get inspirated of new things

12:22:00

Witajcie ! 
Jestem już po najgorszych kolokwiach i teraz mogę się cieszyć tym narastającym już świątecznym klimatem! 
Dziś chciałabym Wam pokazać nowe rzeczy, które niedawno do mnie przysłano. Może zainspirujecie się  i wybierzecie coś jako prezent na gwiazdkę dla najbliższych ? Zapraszam :)





 Sweter: KLIK
Czoker: KLIK


paletka: KLIK

torba: KLIK


Ozdoby świąteczne: KLIK



czapka: KLIK
skarpety: KLIK



Któryś produkt szczególnie przypadł Wam do gustu ? 
Lubicie te sklepy ? 
Piszcie !

Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco dodaj mnie na snapchacie: paciak17


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Przygarnelabym czapkę oraz paletkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudeńka! Piękna czapka.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba post !Bardzo ladny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te sklepy, sama z nimi współpracuję :) wszystko fajne
    bardzo podobają mi się czapka i skarpetki ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta czapka ;) piękne rzeczy poklikalam pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rzeczy :) mam już tą torebkę i jest genialna moim zdaniem :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty już na studiach, a ja w stresie przed egzaminowym. ;-;
    Ładna biżuteria.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wprost zimowe sweterki <3 Oczywiście nie mogło by się też obejść bez ozdób świątecznych!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze rzeczy! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)