Personalizowane prezenty !

11:37:00

Kochani! Dziś chciałabym Wam opowiedzieć i krótko przedstawić pewien sklep internetowy z prezentami. Eprezenty  jest to strona ,która daje Wam możliwość zakupu prezentu, jak sama nazwa na to wskazuje.  Zwykłego , bądź niezwykłego. Ta niebanalność polega na możliwości dodawania własnych grawerów, tekstów, zdjęć, sentencji, życzeń. Prezent może być personalizowany, stworzony dokładnie dla tej osoby, którą chcecie obdarować i właśnie na tym polega ta wyjątkowość. Ja jestem wielką zwolenniczką takich prezentów, specjalnych, prywatnych, ponieważ mają w sobie coś, co sprawia ,że traktujemy daną osobę szczególnie. Ja sama również dawałam takie prezenty, otrzymywałam je i myślę ,że są wspaniałą pamiątką dla nas samych.

Jeśli chodzi o poruszanie się po stronie, odnajdywanie prezentów, które mogą być dla nas inspiracją, pomysłem.. Jest to banalnie proste. Mamy bardzo wiele kategorii, na przykład świąt ,osób, hobby, co umożliwia nam szybki dostęp do prezentów, które nas interesują w danym momencie.
Myślę ,że jest to bardzo odpowiedni czas na zajrzenie na tę stronę, ponieważ jak wiecie Walentynki zbliżają się wielkimi krokami, więc jeżeli macie jakąś sympatię, którą chcecie szczególnie obdarować,miło zaskoczyć to jest to odpowiednie miejsce.


Ja swoje zamówienie złożyłam jeszcze z myślą o Dniu Babci i o jej urodzinach,ponieważ jest to dosłownie tydzień różnicy. Zamówiłam filiżankę z łyżeczką. Chyba każda babcia kocha ciepłą herbetkę, więc stwierdziłam ,że prezent ten będzie bardzo praktyczny. Ale żeby nadać mu wyjątkowości i ciepła filiżanka ma napis imienia mojej babci. Mamy taką możliwość przy zakupie danego produktu. Możemy wprowadzić imię danej osoby. Przy zakupie możemy również  wybrać sobie opakowanie na prezent ,przy pewnej dopłacie. Oczywiście jeśli tylko sobie tego życzymy.Chciałam jeszcze dodać ,że przy zakupie danej rzeczy, prezentu możecie podać uwagi do projektu, jeżeli coś ma wyglądać nieco inaczej, możecie to zawszeć właśnie w takim polu na Wasze uwagi.

Drugą rzeczą, którą zamówiłam  jest długopis firmy Parker z wygrawerowanymi inicjałami. Zawsze marzył mi się taki dobry długopis a teraz w dodatku ma mój własny grawer, moje inicjały, cudo !


długopis  KLIK
filiżanka KLIK
kartka z życzeniami KLIK
torebka na prezent KLIK

Myślę ,że przekazałam Wam wszystkie najważniejsze informacje co do tego sklepu. Walentynki, Dzień Kobiet, myślę że pora rozejrzeć się za odpowiednim prezentem ! :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Pierwszy raz widzę tą stronę, ale już wchodzę poszukać czegoś dla siebie i swoich bliskich. W tym roku mam egzaminy może skuszę się na długopis z parkera :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Tego sklepu jeszcze nie znam, ale zapowiada się bardzo ciekawie! :)
    Bardzo ładny długopis. Sama kiedyś dostałam na święta długopis z moim imieniem i nazwiskiem. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, a pomysł sam w sobie oryginalny i uroczy :)

    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam tej stronki, ale na pewno do niej zajrzę. Bardzo ładny długopis, może komuś sprawię taki prezent :) Pozdrawiam cieplutko! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze słyszę, ale filiżanka jest fajnym pomysłem na prezent. Szkoda, że nie wiedziałam wcześniej bo mogłam babci taki dodatek do prezentu sprawić. :) Skorzystam na pewno innym razem, pozdrawiam ;*
    kklaudix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że taka filiżanka by pasowała dla mojej babci. Tym bardziej, że również się nazywa Marysia ;) Długopis też się ładnie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna filiżanka!
    Pięknie się prezentuje, z przyjemnością zajżę do sklepu.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na prezenty ;) myślę że mogłabym kupić mojej mamie taki długopis na urodziny ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój tato jest zapalonym podróżnikiem i ja chcę mu zakupić kalendarz wszystkich podróży! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na prezent, babcia na pewno była zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z tym kubkiem :D Taki oryginalny ;)
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)