GAMISS WISHLIST

04:40:00

Witajcie kochani!
Ostatnio mimo ,iż miałam sesję posty były publikowane systematycznie i ( ku mojemu zdziwieniu ) wszystko poszło zgodnie z planem,dlatego jestem bardzo zadowolona i zmotywowana :)
Dziś mam dla was Wishlistę ze sklepu internetowego Gamiss. Tego typu postu nie było od bardzo dawna na moim blogu a uważam , że jest to luźna przyjemna odskocznia. Być może kogoś zainspiruję.
Wybrałam dla Was kilka "perełek" ,które od razu przykuły moją uwagę i patrząc pomyślałam "chcę to mieć ! ". Są to rzeczy podchodzące już pod wiosnę, ponieważ najwyższa pora zaopatrywać się w przejściowe ubrania.


Bomberki.
Wiem ,że nie jest to "nowość". Sama pisałam o nich w trendach --> TUTAJ. Nie mniej jednak mam w swojej szafie jedną, bordową ale takie z pewnością bym przygarnęła.
Pierwsza kolor khaki - szaleństwo tego sezonu plus kolejne szaleństwo - naszywki. Wygląda świetnie.  Druga  - czarna, klasyczna. Pasuje do wszystkiego, dlatego tak bardzo mnie zachwyciła swoją uniwersalnością. Na pewno nie zbierałaby kurzu w mojej szafie.

KLIK          KLIK



Muszę-mieć-te-spodnie. Albo się je kocha, albo nienawidzi. innej opcji nie ma !  To zdecydowanie była moja miłość od pierwszego wejrzenia. Po pierwsze lubię ten krój. Po drugie wyróżniają się , mają coś nietypowego, niebanalnego. Po prostu idealne !
Co do spódniczki.. na początku wydawała mi się zwyczajna. Na taką normalną polowałam już latem, ale nie byłam do końca przekonana. Ta, jak się okazało po chwili nie jest aż tak banalna. Materiał nie jest dżinsowy. Co więcej, zobaczyłam jakie koloru są jeszcze dostępne i prócz granatowych, czarnych, znalazłam takie  przybrudzone, różowe cudeńko.

KLIK          KLIK


Koszula musiała się tutaj pojawić. Ostatnio pokochałam noszenie koszul ! ( Gorzej z ich prasowaniem ). Jest świetna. W zależności od tego z czym ją połączymy może być zarówno elegancka i szykowna jak i bardziej casualowa.
Co do bluzy... Mój wybór zrozumieją zagorzali Potterhead ! Rzadko mi się zdarza nosić takie ubrania, bluzy z kapturami czy bez. Ale ta może być wyjątkiem :)

KLIK          KLIK

To już koniec mojej listy.
Jestem ciekawa co sądzicie o ubraniach, które wybrałam ! Piszcie :)

You Might Also Like

13 komentarze

  1. Zakochałam się w tych spodniach w kwiaty, przepiękne :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię sportowego stylu jednak ta kurtka mi się podoba. Niestety w nowych kolekcjach jej jeszcze nie znalazłam. Masz bardzo dobry gust.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bomberki są świetne! A spodnie..zakochałam się.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, a może akurat coś ci się spodoba i zostaniesz na dłużej poulciak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są cudowne! *-*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą spódniczke i polecam,bardzo fajnie się ją nosi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bomberki oraz te spodnie z wyhaftowanymi kwiatami są super!

    OdpowiedzUsuń
  7. O wszystkie rzeczy są swietne
    Ta koszula mi sie bardzo podoba!
    Pozdrawiam♥
     https://livilvi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodnie bardzo mi się podobają! Uwielbiam naszywki :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka czad! Czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza jest znakomita, potterhead łączmy się :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)