FOTOKSIĄŻKA

03:49:00

Kochani!
Dziś post dla osób, które lubią rzeczy sentymentalne, lubią mieć wspomnienia zapisane gdzieś indziej niż tylko w naszej głowie czy karcie pamięci. Dla osób ,które szukają ciekawych rozwiązań aby zatrzymać wspomnienia, przedstawię Fotoksiążkę.


Jest to jak sama nazwa wskazuje książka ze zdjęciami w środku. Samodzielnie dodajemy zdjęcia przez nas wybrane i co więcej możemy ją zaprojektować. Wybieramy okładkę, kolor. Jest możliwość dodawania tekstów gdzie tylko chcemy. Układ stron również zależny jest od naszych upodobań. Jest masa opcji, czynności ,które sprawią ,że książka będzie wyglądała dokładnie tak ,jak sobie tego życzymy. Dla osób kreatywnych jest to duży plus. Decydujemy o wszystkim - ilości stron, rozmiarze książki.Przedstawiłam Wam te najważniejsze informacje,więc jeżeli jesteście zainteresowani, po prostu zajrzyjcie na stronę, z której pochodzi moja Fotoksiążka - TUTAJ
Na stronie znajdziecie wiele innych gadżetów ze zdjęciami, od kalendarzy, po albumy czy zeszyty.


   Ja swoją Fotoksiążkę podzieliłam na dwie "części". Na samym początku wybrałam zdjęcia z osobami ,które są obecne w moim życiu, są dla mnie ważne. To jest ta bardziej sentymentalna część. Druga część natomiast jest poświęcona zdjęciom mojego autorstwa ,które są ciekawe, inspirujące. Przedstawiają również moje podróże i momenty , które najbardziej zapadły w mojej pamięci.
Po zaprojektowaniu całej książki wybrałam białą, twardą okładkę. Książka wygląda naprawdę świetnie. Bardzo martwiłam się o jakość, wiele zdjęć dodałam w małym rozmiarze, a mimo to są bardzo wyraźne. Jest to dla mnie wyjątkowa pamiątka , a samo projektowanie sprawiło mi wiele przyjemności.






Fotoksiążka może być również wyjątkowym prezentem. Jeżeli nie macie pomysłu, szukacie czegoś inspirującego, ciekawego -  zajrzyjcie na stronę. Tak sprezentowane zdjęcia mogą być idealnym prezentem dla Waszej sympatii, rodziców, dziadków.

Koniecznie mi napiszcie co sądzicie o takiej książce. Podoba Wam się ? :)

You Might Also Like

14 komentarze

  1. Przepiękna fotoksiązką i swietna oczywiscie pamiątka na dlugie lata ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa, uwielbiam wspomnienia przekładać na papier, chyba też sobie taką zamówię :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam nad zamówieniem, niestety mam zbyt dużo zdjęć robionych przednim aparatem - czyli jakość nie zachwyca. :d

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolę ta formę uwieczniania chwil. Mam już ze trzy takie fotoksiazki. Są genialne.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zastanawiałam się nad zamówieniem fotoksiążki. Najbardziej boje się tego, że może zniszczyć jakość zdjęć, ale widzę po Twoim wpisie, że nie mam czego się obawiać :)
    http://maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko bardzo ładnie się prezentuje, sama zastanawiałam się nad kupnem takiej książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta fotoksiążka, jest ona idealnym pomysłem na prezent dla bliskiej osoby ;)
    Zapraszam do mnie na nowy post o ważnej akcji blogerskiej http://13hacks.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka foto książka jest idelana na przezent dla ukochanej osoby 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, piękne zdjęcia wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW! Ostatnio gdy byłyśmy u fotografa widziałyśmy takie foto książki i musimy przyznać, że są rewelacyjne! Robią mega wrażenie i można przy nich trochę powspominać ^^ Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna! :) Dałam taką mojemu chłopakowi w prezencie na świeta :)
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna :) Ja mam swoją, ale jest jako takim moim portfolio :) Choć chciałabym też taką dla siebie, dla wspomnienia najlepszych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sprawa! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)