Be trendy with Zaful

13:00:00

Kolejna paczka z Zaful. To zdecydowanie mój ulubiony sklep. Nie tylko posiada duży wybór bardzo stylowych ubrań ale również nie muszę czekać dwóch lub trzech tygodni na przesyłkę. Czekałam około 7 dni. Zaful nie zawiódł mnie i tym razem. Chętnie zarekomenduję Ci kilka rzeczy z tego sklepu.









Choker - KLIK
Sweter - KLIK
Okulary - KLIK
Zegarek - KLIK
Czapka z daszkiem - KLIK
Czapka z reniferem - KLIK
Szalik - KLIK

Sama nie mogłam zdecydować się na choker,jest ich naprawdę wiele ! Ceny są niskie a jeśli tak jak ja jesteś zwolenniczką takiej biżuterii ,koniecznie zobacz je na stronie sklepu!
Sweter jest ciepły ,dobrej jakości i idealnie współgra z tym uroczym beżowym zegarkiem. Już dawno chciałam mieć w swojej szafie coś wiązanego z ten sposób.
Co do okularów słonecznych i czapki - liczyłam na cieplejszą jesień ale będę je nosić w sezonie letnim!
Nie mogłam się powstrzymać by nie zamówić tej uroczej czapki z reniferem. Jestem ogromną miłośniczką zimy i świąt,stąd ten zakup.
Dorzucam Ci również link do bardzo ciepłego ,ładnego i uniwersalnego szalika ,który gorąco polecam. Niestety nie ma go na zdjęciach ale noszę go od dwóch tygodni i świetnie sprawdza się w tę okropną pogodę!
Jestem zadowolona z paczki i sklepu,po raz kolejny nie miałam żadnego problemu związanego z tym sklepem online.
Przez tę pogodę nie mogłam wykonać zdjęć na dworze,dlatego bądź wyrozumiały/wyrozumiała!
Odsyłam Cię żebyś obejrzał/obejrzała ubrania i dodatki z Zaful.
Koniecznie napisz co sądzisz o zamówionych przeze mnie rzeczach i jakie jest Twoje wrażenie odnośnie tego sklepu !
Link do sklepu ----> TUTAJ
Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco dodaj mnie na snapchacie: paciak17

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Owszem sama uwielbiam ten sklep i rowiez z nimi wspolpracuje ! Mają naprawdę genialny wybór i cudowne ubrania :* klimniete !
    Pozdrawiama !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep, bardzo chciałabym z nimi współpracować.
    Mają świetny asortyment z tego co widziałam, a jak z jakością?
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam już kilka t-shirtów od nich, w których super często chodzę i naprawdę po tylu praniach są nadal ekstra!

      Usuń
  3. Sweter i zegarek są śliczne. :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy! Najbardziej do gustu przypadł mi sweterek jak i zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweterek jest cudny ♥
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej! Te zdjęcia, te wpisy! Twój blog to włąśnie to czego szukam! :) Super jest i w ogóle!
    Może chcesz go pozycjonować? Wpadnij, naucz się i dowiedz gdzie i jak zdobywać linki!
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten sweter bardzo mi się podoba no i muszę przyznać, że pięknie w nim wyglądasz! :)
    Mnie taki kolor średnio niestety pasuje, zdecydowanie bardziej wolę szarości.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten sklep ma na prawdę świetny asortyment, rzeczy są cudowne! A w swetrze ślicznie wyglądasz :)
    Super!
    Pozdrawiam!
    clauditta-blog.blogspot.dk

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sweterek jest śliczny ;) idealnie sprawdzi się na zime.
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek ostatnio sama takiego szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow Świetne rzeczy !
    Chyba skuszę się na jhakieś rzeczy od Zaful :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sweterek cudowny! na pewno będzie super na mroźne dni :))


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. również z nimi współpracowałam, jakość rzeczy jest niesamowicie wysoka, kontakt płynny. byłam bardzo zadowolona z mojego zamówienia i zazdroszczę sweterka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweterek ! :)
    Muszę zajrzeć do nich, bo dużo osób o nich pisze :)

    Zapraszam na jesienny post :)
    https://monica280497.blogspot.com/2016/10/white-blouse-with-excision-golden-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  15. przekonałaś mnie do tego sklepu, jak będę coś kupować to sie skuszę na tą stronkę :)

    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałem wiele historii na ten temat. Ale widze że super są tam rzeczy. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie okulary, choć trzeba przyznać, że nie każdemu one pasują :D Choker też bardzo ładny. Mam zamiar sobie taki kupić. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. o tym sklepie nie słyszałam, ale sweterek fajny :)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystko jest cudowne, jednak zauroczył mnie ten sweterek! :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja też uwielbiam Zaful! Ten sklep mnie nigdy nie zawiódł :) Zamówiłaś śliczny sweterek
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykły post! Piękna z Ciebie kobieta!

    Ja rownież zapraszam do siebie: zdrowojemysiesmiejemy.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog! Obserwuję i będę zaglądać! Powodzenia!!!! :)
    http://theceladongrass.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)