Haul | Puma, Gamiss,Sephora, Rossmann

05:07:00

Cześć!
A więc oficjalnie mamy już wiosnę! Piękne słonko, śpiew ptaków i wyższa temperatura sprawiają ,że naprawdę chce się żyć, chce się coś robić, działać.
W tym tygodniu pojawią się zdjęcia z sesji z wiosenną stylizacją, natomiast dziś mam dla Was mały haul zakupowy. Zapraszam








W moje ręce wpadły rzeczy ze sklepu Gamiss. Są to spodnie z kwiecistym wzorem oraz biały biustonosz.  Takich spodni pojawia się coraz więcej i prezentują się naprawdę ciekawie. Te mają dość duży wzór ,co czyni je jeszcze bardziej  nieprzeciętnymi.



Mam również dwie perełki - paletki z cieniami. Jedna z MakeUp Revolution którą okazyjnie kupiłam w Rossmannie oraz kolejna z Too Faced z Sephory. Jeżeli chcecie recenzję tych paletek - piszcie!
I ostatnią już rzeczą są creepersy z Pumy, na które polowałam już od dłuższego czasu. Na nodze prezentują się naprawdę świetnie!

Wpadło Wam coś w oko ? :) 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Spodnie są świetne! Motyw kwiatów bardzo mi się podoba :)
    Paletki znam, ale jeszcze ich nie mam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg! Jak mi się podobają te buty <3 mam podróby, ale to nie to samo, co oryginał. Zazdroszczę Ci ;) spodnie też są super

    OdpowiedzUsuń
  3. biały biustonosz jest bardzo ładny :) ale te kwieciste wzory na ubraniach jakoś do mnie nie przemawiają.. nie podoba mi się ten trend. Paletki zdecydowanie dobry wybór! :) super kolorki i dobra pigmentacja, znam je i jak dla mnie są cudowne, jednak chętnie przeczytam Twoją recenzję :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie mają świetny motyw kwiatowy! Mam parę paletek z mur niestety nie mam rzadnej czekoladki z too faced!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie z naszywkami :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są fantastyczne, sama bym sobie takie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty są rewelacyjne! Bardzo profesjonalne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje! Starałam się :)

      Usuń
  8. Obie paletki mam i bardzo lubię, recenzja czekoladki już była na blogu a brzoskwinia już niebawem 💕
    Spodnie z naszywkami także posiadam od kilku miesięcy!
    Te buty są super ale ja jednak skusilam się ma vansy i niedługo pojawi się z nimi diy więc koniecznie zajrzyj 💗
    Proszę wpadnij do mnie i daj znać czy podobają Ci się zdjęcia z nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodnie bardzo mi się podobają, lubię takie motywy kwiatowe :D Buty też świetne, lubię wszystko co czarne :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletka z TF to aktualnie chyba najwięszky hit internetu! Ma boskie kolorki.


    http://nicolenicky01.blogspot.com/2017/03/egzamin-gimnazjalny-wyznacznikiem.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są śliczne <3 A odcienie z palety jak najbardziej pasują do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chorowałam na te paletki haha, mają cudowne kolory! I spodnie bardzo mi się podobają *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny wpis!
    http://juliamelnyczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)