Winter lover

13:43:00

Witajcie kochani!
Ostatnio zimowa pogoda była tak piękna, idealna do zdjęć ,że postanowiłam na chwilę oderwać się od książek i skorzystać z tak dogodnej okazji. Ci ,którzy mnie obserwują wiedzą, że kocham zimę, razem z jesienią są to moje ulubione pory roku i wtedy właśnie najchętniej robię zdjęcia, piszę tematyczne wpisy. To najprościej mówiąc mój czas.
Na zdjęciach zobaczycie look z kurtką z Sammydress w roli głównej.Dodałam również szarą czapkę oraz torbą z Dresslily. Jest to bardzo ciepłe i bardzo wygodne połączenie, szczególnie wyjątkowe na zimowe spacery !










Kurtka   TUTAJ
Czapka TUTAJ
Torebka TUTAJ

Koniecznie dajcie mi znać jak Wam się podobają zdjęcia i czy chcecie więcej takich wpisów :)

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Cudowna jest ta kurteczka, całość prezentuje się doskonale :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne, klimatyczne fotki ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam zimę i jesień :) bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz po prostu cudownie, tak delikatnie i zimowo. Bardzo lubię taki klimat, muszę wybrać się na podobną sesję :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia :) Podoba mi się ta czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam robić zdjęcia najbardziej jesienią i zimą ale jako pory aż tak bardzo za nimi nie przepadam poza tym że a oknem bardzo ładnie wszystko wygląda :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci tego śniegu, do mnie zima nie dotarła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna ta kurtka! Piękne zdjęcia, kocham zimę <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka jest faktycznie godna pochwały i skomentowania :) Wygląda też na bardzo cieplutką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne zdjęcia i stylizacja! ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie ;* kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja,kurteczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcia :3

    zapraszam do mnie: kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)