Trendy zima 2016/2017

05:27:00

Witajcie kochani!

Grudzień już za pasem, dlatego postanowiłam przygotować dla Was kilka trendów nadchodzącej dużymi krokami zimy,które szczególnie przypadły mi do gustu. Wiele z nich już od jakiegoś czasu króluje na pułkach sieciówek. Znajdziecie je również na sklepach online w atrakcyjnych cenach. Przejdźmy do rzeczy.


AKSAMIT
Zacznę od mojego "trendowego" ulubieńca. Moje serce tego sezonu skradło wszystko co aksamitne!
Ten materiał jest nieziemski, prezentuje się fantastycznie i można znaleźć coraz więcej odzieży właśnie z aksamitu.


CEKINY, BŁYSK
Tak, tej zimy wejdzie nam w nawyk noszenie błyszczących i cekinowych ubrań na codzień. Ciężko mi to sobie wyobrazić, ponieważ nie wiem jak Wam ale mnie takie błyszczące ubrania kojarzą się z wieczorowymi wyjściami a nie codziennym outfitem. Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania.


OVERSIZE
Jeśli chodzi o oversize być może zdążyłyście zauważyć ,że na wybiegach królowały puchowe, high-fashion kurtki właśnie w stylu oversize. Teraz  jest pełno nie tylko tych kurtek , ale również marynarek czy bluz. Sieciówki są oblegane takim fasonem. 



Mnie do gustu najbardziej przypadł aksamit i wszystko co z nim związane! A Wam? Wolicie eleganckie, świecące się ubrania i dodatki, czy stawiacie na ponadczasowy oversize?

Spodziewajcie się częstych postów zimowo-świątecznych. Mam masę pomysłów, jedynym problemem jest czas i dużo zaliczeń na studiach. Trzymajcie za mnie kciuki  i śledźcie na bieżąco mojego bloga :)

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo podobają mi się ciuszki aksamitu oraz te oversizowe sama mam kilka takich bluzek które są kilka rozmiarów za większe i wyglądają dalej ładnie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Oversize jest stanowczo moim faworytem! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ;) Chcę własnie kupić sobie bluzkę z aksamitu i sukienkę z cekinami ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. buty przecudowne! od dawna na nie poluje, ale wydaje mi się że jestem na nie za niska (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie mam to samo! A są naprawdę genialne :/

      Usuń
  5. Ja mam jedną aksamitną bluzkę, której jeszcze nawet nie miałam ubranej także nie wiem czy jestem zwolenniczką tego typu materiału :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam wszystko, co wyżej wymienione, ale chyba najbardziej do gustu przypadł mi aksamit. :) Super post!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie odpada tylko oversize, gdyż uważam, że ten typ odzieży zdecydowanie dodaje objętości i kilogramów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Planuje zakup sukienki z aksamitu!
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie: http://olgv-kos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oversize zawsze! Uwielbiam ten trend! Natomiast aksamit... Mi osobiście sprawia problem z łączeniem z innymi materiałami, czasami tak dziwnie mi wygląda... No ale co zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już ktoryś raz trafiam na Twój wpis ;) Aczkolwiek teraz dopiero skomentuję.Jak najbardziej zgadzam się - są to trendy aktualnej pory roku :) Nie wiem, co mogę więcej dodać - oprócz tego, że trendy obecnie przypadają mi do gustu ;)
    www.pannakuchcewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mega podobają mi się rzeczy z aksamitu :)
    Bardzo fajny przegląd , obserwuję :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Aksamit super wygląda! :) Nie spotyka się na co dzień takiego typu posty. Szkoda bo lubimy takie :D Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak aksamit faktycznie świetnie się prezentuje ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Aksamit i oversize najbardziej do mnie przemawia. Uwielbiam te dwa trendy. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Super blog, na pewno zostanę na dłużej! Obserwuję! :))
    http://beciaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oversize, jednak mnie trend velevt nie przypadł do guustu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)