New Brushes | Sammydress

07:13:00

Witajcie kochani !
Sesję mam już za sobą, a wraz z jej końcem pojawiła się piękna pogoda i mój dobry humor. Uwielbiam zimę, ale muszę przyznać ,że ten moment,kiedy mogę wyjść ubrana w coś innego niż czapka, szalik i zimowa kurtka jest świetny ! Chyba większość z nas poczuła ogromną ulgę i pozytywną energię :)

Dziś chciałabym Wam opisać pierwsze wrażenie odnośnie pędzli,które zamówiłam ze sklepu internetowego SammyDress.  Wielokrotnie zamawiałam z tego sklepu torebki, czapki, ubrania i wszystko było naprawdę dobre. Jak jest w przypadku tych kusząco wyglądających pędzli? Czytajcie dalej.


Zacznę od plusów. Przede wszystkim pędzle wyglądają naprawdę kusząco. Mogą stanowić element dekoracyjny. Co więcej, nie są one standardowej wielkości, lecz nieco mniejsze, w związku z czym - można je łatwo zabrać ze sobą w podróż. Jest to ogromne ułatwienie. Sama zamawiając je nie zastanawiałam się nad ich rozmiarem.
Ich cena jest  bardzo niska - około 30 zł. W tej chwili są one w promocji, więc dla osób ,które są zainteresowane na dole zostawię link.
Pędzli w zestawie jest 22. Każdy osobno zapakowany. Jest to duża ilość jak na normalne zapotrzebowanie, ponieważ zazwyczaj na codzień używamy około 5 pędzli. Jest to zdecydowanie wersja dla osób ,które lubią się malować, lubią eksperymentować, próbować i tworzyć.  Tutaj macie pełne pole do popisu.
Każdy pędzel jest z włosia syntetycznego. Na pierwszy rzut oka myślałam , że większość jest taka sama. Jednakże różnią się one szerokością, gęstością włosów, miękkością i ścięciem.  Najbardziej zaintrygował mnie okrągły pędzel ścięty na płasko.
Jedynym mankamentem tego zestawu jest brak małego, puchatego pędzelka, bez którego mój makijaż się nie obejdzie. Ale z pewnością każda osoba ,która interesuje się makijażem posiada już podstawowe pędzle, a ten zestaw może być bonusem, lub uzupełnieniem. Cena jest bardzo atrakcyjna, a pędzle wyglądają świetnie. Są one dostępne również w kolorze szampańskim, złotym,różowym i fioletowym. Ja wybrałam wersję klasyczną. Mam nadzieję ,że dalej będą mi się dobrze sprawdzać :)






Co o nich sądzicie ?  Podobają Wam się ?

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Hej :)

    Pędzle na zdjęciach nie wyglądają okropnie, ale zabrakło mi w poście twojej opinii odnośnie tego jak się sprawdzają :/
    Dodatkowo w tak dużym zestawie brakuje mi pędzla tzn flat top, czyli dużego okrągłego ściętego pędzla, bez którego ja nie mogę się obejść.

    Pozdrawiam,
    Dershai z Shai-Up

    OdpowiedzUsuń
  2. pędzelki wyglądają ciekawie,chętnie bym je przetestowała,jestem ciekawa jak się sprawują :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet bardzo mi się podobają! Jak za tak niską cenę... tylko brać ;) Pozdrawiam
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam jak najbardziej, mam ten sam testów tylko w innym odcieniu

    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie jestem na etapie poszukiwania nowych pędzli, kusi niska cena i ilość ;) wyglądają naprawdę świetnie ;) chętnie je przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuję takie zamówić, tylko że z innego sklepu :)
    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają rzeczywiście bardzo ładnie ^^ Chyba zaopatrzę się w podobne

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pędzle, pasuje w końcu w jakieś się zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki zestaw na pewno przyda się każdej dziewczynie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jednak zostanę przy Hakuro ;) Te nie wyglądają na jakieś powalającej jakości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hakuro to bardzo dobra, sprawdzona marka ale ich pędzle są dosyć drogie. Żaden zestaw za tak niską cenę jak ten , który opisałam nie będzie "powalający" , ale jest dostatecznie dobry, żeby można było go używać i być zadowolonym ;)

      Usuń
    2. Hakuro droga marka? :o jedna z tańszych z tak dobrymi produktami ;)

      Usuń
  11. Prezentują się bardzo ciekawie. Ja na pędzlach się nie znam, więc mogę jedynie powiedzieć, że wyglądają ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kupować pędzle. To jak moje małe makijażowe dzieci ;p
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. woow, ile pędzli! świetnie wyglądaj, chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dużo słyszałam o pędzelkach z chińskich stronek. Są podobno dobrze wykonane i tanie. Z chęcią bym je przetestowała :)

    Zapraszam do siebie: https://agrafka-blog.blogspot.com/

    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam make up, więc i widząc te pędzle czuję się szczęśliwa!
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i jestem początkująca,jeśli chodzi o makijaż,ale bardzo mi się podobają Twoje pędzle :)
    Zastanawiam się nad zamówieniem podobnych na Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa kolekcja! Uwielbiam eksperymentować z makijażem, aktualnie poszerzam moją kolekcję pędzli z Hakuro! :) Mam nadzieję, że te pędzle będą Ci się nadal dobrze sprawować.
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/pojecie-szczescia-osobiste-odczucia.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)