenna scenerię. Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/2017/03/wrocaw-gowny.html
    PS piękna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosny nie lubić? No nie... :D Super outfit!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że tamte zdjęcia się usunęły, jednak te nie są wcale tak złe. Bardzo mi się podobają.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ladne zdjęcia i fajna stylizacja, szmoda trochę tamtych usuniętych zdjęć. Koszula jest naprawdę ładna ;)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wiosnę uwielbiam ;p Jesteś z Łodzi?
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wiosnę jednak nie lubię jej przeplatanej pogody. Zdecydowanie wolę lato.
    http://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie pogoda w wiosnę to loteria !

      Usuń
  8. podoba mi się twoja bomberka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ja Kochana uwielbiam wiosnę, gdy robi się coraz cieplej i przyroda budzi się do życia :) możemy wreszcie zrzucić grubsze ciuszki :)
    Pięknie Kochana wyglądasz.
    Bardzo mi się podoba stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba każdy kocha wiosnę, lato i słoneczko :)
    Super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, ostatnio bardzo podobają mi się te koszule z naszywkami *.*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)