Haul kosmetyczny

08:38:00

Witaj !  
W ostatnim czasie nazbierało mi się sporo dobrych jakościowo kosmetyków,  z którymi wcześniej nie miałam styczności. Oczywiście nie omieszkałam obkupić się w niezbędne mi rzeczy na promocji w drogerii Rossmann ale znajdziecie tu coś więcej. Mam kilka rzeczy do zarekomendowania :)
Zacznę od produktów do ust, bo tych ku mojemu zaskoczeniu jest ich najmniej :)





  Pierwszy  produkt to konturówka z wibo ,której kolor jest idealny - lekko przybrudzony, delikatnie ciemny róż. 
    Drugi produkt to pomadka do ust z Golden Rose. Jest to mój ulubieniec minionego miesiąca, używam jej kilka razy w tygodniu i nadal mi się nie znudziła. jest matowa i ładnie prezentuje się na ustach .
    

  Puder firmy Rimmel.  Znam już ten produkt, dlatego skusiłam się na niego po raz drugi. Dobrze matuje i ma atrakcyjną cenę. Nic więcej nie wymagam :)


     Pora na korektor. Długo szukałam czegoś dobrego i tym razem nie znalazłam. Ten korektor jest średni, nie kryje mocno a jego cena jest wysoka, także uważam ,że kiedy nie jest przeceniony , po prostu nie warto go nabywać.


     Sypki puder. Moje nowe, dobre, matujące ,tanie i wydajne odkrycie z Eveline !


     Dwa zupełnie dla mnie nowe podkłady. Z żadnym wcześniej się nie spotkałam. Pierwszy z Rimmela zakupiony z polecenia. jest naprawdę super-dobry ! Długo się utrzymuje, kryje, ma piękny zapach i co najważniejsze nie jest bardzo drogi, cena ok. 40 zł.
Drugim podkładem jest Dream VELVET z Maybelline. Dużo o nim słyszałam i postanowiłam go wypróbować. Jest lekki, delikatny. Nie czuć go na skórze, a daje krycie. Nie jest szczególnie długotrwały. Jest to idealny podkład na codzień. Lekki, naturalny i ku mojemu zaskoczeniu wydajny. Miałam wątpliwości przed jego zakupem, ponieważ wydawało mi się, że szybko mi się skończy, lecz to tylko złudzenie. Niewielka ilość wystarcza by pokryć całą twarz. W dodatku cena jest naprawdę niska :)


 Kredka do oczu ze szczoteczką na końcu ! Produkt , na którego "czaiłam się" od dłuższego czasu! Daje dobry efekt , łatwo się nią wyrysowuje brwi i jest trwała :) Dodam że jest to firma Loreal.


 Tusz do rzęs firmy Max Factor. Fajnie pogrubia rzęsy , cenia nie jest wysoka ale zaznaczam,że jest dobry , nie bardzo dobry. Wystarczy on w zupełności osobą ,które mają długie  rzęsy i nie potrzebują tuszy z wyższych półek.



Ten eyeliner czyni cuda! Jest genialny, ma ścięty pędzelek, ala mazak  i naprawdę malowanie nim kresek to przyjemność. Jest to jedyny produkt ,którym potrafię sobie zrobić kreski. Nie należał do najtańszych ale jest wart swojej ceny w stu procentach.



Kolejna paletka z wibo! Z jednej byłam bardzo zadowolona i z tej również jestem. Cena ok 40 zł i jak najbardziej ta paletka jest jej warta. Jest dobry pigment, cienie utrzymują mi się nawet 12 godzin kiedy jestem na uczelni, więc warto jeśli ktoś nie szuka czegoś bardziej profesjonalnego :)

Jeśli dotarłaś ze mną do końca, to bardzo się cieszę. Koniecznie napisz czy miałaś styczność z tymi produktami i co o nich sądzisz !
Miłego dnia !
Jeśli chcesz być ze mną na bieżąco dodaj mnie na snapchacie : paciak17 

You Might Also Like

25 komentarze

  1. uwielbiam matowe szminki i pomadki, mam chyba kazdy odcień! podkłady z rimmela to chyba najlepsze podkłady jakie moglam miec, mega jestem z nich zadowolona.
    obserwuje od dawna :*


    http://ink-your-think.blogspot.com/2016/10/a-little-changes.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzy mi się jakaś konturówka, jeszcze nidgy żadnej nie miałam - pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna paleta
    zaobserwowałam i skomentowałam , teraz ty http://skucinskae.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości, zwłaszcza paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka rzeczy z tych co ty kupiłaś :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne nowości, od dawna mam ochotę na jakąś pomadkę z GR, ale wciąż nie mogę się zdecydować na konretny kolor :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kosmetyki! Wiele z nich znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że ostatnio ciągle trafiam na bardzo podobne posty, bądź o tej samej tematyce. Przyznam, że średnio przepadam za takimi wpisami, ale chociaż czasem mogę się zainspirować ;)
    Bardzo mi się podoba ta pomadka i mam szminkę w bardzo podobnym kolorze :) Ogólnie jeszcze nie miałam styczności z tymi kosmetykami, a szczególnie z tymi firmami, ale może kiedyś się skuszę na jakiś kosmetyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. loreal true match - korektor to mój ulubieniec. polecam także rimmel match perfection o numerku 010 :)
    Podkład true match jest rewelacyjny, polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Również polecam podkład z Rimmel, jest świetny. :) Pomadki, konturówki- wszystkie kosmetyki do ust to takie moje małe uzależnienie, mam ich całkiem sporo, ale ciężko się powstrzymać od nie kupienia kolejnych pięknych kolorów. :)
    Świetny post!
    Pozdrawiam
    http://katie-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten puder ! Jeden z najlepszych ! Paletka również piękna. *.*

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość tych kosmetyków posiadam i lubię :) Szczególnie ubóstwiam szminkę z GR :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam konturówke z wibo tylko inny odcień jednak jest świetna ! Na paletę również się natknęłam jednak w ostatniej chwili z niej zrezygnowałam i żałuję :)
    Pozdrawiam!
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do korektora - zgadzam się, a nawet powiedziałabym, że jest słaby (nie średni)...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny przegląd kosmetyków! Uwielbiam markę Wibo! Świetne kosmetyki w atrakcyjnych cenach. Co do innych rzeczy - aż nabrałam ochoty na zakup czegoś nowego :)
    Zapraszam: http://theceladongrass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Rimmel Stay Matte uwielbiam :) Za to ich podkłady nie przypadły mi do gustu. A ten sypki puder od Eveline ma jakąś konkretną nazwę serii?

    OdpowiedzUsuń
  17. Co ja tu widzę same perełki. Tusz jak o podkład mam i jestem z nich bardzo zadowolona :)
    Zainteresowała mnie paletka wszystkie odcienie w moim guście, jest jesień musimy eksperymentować z kolorami, zwłaszcza w makijażem. bardzo chętnie ją zakupie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta kredka do ust z wibo jest świetna, sama ją mam także, a jeśli chodzi o inne produkty to ta paleta jest idealna

    OdpowiedzUsuń
  19. Konturówki do ust z wibo to uwielbiam wręcz więc nie dziwię się ani trochę, że została ona Twoim ulubieńcem. A paletka cieni ma bardzo ładne kolory, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadka z GoldenRose oraz paletka z Wibo prezentują się niesamowicie. Jeszcze nigdy nie trafiłam na dobry eye-liner w pisaku, będe musiała wypróbować ten! <3
    ciszamysli.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam szminki z GoldenRose, a podkład z Rimmela jest jednym z moich ulubionych!
    Widzę, że zakupy udane :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa tego kremu z maybelline :) i pomadki z golden rose uwielbiam!
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/2016/10/shopping-queen-odc3.html?m=1#more

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam dziś tą samą kredkę do ust z Wibo haha :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam matowe szminki <3 obecnie też używam pudru z rimmela i daje radę. A paletka z wibo jest przepiękna!

    cugle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)