KYSHADOW

12:55:00

Witajcie!
Dziś mam dla Was recenzję, którą napisałam już dawno i nie mogłam się doczekać, żeby się nią podzielić.  Mowa oczywiście o opinii na temat paletki od Kylie, o której z pewnością większość z Was słyszała.
Dostałam ją na święta i od tamtego czasu używam jej nałogowo, ponieważ nigdy nie miałam tak dobrego jakościowo kosmetyku.
Jesteście ciekawi szczegółów?


Paletkę zamawiamy przez internet na oficjalnej stronie sklepu Kylie. Jest ona zapakowana w pudełko, które w środku jest inspirowane kolekcję. W pudełku prócz dobrze zawiniętej w piankę paletki znajduje się również kartka z wiadomością od Kylie ,którą pokażę Wam poniżej.Całość jeśli mowa o opakowaniu jest naprawdę solidna i prezentuje się bardzo zachęcająco.
Cieni mamy 9. Są bardzo uniwersalne. Ciepłe brązy, matowe i połyskujące kolory. Cienie te są do użytku na codzień. Są bardzo powszechne i nie ma tu mowy o abstrakcji. Jeżeli szukacie czegoś ciekawszego, to jest również wersja burgundowa tej serii paletki.Pigmentacja i trwałość to w porównaniu do paletek , których używałam wcześniej - niebo a ziemia.Tutaj wystarczy odrobina cienia a już mamy bardzo mocny efekt ( początkujący muszą szczególnie uważać ! ). Makijaż bez problemu trzyma się cały dzień i to bez bazy, której  nie zdarzyło mi się jeszcze użyć.
Jeśli chodzi o cenę, to jest to ta "wyższa półka" , ale idzie ona w parze z jakością. Paletka kosztuje około 200 zł. Jeżeli nie jesteście zwolenniczkami makijażu, to nie ma najmniejszego sensu wydawać takich pieniędzy, ponieważ  tańsze paletki również spełnią swoje role.
Miusem jest to, że paletka nie ma lusterka. Ale  przekłada się to na to iż jest lekka, niewielkich rozmiarów i praktyczna.
Oceniam tę paletkę bardzo pozytywnie i jeśli szukacie czegoś "konkretniejszego", lepszego jakościowo i z wyższej półki cenowej, to bez żadnych wahań mogę Wam polecić Kyshadow.








Jeżeli chcecie post z makijażem z tej paletki, koniecznie napiszcie :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Chcemy post z makijazem! Paletka świetna szczerze bardzo ci zazdroszczę poluje nanią od długiego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Kylie a każda jej kolekcja to gigantyczny hicior

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna paletka! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletka wygląda świetnie, super że jesteś z niej zadowolona :D
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na makijaż jaki wykonasz tą paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne kolory do codziennego makijażu. Jedynie te brązowe mogłyby być nieco inne, bo wg mnie bardzo mało się od siebie różnią ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paletka świetna, jednak nie da się czytać recenzji. Popraw styl oraz gramatykę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna paletka i śliczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna *.*, zrób post z makijażem z tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo jej wielu poleceń, nigdy nie pokuszę się na ta paletkę, ze względu na cenę, ale chętnie zobaczę makijaż z użyciem tej paletki.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam o tej paletce! Przepiękne kolorki :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)