Get inspired !

07:33:00

Uwielbiam takie dni jak dzisiejszy. Sobotni poranek. Wolny poranek. Za oknem szaro, ponuro - lekko depresyjnie. Ale mnie to nie przeszkadza, bo wiem ,że mogę zostać w domu. Nie muszę wychodzić. Tak więc ochoczo robię sobie kawę i siadam przy laptopie. Przeglądam to co zawsze .Meile, portale społecznościowe,blogi, Youtube i oczywiście Tumblr. No własnie. Z tym mi zawsze upływa dużo czasu. Szukam inspiracji, przeglądam wpisy, dodaję własne. Idealne, beztroskie południe.

Dziś przeglądając sobie mojego Tumblra zwróciłam uwagę na to ,że dawno nie dodawałam posta z ciekawymi zdjęciami,którymi można się zainspirować. Stwierdziłam ,że jest to idealne rozwiązanie na tę ponurą pogodę. 
Przygotowałam dla Was namiastkę tego, co znajdziecie na moim Tumblrze. Jeżeli Wy również go prowadzicie koniecznie w komentarzach zostawcie mi linki. Zajrzę na każdego. To już chyba uzależnienie. 
Mój Tumblr --->  tutaj
Co dla Was wybrałam ? 












You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ja uwielbiam takie posty z inspiracjami - sama ostatnio zaniedbałam mojego tumblr'a
    :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Również uwielbiam takie spokojne, leniwe poranki w weekend, faktycznie można się zainspirować :) uwielbiam takie posty, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze zdjęcie jest genialne - uwielbiam takie ujęcia z lokami w roli głównej :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/02/nastkowe-nowosci-od-maybelline.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie zdjęcia są w moim guście! Świetna robota, a inspiracje jak najbardziej przydatne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kiedy na zewnątrz jest szaro i ponuro bo wtedy nic mi się nie chcę. Zdecydowanie bardziej wolę poranki ze słońcem.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne inspiracje na takie typowo samotne wieczory :)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracje ;) Mogłybyśmy takie oglądać godzinami ^^ Na prawdę mega wpis ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wolę kiedy za oknem świeci słoneczko i jest ciepło.
    Świetne inspiracje, najbardziej podoba mi się to zdjęcie z bytami pumy.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie posty, super inspiracje

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie posty i inspiracje! Mogłabym je oglądać godzinami i by mi się nie znudziło haha
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne zestawienie inspiracyjne! Włosy na pierwszym zdjęciu są genialne, aż sama zapragnęłam takie mieć! <3
    http://milleremilia.blogspot.com/2017/02/orphicapodsumowanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)