Tanie i drogie prezenty choinkowe

11:28:00

Oj, oj. Jest 17 Grudzień a Ty nie masz jeszcze prezentów dla bliskich , a co gorsza nie masz  na nie pomysłu ?
Spokojnie. Jeszcze tydzień do gwiazdki. Na pewno zdążysz coś kupić/zrobić. Właśnie po to powstał ten post. Znajdziesz tutaj propozycje prezentów, które są poniekąd uniwersalne. Oczywiście kupno prezentu zależy od masy rzeczy, takich jak wiek, płeć, TWÓJ budżet, dostępność do różnych sklepów czy drogerii, CZAS ( którego już pozostało niewiele ) , osobiste zainteresowania danej osoby i relacja, która Cię z nią  łączy. Nie ma recepty na udany prezent. Ale dziś chciałabym ,żebyś zaczerpnął/ zaczerpnęła odrobiny inspiracji jeśli jeszcze takowego prezentu nie masz.
Podzieliłam te propozycje na 4 części. Ona/ On oraz Tanio/Drogo. Mam nadzieję ,że moje proponowane prezenty/upominki przypadną Ci do gustu.

Zanim jednak przejdę bezpośrednio do moich propozycji chciałabym Cię uwrażliwić na to,że nie jest istotne ile Twój  prezent kosztuje. Najważniejsze ,że będzie on od serca. Jeśli masz czas, odrobinę chęci i umiejętności możesz sam/sama zrobić prezent własnymi rączkami. Kwestia Twojego wyboru. 



Zacznę od prezentów dla kobiet czy dziewcząt. Będą to niedrogie prezenty.

C E L E B R Y T K A


Bardzo uniwersalne, niedrogie łańcuszki,które są prezentem z klasą, ale nie musisz się na niego szczególnie wykosztować. 

W O S K I 
Zapachowe woski.. jeśli masz wśród bliskich maniaczkę różnych zapachów, świeczek,klimatycznego nastroju to z pewnością będzie to udany dodatek do prezentu. Możesz również zakupić kilka wosków i wtedy będzie to stanowiło odrębny, cały prezent. 

K U B E K


KOCHAM kubki. Jestem osobą ,która ucieszyłaby się z takiego upominku, dlatego jeżeli znasz takie osoby, to z pewnością znajdziesz jakiś ciekawy kubek z fajnym napisem tudzież wzorem. Oczywiście może to również stanowić dodatek do Twojego prezentu. 

C Z O K E R 


Dziewczyny,które śledzą modowe trendy na pewno ucieszą się z czokera. Jest ich mnóstwo w sklepach online i kosztują bardzo niewiele, dlatego polecam. Szczególnie jeśli wiesz, że dana osoba gustuje w takich dodatkach.

K S I Ą Ż K A


Oczywiście nie koniecznie TA konkretna książka E.L James. Może to być jakakolwiek książka. Jeśli znasz osobę,która lubi literaturę, z pewnością ucieszy się z książki, którą chciała przeczytać, bądź z jakiegoś nowego bestseleru.

P A L E T K A

Praktyczna, niedroga i dobra paletka z Wibo. Sama mam ją w posiadaniu i bardzo ją lubię.  Z pewnością będzie ona dobrym prezentem dla siostry czy dziewczyny,które gustują w robieniu makijażu.

_____________________

Teraz pora na droższe prezenty dla kobiet.

P Ę D Z L E   D O    M A K I J A Ż U 


Owszem. Jest to wydatek. Ale za to bardzo praktyczny.
 Pędzle zawsze się przydadzą. Szczególnie dobrej jakości pędzle. Jeżeli jednak nie masz możliwości zakupu całego kompletu, postaw na jeden, czy dwa porządne pędzle. Zapewniam Cię, że wtedy również prezent będzie bardzo udany i zarazem użyteczny.

B U T Y 

Nie muszą być akurat Superstary. Zdjęcie tych butów pojawiło się tutaj ,ponieważ sama chciałabym sobie sprawić akurat takie adidasy.  Ale jeśli chodzi o prezent. Jakieś markowe buty,które dana osoba bardzo chciała mieć będą dobrym prezentem. W przypadku tak drogich prezentów trzeba koniecznie znać preferencje danej osoby. Szkoda marnować pieniądze na bezsensowne , niezdatne przedmioty.

P A L E T K A 

Tym razem prezentem jest również paletka.. ale nie zwykła. Tylko taka " z wyższej półki ", jak paletka Kylie czy NAKED. Jest to propozycja dla dużych miłośniczek makijażu w stopniu bardziej zaawansowanym.

Z E G A R E K 

 Mówią, że nie daje się zegarków w prezencie.. Cóż ja osobiście byłabym zadowolona z porządnego, klasycznego zegarka, który jest bardzo funkcjonalnym prezentem.

 P E R F U M Y    C K 


Jest to cudowny, uniwersalny zapach, piękny flakonik i dobra marka. Cena zależy od pojemności flakonika. O ile się nie mylę, obecnie w drogeriach Rossmann trwa promocja na perfumy, także wiecie co robić :)
____________________________

Wystarczy już o kobietach. Przyszła pora na mężczyzn! Tutaj będzie nieco trudniej..

Zacznę od tych tańszych prezentów. Przyznaję ,że z wymyśleniem ich miała kłopot. 
 Co proponuję?

PŁYTA ULUBIONEGO ZESPOŁU



P O W E R    B A N K 


Zaliczam go to tańszych prezentów ponieważ powerbanki można znaleźć w różnych cenach, w zależności od pojemności i od jakości.

S Ł U C H A W K I 

Są tańsze i droższe. Jeśli chodzi o takie podstawowe do telefonu, możecie naprawdę znaleźć dobre i w dobrej cenie. Bardzo przydatny prezent. 




______________________________


Teraz pora na te droższe prezenty dla facetów!

G R A 



Co innego może ucieszyć faceta? 

A L K O H O L 


A racja, to też może :)


G R Y   P L A N S Z O W E


Wbrew pozorom gry planszowe to dobre i stosunkowo drogie rozwiązanie. Ale nada się dla każdego w każdym wieku :)

Z E G A R E K 


S K Ó R Z A N Y   P O R T F E L 


Chyba jeden z bardziej praktycznych prezentów.

PERFUMY, WODY TOALETOWE

To już chyba klasyk :)

Okej. Jeśli dotarłeś / dotarłaś  ze mną do końca moich propozycji "  tanie i drogie prezenty choinkowe " to wiedz ,że ogromnie się cieszę i włożyłam w ten post całe swoje serducho. Propozycji na prezenty jest ogrom. Ja po prostu wyłuskałam te najlepsze według mnie i jednocześnie najbardziej praktyczne.
Koniecznie daj znać czy Ci pomogłam, co o tych prezentach sądzisz i jakie są Twoje propozycje na prezenty pod choinkę.

Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco , śledź mnie na snapchacie: paciak17


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Woski, czokery, cienie i jedne z moich ulubionych perfum <3 Czytasz mi w myslach. Oby św. Mikołaj także to potrafił :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chciałabym dostać paletkę od Kylie albo zestaw dobrych pędzli <3 To chyba jeden z najlepszych prezentów, jaki może uszczęśliwić dziewczyny :D
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Z większości tych prezentów bym się ucieszyła. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły na prezent, ja bardzo bym chciała dostać zegarek, uwielbiam je!

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super propozycje, ja skorzystałam z jednej i kupiłam portfel :)

    Pozdrawiam! :)
    wobiektywachklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe oraz pomyslowe prezenty! Sama dostałam od cioci dwa czokery, czy jak to się tam pisze. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły na prezenty, na pewno skorzystam ☺
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Z każdego przedstawionego prezentu przez Ciebie, na pewno bym się ucieszyła :)
    Mój blog - zerknij ⛄

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi nigdy nie brakuje pomysłów na prezenty.Wystarczy zastanowić się czego brakuje rodzinie i w domu. Proste. Byle do Świąt, wolnego.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne prezenty na pewno bym była nimi zachwycona :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Poker! genialna propozycja, właśnie uratowałaś mnie od szukania prezentu, idę jutro kupić. dzięki :))
    www.guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pomysły na prezenty. Always-claudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tacię kupiłam słuchawki:)
    świetne pomysły!


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana!
    Życzę Ci aby te Święta pozostały
    w twojej pamięci na wiele, wiele lat.
    A także co najważniejsze, zdrowia!
    No i oczywiście wszelakich blogerskich sukcesów :*!
    Wesołych Świąt!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)