New Makeup Brushes | Zaful

13:26:00

Witajcie kochani!
W końcu znalazłam trochę czasu,żeby podzielić się z Wami opinią na temat pędzli do makijażu,które przyszły do mnie  tuż po świętach, ale niestety sesja tuż tuż ,więc tego czasu jest coraz mniej.
Pędzle  pochodzą z mojego sprawdzonego sklepu internetowego. Jeszcze żaden produkt z Zaful mnie nie zawiódł a mam ich już naprawdę dużo. Mają naprawdę ciekawy asortyment, jest sporo oryginalnych perełek. Zarówno dla tych ,którzy chcą coś casualowego, jak i dla osób, które lubią się wyróżniać, eksperymentować.



Przejdźmy zatem do pędzli. Zamówiłam je , ponieważ jeszcze nie miałam okazji przetestować aż tylu różnych pędzli.Ich ilość mnie bardzo zaskoczyła. Osobiście na codzień używam dosłownie kilku podstawowych pędzli, dlatego tym bardziej byłam ciekawa tych z Zaful. Chyba nie muszę wspominać, że ich wygląd skrada serce.. Są piękne, białe, minimalistyczne, czy tumblerowe, jak kto woli. Prezentują się bardzo oryginalnie np. na toaletce. Prócz sprawowania swoich funkcji makijażowych,stanowią również element dekoracyjny.
W swoim sprawowaniu są dużo lepsze od pędzli, które kiedyś zamawiałam z jednego ze sklepów online. Bardzo łatwo przychodzi mi makijaż z nimi. Szczególnie polubiłam  puchaty pędzel do cieni. Myślałam ,że będzie on za duży, jednak sprawia się świetnie. To zdecydowanie mój ulubieniec.
Jak wcześniej wspominałam , pędzle są pięknego, śnieżnobiałego koloru. Ale, ale. Dla wielu z Was może się to okazać dużą wadą.  O każde pędzle trzeba dbać, trzeba je myć. Ale białe pędzle w szczególności potrzebują Waszej troski! Ale czy nie jest warto ? Według mnie jak najbardziej jest. Urzekająco się prezentują i dobrze sprawują.




Jak Wam się podobają moje nowe perełki ? 

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco zapraszam na mojego snapchata: Paciak17 oraz instagrama: ba3wa


You Might Also Like

29 komentarze

  1. Wyglądają bardzo ładnie, myślę, że bardzo ciekawie wyglądałby też jako dodatek do jakichś zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pędzle oczywiście kliknąłam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pędzle, zawsze zamawiam z tego typu stron, mają najlepsze :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pędzle. Samam mam jeden komplet pędzli z chińskiej strony i nic się z nimi nie dzieje a makijaż wykonany przy ich użyciu jest super. :)
    fromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow pędzelki są prześliczne. Muszę sobie sprawić taki komplet

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle robią duże wrażenie! ogólnie zaful ma cudowne rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądają! oby jeszcze świetnie się sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super cienie ❤ a czy są miękkie i czy linieja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duże są mięciutkie,te najmniejsze twardawe. Nie zdążyło mi sie wcale żeby liniały bo juz zamawiałam podobne. A tych używam dopiero od dwóch tygodni ale póki co są bez wad :)

      Usuń
  9. Świetne pędzle! Zawsze, gdy patrzę na tą stronę mam ochotę zamówić połowę rzeczy, ale brak hajsu robi swoje ;)

    Obserwuję od dawna,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię strone zaful a pędzle fajne.

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaje że mam trochę wątpliwości do tych pędzli- słyszałam że jednak trochę się rozwalają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe pędzle :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście bardzo podoba mi się ich wygląd, prezentują się cudownie, jest ich wiele, a to znaczne ułatwienie, ponieważ jesteśmy w stanie wykonać nimi wszystkie makijaże, lecz nie wiem, jak u nich z trwałością i czy nie będą wyglądały, jak "zgnojone" po którymś użyciu. Liczę, że dasz znać, jak one się sprawdzają :)
    Naprawdę bardzo spodobał mi się Twój blog, jest bardzo przejrzysty i estetyczny :)
    https://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś na wiosnę planuję napisać jak się sprawują, czy nadal są tak dobre :)

      Usuń
  14. Oby włosie nie wypadało!
    Bardzo ładnie wygladaja na zdjeciach :)
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  15. Prezentują się świetnie. Ja niestety trafiłam na chińskie buble pędzlowe z czego jestem niezadowolona, ale mam pare pojedynczych chińskich pędzli i są o wiele lepsze. Oby dobrze Ci służyły i przede wszystkim długo! :) nenxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Aaaa świetne pędzle ;)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te pędzle, muszę w końcu kupić sobie nowe! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne są jednak je jestem zwolenniczką tych od avonu. Mam złe doświadczenie z chińskim włosiem w pędzlach /powodzenia w blogowaniu ♥
    http://wiktoria-adas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z avonu również posiadam, dwa i również są ekstra :)

      Usuń
  19. poklikane. ja dopiero czekam na paczkę od zaful . powinna być jakoś po weekendzie ;)
    sliczne pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam takie zestawy pedzli, nigdy nie bedzie ich za duzo :)
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne <3 Ja kocham pędzle, nie wiem czemu, ale lubię mieć ich dużo, haha

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    MÓJ INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  22. Pędzle są śliczne i świetnie się prezentują <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)