Winter is such beautiful.. waiting for Christmas

09:02:00

Jest 11 Grudzień. Ile to dni zostało do Gwiazdki ? 13. Co wszyscy robią ? Przygotowują się do świąt, robią ozdoby, ciasteczka, zakupy, ubierają dom. A ja ?

Leżę w łóżku z chusteczką w ręku i lekami wokół zastanawiając się, czy mogło być gorzej. ( Na pewno mogło, ale lubię ponarzekać )
Kocham przedświąteczny klimat, ten czas oczekiwania, a nawet nie mam sił by się nim cieszyć. Coś okropnego. Mam nadzieję ,że szybko wrócę do zdrowia.  Najpierw kilka kolokwiów i brak czasu na cokolwiek, a teraz choroba, która rozłożyła mnie całkowicie.  Nie mam sił na naukę, za to jestem pochłonięta serialem , na który wcześniej nie miałam czasu - Gossip Girl, polecam.

Dość już o mnie. Skoro zostało nam jedynie 13 dni do świąt chyba warto pomyśleć o inspiracjach świątecznych? Przedstawiam Wam moją ulubioną świąteczną piosenkę i zapraszam do obejrzenia inspiracji.


















Inspiracji szukałam oczywiście na stronie, od której jestem uzależniona. Mowa tu o Tumblr.  I tutaj chciałabym Was serdecznie zaprosić na mojego świątecznego tumblra --->  TUTAJ Znajdziecie na nim całą playlistę świątecznych utworów i jeszcze więcej inspiracji :)

To na razie tyle z mojej strony. Kiedy wrócą mi siły postaram się dla Was przygotować więcej ciekawych postów, a pomysłów mam sporo, także bądźcie cierpliwi :)

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ja uczciwie muszę przyznać, że od kilku lat nie czuję tej świątecznej atmosfery, mam nadzieję, że uda mi się to zmienić :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wlasnie mi uświadomiłaś jak mało czasu mi zostało na kupienie prezentów Haha! Świetne inspiracje :)
    Olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia :D


    http://deliciousfood98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjęcia i cudowny klimat! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. My już nie możemy się doczekać świąt! Tego kolędowania, ubierania choinki, rozwieszania światełek, wigilii, słodkości, prezentów! <3 Kochamy ten okres czasu, jednak nie cierpimy wypadków drogowych, które o tej porze roku są dość częste :/ Inspiracje MEGA! <3 Zdrowiej kochana <3 Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam przedświąteczny klimat i później gdy święta tak szybko miną i wszystko z powrotem wraca do swojego życia, to cięzko mi się z tym pogodzić : //
    Cudowne zdjęcia inspiracje!
    Życzę powrotu do zdrowia i zaliczenia kolokwiów, na mnie niestety też czekają : ((
    Pozdrawiam cieplutko, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać inspiracje, zawsze coś z nich wyciągnę :)
    Zdrowiej :*
    Może wspólna obserwacja? :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak patrzę na te cudowne zdjęcia to myślę sobie, że zima jest jednak fajna, ale kiedy siedzę w domu lub innym ciepłym miejscu :) Mam nadzieję, że gdy spadnie śnieg i będą ujemne temperatury to nie będę musiała marznąć na zewnątrz :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też mnie coś łamie w kościach, ale się nie poddaję - zaraz kolejna porcja pierników do zrobienia czeka, bo jedną już zjedliśmy i na Święta póki co nie ma. ;) a inspiracje fajne, też miałam podobnego posta. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym roku kompletnie nie czuję atmosfery świąt ;/ Ale kocham oglądać takie świąteczne inspiracje - od razu się robi milej na sercu haha :)

    aisakm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)