Happy new year but what next?

14:57:00

Kochani !
Na samym początku chciałabym Wam wszystkim i każdemu z osobna życzyć szczęśliwego nowego roku, pełnego sukcesu, szczęścia i powodzenia. Róbcie to co kochacie i nie oglądajcie się za siebie !



Powitaliśmy nowy, 2017 rok. Wraz z nim przychodzą nowe możliwości, szanse i nadzieje. Nowe doświadczenia, nowi ludzie, nowe przygody i wiele wiele innych. Tylko od Was zależy jak dobrze wykorzystacie te kolejne dwanaście miesięcy. Niech będą one w 100% udane.
Co z postanowieniami ?
No tak. Wszędzie o tym głośno. Postanowienia noworoczne. Dlaczego właściwie warto mieć jakieś postanowienia ? Cóż. Nowy rok jest dla wielu z nas pewną kreską odcinającą stare wydarzenia od tych, które na nas czekają. To jak czysta tablica. Tylko pytanie jak chcemy ją zapisać ?  I tu warto mieć pomysł, postanowienia, marzenia do spełnienia.   Czy to będzie uzyskanie wymarzonej sylwetki, czy podróż w upragnione miejsce, czy samorealizacja.. Wszystko da się zrobić z odrobiną konsekwencji, nutki uporu i oczywiście chęci.
Kochani! Oprócz dążenia do swoich celów, mniejszych bądź większych postanowień - nie zapominajcie o pozytywnym nastawieniu i jak najwięcej uśmiechu. Ja długo szukałam w sobie pozytywnej energii i w końcu udało mi się ją znaleźć, w pewnym sensie wydobyć i wykorzystać. Dlatego będę Was nią zarażać w kolejnych postach!
Zmierzając ku końcowi.. Trochę motywacji na nowy rok !






Mam nadzieję ,że tym wpisem nastawiłam Was pozytywnie na nowy rok :) Macie jakieś plany, cele do zrealizowania ?

Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco , dodajcie mnie na snapchacie: paciak17

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ja zrezygnowałam z postanowień - wychodzę z założenia, że co ma być to będzie ;) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  2. W 2016 roku udało mi się zrealizować większość postanowień noworocznych. Jak to będzie w tym roku? Zobaczymy. :) W każdym razie lista celów na ten rok jest już spisana! Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. W ubiegłym roku udało mi się wprowadzić kilka pozytywnych zmian w życie. W tym chcę bardziej przykładać się do blogowania i postarać się odnowić kilka znajomości.
    Odwdzięczam się za szczere komentarze.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja postanowiłam że w tym roku zrobię prawko :)
    Wyznaczanie sobie zadań i spełnianie ich dobrze na naswplywa, jak i zmiany.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Tamten rok był dla mnie spełnieniem kilku marzeń, nawiązaniem bardzo ciekawych znajomości no i moje pierwsze sukcesy blogowe! :) W tym roku? Nie mam żadnych postanowień, wszystko wyjdzie "w praniu" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już nie robię postanowień, nigdy nie udało mi się ich spełnić.
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tamtym roku zrealizowałam kilka postanowień mam nadzieję że w tym też mi się to uda :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku spelnie jedno ze swoich marzen bo zobacze idolke :D

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy post! ja w tym roku mam jedno małe postanowienie ;) mam nadzieję ze się uda ;) Tobie też życzę wszystkiego co najlepsze ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny i motywujący post :) Ja już mam kilka planów. Celów jeszcze sobie nie wyznaczyłam.

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. W tym roku nie mam żadnych postanowień. Nie lubię uczucia kiedy jestem na siebie zła bo czegoś nie spełnię.
    Może wspólna obserwacja?
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle nie mam postanowień, ale życzę tobie by twoje się spełniły :) Szczęśliwego Nowego Roku :)

    https://mental-giant.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko, ale kopa motywacji dostałam po Twoim poście ! Masz rację w stu procentach, ponieważ to od nas zależy, jak chcemy zapisać tę tablicę. Ja postawiłam sobie cele do zrealizowania i tym razem musi mi się udać, ponieważ chcę wycisnąć z tego roku, jak najwięcej :)
    Bardzo spodobał mi się Twój blog, generalnie treść jest naprawdę świetna, zdjęcia idealnie uzupełniają całość, a estetyczny wygląd przyciąga uwagę, ale nie rozprasza przy czytaniu.
    Będę zaglądać, obserwuję, http://zaczytanaaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , bardzo miło być docenioną! :)

      Usuń
  14. Dziękuję za motywację, przydał mi się taki kopniak w 4 litery ;)
    http://kajaspelniamarzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nigdy z postanowieniami nie bawiłem i jakoś do dzisiaj mi to zostało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam kilka postanowień lecz nie wiem co z nich wyjdzie jak na razie marnie mi idzie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne by się nie poddawać! Jak próbujesz to już pół sukcesu !

      Usuń
  17. Mam kilka postanowień- i szczerze wierzę że mi się uda. Życzę Ci aby wszystko co sobie planujesz na ten rok- wyszło Ci :) Mega fajny post, świetnie się go czyta!
    Pozdrawiam i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ! Oby twoje też się spełniły :)

      Usuń
  18. Fajny post, ciekawe czy ja spełnię swoje postanowienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam postanowień, idę na spontana w tym roku :D
    Pozdrawiam!
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)