Beautiful winter

11:57:00

Witajcie!
Te wolne do  dały mi masę pozytywnej energii. Wypoczęłam, odreagowałam i jestem gotowa zmierzyć się z nadchodzącymi obowiązkami i sesją.
Miałam możliwość wyjazdu w góry z rodziną. Pojechaliśmy do Wisły na narty. Mimo ,że ta dyscyplina sportowa nie jest mi super-znana to bardzo się cieszyłam mogąc znów spróbować swoich sił - tym razem na bardziej stromych terenach. Nieco adrenaliny nikomu nie zaszkodzi ! Właściwie mogę powiedzieć ,że przez te kilka dni był to fantastyczny sposób na spełnienie, odreagowanie. Mimo, iż jazda na nartach daje we znaki już kilka dni, ponieważ towarzyszą mi zakwasy,to wspominam ten czas bardzo pozytywnie. Był to bardzo aktywny wypad, zachwyt widokami, robienie zdjęć i czas na refleksje. Czyli to , co lubię najbardziej.
Tylko ja, sama ze sobą, mknąca z dużą prędkością mimo małych zdolności, zatracająca się w przytłaczającym mnie widoku. Widoku, którego kocham i zawsze kochałam. Mowa oczywiście o pięknych górach z lasami iglastymi. To właśnie te choinki pokryte śniegiem lub bez niego zawsze  były dla mnie najpiękniejszym widokiem. Sama nie potrafię tego do końca zrozumieć.Dla niektórych pięknym widokiem jest morze, dla innych widok wielkiego miasta o świcie. A dla mnie to akurat te piękne lasy, pokryte białym puchem, które są intrygujące, trochę tajemnicze ale przede wszystkim piękne i naturalne. To w tym widoku się zakochałam i patrząc przed siebie odczuwałam zachwyt i jednocześnie spokój.












 Podobają Wam się zdjęcia? A Wy jakie widoki lubicie najbardziej ?
Koniecznie napiszcie :)

Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco, dodaj mnie na snapchacie : paciak17

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Góry są piękne zimą! Zazdroszczę Ci bardzo.. Ja nie odpoczęłam przez te wolne. Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam, http://alexandra-perzanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście wolę góry latem, ale i zima ma swoje uroki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia *-*
    Czekamy na więcej :))
    Zapraszamy kochana serdecznie do nas w wolnej chwili jesteśmy tu nowe niedawno założyliśmy bloga i będzie nam ogromnie miło jak skomentujesz i zaobserwujesz początki jak wiesz są trudne a dla nas opinia innych jest ważna :) Z góry pięknie dziękujemy i pozdrawiamy. :*
    http://fashion-lucky-life566.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie powinnam się wtrącać, ale jak widzę coś takiego - to aż mnie razi w oczy z daleka.
      Naprawdę Niki i Wiki uważacie, że to w porządku aby reklama Waszego bloga stanowiła znacznie większą część komentarza aniżeli odniesienie się bezpośrednio do wpisu autorki??

      Usuń
  4. Zdjęcia są piękne, nigdy nie byłam w górach... Mam nadzieję, że kiedyś się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia! Uwielbiam zimowy klimat, to moja ulubiona roku. Niebo wygląda niesamowicie na 8 zdjęciu, jak z katalogu o podróżach!
    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi się tęskni za śniegiem... W tym roku jeszcze do mnie nie zawitał więc bardzo chętnie przygarnę go w każdej ilości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zima w górach na pewno jest piękna :) A na nartach z chęcią bym pojeździła, bo już od ostatniego wypadu minęło kilka lat ;) Choć jeśli chodzi o mnie to jednak wolę morze od gór :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe ujęcia... nie mogę przestać się zachwycać tymi widokami! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię zimę, ale nie lubię ludzi. Chyba odnalazłbym się bardziej w tamtych lasach niż na stoku. Albo w sumie zgubił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lasy wyglądają całkiem kusząco :D

      Usuń
  10. Piękne zdjęcia. Kocham śnieg. 😍 always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam ostatnio na nartach cos niesamowitego! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze miałem lęk przed nartami... Mam nadzieje, że z wiekiem ten strach minie...

    Zdjęcia mega klimatyczne

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Góry są wspaniałe...
    Piękne zdjęcia :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie :) Ja ostatnio byłam w Białce, ale jeszcze sezon w pełni, więc wstawię jakiś "zimowy" post. Pozdrawiam :) A to mój blog: http://www.alicjazell.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę! Też bym pojechała na narty gdzieś w góry. :)
    http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/moja-aktualna-pielegnacja-wosow.html#

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zdjęcia! Kocham góry i zimę za to, że jest tak piękna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia. Zima jest piękna, szkoda tylko, że szybko robi się ciemno i jest zimno :( Sama chce się nauczyć jeździć na nartach, a twój wpis tylko mnie jeszcze bardziej zachęcił :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam wyjazdy w góry, jestem w nich głęboko zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne widoczki, uwielbiam takie!!! Od zeszłego roku uwielbiam góry, są cudowne!
    Pozdrawiam, liisiialy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie jeździłam na nartach :) Uwielbiam góry ♥ Świetne zdjęcia! :)

    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń
  21. To uczucie, kiedy od kilku dni narzekasz na to, że chcesz w góry, a potem trafiasz na takie posty i Twoje serduszko pęka.
    Zazdroszczę strasznie.

    http://tiffuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia. Świetnie się patrzy na bielutki śnieg z ciepłego domku. :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)