Autumn / sammydress

11:29:00


Witajcie!
Jesień.. piękna, złota jesień. Jedna z moich ulubionych pór roku. Łącznie z zimą. 
Jest to piękny czas i nawet przygnębiająca pogoda nie zmieni mojego zdania. 
W deszczowe dni lubię wziąć dobrą książkę i ulubioną kawę a w te cieplejsze i słoneczne pójść na spacer i zachwycać się widokami. 
Warto czasami zatrzymać się choć na moment w tym codziennym pośpiechu,
rozejrzeć się dookoła i docenić to, co jest. 












 Na zdjęcia wybrałam się spontanicznie dlatego mój look nie jest wyszukany.  Ze zdjęć powyżej mogę Wam szczerze polecić torebkę ze sklepu Sammydress.

Link do sklepu :  TUTAJ
Link do torebki : TUTAJ

Obecnie trwa na nią promocja , dlatego koniecznie zerknijcie Mnie ona służy od początku października. Dzień w dzień noszę w niej masę książek zeszytów i kserówek , a torba dalej wygląda jak nowa , co mnie bardzo zaskoczyło.
Ten sklep ma duży i ciekawy asortyment , dlatego zerknijcie i koniecznie dajcie znać czy Wam się podoba :) 

Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco dodaj mnie na snapchacie: paciak17


You Might Also Like

20 komentarze

  1. Faktycznie torebka bardzo fajna, jednak ja już mam ich tyle (nie, to jeszcze nie jest uzależnienie od torebek, haha) w swojej szafie, że nie zmieszczę już chyba żadnej, przynajmniej tak się przekonuję, żeby znowu niczego nie kupić "na zapas". :)


    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację! Warto czasem się zatrzymać i pomyśleć lub rozejrzeć się w około :) Musimy dostrzegać plusy jesieni, a nie tylko minusy takie jak zła pogoda, czy wczesne robienie się ciemno :) Torba robi wrażenie ;) Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jesień, lubię ten chłód i kolory opadających liści.
    A torebka jest prześliczna ;)

    www.zakazanyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie torebka jest świetna. Ogólnie to cały twój look jest genialny.
    Jeśli chodzi o jesień i zimę to mam zupełnie inne zdanie. Jesień kojarzy mi się z ciągłym wiatrem, deszczem i chorobami ale faktycznie są też plusy jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesień i zima to również moje ulubione pory roku <3 Cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepła herbata i książka czyli tak jak lubię. Bardzo ładna stylizacja,masz dobry gust. A ta torba jest wręcz idealna.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia <3 Jesień jest piękna pod względem krajobrazu, ale i tak lato to moja ulubiona pora roku :)!
    ania grabowska blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia przepiękne, ukazana jest na nich ta najlepsza strona jesieni. Ja niestety tej pory roku jednak nie lubię, bo jak szybko te piękne kolory się pojawiają w naturze, tak szybko znikają. ;)

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Wpadłam przypadkiem na twojego bloga i jest świetny! Strasznie mi się tu spodobało. Bardzo ciekawie piszesz , wygląd bloga jest estetyczny. Na pewno muszę wpadać tu częściej :)
    Pozdrawiam,
    Youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, podoba mi się szal https://just-wiktoria.blogspot.com/2016/10/3110-im-here.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja:)
    Ja nie lubię jesieni i zimy:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Moją ulubioną pora roku jest własnie zima, ale jesień też lubię. Można bawić się w liściach i w ogóle. Super sesja zdjęciowa jesienna <3 Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja. Pogoda za oknem czasami nie rozpieszcza :(

    MARTHA-ZAPRASZAM💋
    U mnie na blogu, jesienna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja, lubie takie minimalistyczne połączenia :)
    powodzenia w blogowaniu
    http://noa-artpage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze mówiąc stylizacja, pomimo tego, że nie szykowałaś się do zdjęć, jest świetna. Znaczy to, że masz nieprzeciętny styl. Ja również uwielbiam parzyć kawę i czytać w te brzydsze, jesienne dni.
    Pozdrawiam
    Aleksandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacjami niesamowity obraz jesienny w tle :)


    www.noeliademkowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja i przepiękny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)