What I think ? Lovely, K'Lips

10:26:00

Witaj!
  Zdjęcia do tego posta miałam zrobione już  ponad tydzień temu, kosmetyki przetestowane również. Niestety, brak czasu spowodowany nawałem obowiązków na uczelni mnie bardzo przytłoczył. Nie mniej jednak postanowiłam wyrazić swoją opinię na temat nowego produktu od Lovely jakim jest matowa pomadka z konturówką. Czy produkt, który zrobił furorę w internecie urzekł również mnie? Przeczytaj dalej :)



Zacznijmy od tego ,że zestaw od Lovely Płynna pomadka matowa + konturówka jest wzorowany na znanym Ci zestawie od Kylie Jenner. Z pewnością stąd to ogromne zainteresowanie wśród kobiet i chęć przetestowania,wypróbowania czy też porównania tej nowości.
Nie nazwałabym tego typową podróbką oryginalnego zestawu, nie mniej jednak twórcy tego produktu wiedzieli co robią inspirując się tak popularnymi i znanymi produktami od Kylie.

Mnie do drogerii zaprowadziła przede wszystkim ogromna ciekawość jak i fakt ,że uwielbiam matowe produkty do ust a mam ich niewiele. Ku mojemu zaskoczeniu w pierwszej drogerii , gdy spytałam o te zestawy powiedziano mi ,że już je wykupiono. Wszystkie.W lekkim szoku poszłam do mniej  obleganej drogerii na osiedlu. Tam znalazłam ostatnie sztuki. Zdecydowałam się na dwa kolory: lovely lips oraz neutral beauty. Wrażenia po przetestowaniu ? 


To , co sama ocenisz, to oczywiście schludne, estetyczne i ładne opakowanie produktu. Ale co z jakością?
Kochane, szału nie ma. A na pewno nie jest to warte aż takiego rozgłosu jaki ten produkt zdobył. Podobne matowe pomadki w równie niskiej cenie dostaniecie przykładowo od Golden Rose.
No dobrze, ale konkrety.  
Gama kolorystyczna jest dość skromna. Kolor Neutral Beauty jest naprawdę świetny. Ale na Lovely Lips się trochę zawiodłam.Jest bardzo przeciętny. Ale oczywiście kolory to kwestia gustu. Co z trwałością?  Trwałość jest w porządku. Mam na myśli oczywiście to ,że jest ona adekwatna do ceny  zestawu. Nie można tutaj wymagać super trwałej pomadki, nie mniej jednak jest na tyle trwała ,że ja osobiście byłam zadowolona.
Zaintrygował mnie również fakt, iż kolor pomadki sporo odbiega od koloru konturówki, ale bez obaw! Po nałożeniu obu produktów wszystko idealnie się skomponowało. Kredka maluje jak marzenie. Jest bardzo miękka, łatwo się nią konturuje nasze usta, tutaj duży plus. 
Podsumowując, zestaw jest dobry, w atrakcyjnej cenie ( niecałe 20 zł ) , ale jak wyżej wspomniałam znajdziecie sporo podobnych jakościowo bądź lepszych produktów matowych. Ten przykuwa uwagę wszystkich ze względu na wzorowanie się produktami Kylie. 






Kilka spontanicznych zdjęć na których macie kolor Neutral Beauty, mój ulubiony.


A teraz przyznać się, która już zdobyła swój zestaw od Lovely ? Koniecznie napiszcie swoje wrażenia :) 

Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco dodaj mnie na snapchacie: paciak17

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Stale poluję na nie w Rossmannie, ale nigdy nie ma tego koloru, który sobie upatrzyłam. Może i nie są to wybitne jakościowo produkty ale za tą cenę jestem w stanie wybaczyć im drobne wady. ;)
    Pozdrawiam!

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusi mnie ta neutral, ponieważ uwielbiam takie nude pomadki! :)
    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam jeszcze kosmetykow bo jakoś nie lubię ale właśnie pomadki mi się mega podobają i chybardzo się na nie skuszę :)
    Ciekawy wpis ;)
    Pozdrawiam
    http://it-was-coolfern.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero zamierzam skusić się na ten zestaw. O golden rose były komentarze pozytywne, ale spotkałam się z ogromną ilością negatywnych. Mimo wszystko mają moje serce, więc może z tymi będzie podobnie!

    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2016/11/tiesto-ft-vassy-secretspoppy-lovers.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze względu na to, że firma nie potrafiła wymyślić swojego autorskiego opakowania, a chamsko ściągnęła niemal wszystko od Kylie, z pewnością nie kupię, nie lubię wspierać tak działających firm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja specjalnie zamówiła na Allegro odcień milky brown , kolor jeest cudowny :) ale chyba oprócz koloru nic po za tym... Jest na pewno gorsza niż inne pomadki które posiadam chociaż by te z Golden Rose:) jeszcze będę testować ją i pewnie na blogu tez recenzja pojawi się ale na raziie jestem średnio nimi oczarowana :/ bo trwałości zbytnio chyba nie ma ;/


    http://skate112.blogspot.com/2016/11/outfit-swiateczne-stylizacje.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie to ani trochę nie mówi :(

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się czaję na jakiś z tych zestawów! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie planuję zakup! Tylko coś nie mogę znaleźć ich u siebie:/ Bardzo fajnie tu! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja niestety nie posiadam tych pomadek, bo miałam podobną sytuację, jak ty, iż w większej ilości drogerii w której byłam, zostały one wykupione, a jeśli już były, to kolor mi za bardzo nie odpowiadał. Jednak mam nadzieję, że ja i również je w końcu dostanę :D

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam wypróbować ten zestaw, ale u mnie nie jest dostępny. Jednak po Twoim wpisie zostanę przy moich matowych kolorkach z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHAMY! KOCHAMY I JESZCZE RAZ KOCHAMY! <3 Te pomadki, konturówki i wszystko jest mega! Kolorki super dobrałaś :) Do twarzy Ci w nich ;* Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obydwa odcienie mi się bardzo podobają, muszę kupić jakiś kolorek na zimę. :)

    FromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  14. Zastanawiałam się nad wypróbowaniem ich, bo już różne rzeczy o nich słyszałam, ale po twoim poście dam im szansę. Kolor Lovely Lips skradł moje serce.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. muszę je w końcu przetestować! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam odcień Lovely Lips - jedyny, który mi podpasował :P Zestaw jest świetny i wart swojej ceny :)
    Pozdarawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)