5 RZECZY KTÓRE KAŻDA KOBIETA POWINNA MIEĆ W SWOJEJ GARBEROBIE

06:12:00

Witajcie kochane !
Dziś przychodzę do Was  z moją propozycją 5 rzeczy, które każda z Was powinna mieć w swojej szafie. Są one moją subiektywną podstawą i szkieletem do tworzenia stylizacji. Zapraszam

1. Biała koszula

Okej, na pierwszy rzut leci biała koszula. Od jakiegoś czasu jej prostota zaczęła mi się podobać dużo bardziej.  Widziałam tak wiele różnych looków z koszulą w roli głównej począwszy od tych prostych, casualowych aż do tych bardziej eleganckich. Można ją wykorzystać na wiele sposobów, dlatego uważam ją za niezbędnik w każdej szafie.





2. Czarna ramoneska
Czarna,skórzana kurtka jest klasykiem w modzie damskiej. Można ją nosić latami w różny sposób  i zawsze będzie się świetnie prezentować.  Różny styl, różny outfit - ta sama kurtka. Jest to dla mnie oczywisty must-have  w każdej szafie.



3. Biały, prosty t-shirt

Basicowy, biały t-shirt to absolutna podstawa. Najlepiej zainwestować w porządną koszulkę , która będzie wam służyła przez długi czas.  Jest masa stylizacji od tych najprostszych po te bardziej wyszukane, w której podstawą jest własnie biała , zwykła koszulka. Zgadzacie się ze mną ?



4. Obcisłe rurki !

 To bardzo oczywisty niezbędnik ! Czarne czy też nie, z dziurami albo bez, a może wysoki stan ? Obojętne! Ważne ,żebyście czuły się w nich swobodnie. Ja postawiłabym na klasyczne, czarne rurki  ponieważ możecie je wykorzystać do niemalże każdej stylizacji.




5.czarne szpilki

Każda kobieta powinna mieć czarne, zwykłe, klasyczne szpilki. Wygodne, sprawdzone, nadające się na każdą okazję.


To już wszystko jeżeli chodzi o moje propozycje 5 rzeczy, które każda z nas powinna mieć w swojej szafie. Jeżeli chcecie - z chęcią mogę kontynuować tę serię :)
A według Was jakie są  niezbędniki damskiej szafy ?

You Might Also Like

14 komentarze

  1. To prawda, są to niezbędniki każdej kobiety. Kontynuuj tą serię, ponieważ fajne są takie posty. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak, zgadzam się z tym w 100%!
    czekam na dalsze posty z tej serii ;*
    http://juliakordiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się całkowicie, dla mnie równie niezbędna jest prosta sukienka, czy też ciepły sweter (Szczególnie w deszczową pogodę), ale takich rzeczy jest jeszcze kilka, więc twoje zestawienie jak najbardziej prawdziwe. :)
    Pozdrawiam :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgodzę się z tobą. Głównie białe i czarne rzeczy tworzą fundament do dalszej zabawy w stylizowanie.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę nadrobić sprawę z czarnymi szpilkami!;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym do tego dodała jakiś dres, do chodzenia po domu, jeansy oraz seksowną bieliznę i taką na "okresowe" dni :D

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post na prawdę! Zgadzam się w 100%,że każda kobieta powinna mieć te 5 rzeczy w swojej szafie :) Mnie brakuje czarnej ramoneski tylko,ale wybieram się do galerii,żeby sobie kupić. Pozdrawiam :)
    Mój blog: http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobietą nie jestem, ale po ubraniach dziewczyn z mojej klasy stwierdzam, że masz stu procentową racje :D
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Post w 100% mówiący o prawdziwej kobiecie. Mam wszystko oprócz czarnych szpilek , jednak chyba wolę trampki :D
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś w tym poście jest.
    Na kobietach się nie znam, ale masz rację. Mówię to tylko z punku obserwacji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ciekawe w mojej szafie nie ma czarnej ramoneski (ani żadnej innej) a jakoś sobie radzę bez niej! Za to nie wyobrażam sobie mojej szafy bez t-shirtów i białych koszul o różnych krojach! :)
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/04/secretgardenbell.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie racja. Najprostsze, a najważniejsze rzeczy ^^

    http://rumianek-i-mieta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zamiast białej koszulki mam czarną - zresztą jak wszystko. Rurki, buty i koszula jak najbardziej na tak, chociaż z butami bym uważała bo u mnie to tylko glany i trampki. Ramoneska? Nadal sądzę, że to wyznacznik subkultury metalowej/rockowej/punkowej, a nie szyk mody.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne stylizacje :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)