ZAFUL style

16:16:00

Witaj !
   Dziś chciałabym Ci przedstawić stylizację z ubraniami prosto ze sklepu online o nazwie Zaful.
Zanim jednak przejdę do samych zdjęć, najpierw kilka słów o samym sklepie. Przyznam ,że do takich internetowych zakupów i nieznanych mi stron z ubraniami podchodzę z dystansem. Wiem czego mogę się spodziewać, dlatego nie do końca temu ufam. Jeżeli robisz zakupy online rozumiesz co mam na myśli. Kiedy korzystamy z nowej strony również nie jesteśmy do końca pewni efektu naszych zakupów.  Jeżeli chodzi o tę stronę pozytywnie się zaskoczyłam.
*Moje zamówienie przyszło naprawdę szybko a po współpracy z inną firmą byłam nastawiona na kilkanaście dni czekania! Tutaj duże zaskoczenie.
* Ubrania prezentują się tak, jak na zamieszczonych na stronie fotografiach. Nie było żadnych pomyłek, niedociągnięć czy uszkodzeń, choć to zapewne w każdym sklepie internetowym może się zdarzyć.
* Jakość ubrań po kilku użyciach oceniam na bardzo dobrą, co dalej czas nam pokaże.
* Wybór ubrań i akcesoriów na stronce jest naprawdę duży i dobry. Jest z czego wybierać, sama nie mogłam się zdecydować , ponieważ mają naprawdę ciekawy  i oryginalny asortyment

Pora na zdjęcia  stylizacji z lekkim, wakacyjnym klimatem :)







Bluzka: KLIK
Choker: KLIK
Jeżeli jeszcze nie miałaś/miałeś styczności z tym sklepem,koniecznie zajrzyj i sprawdź !

Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco ,śledź mnie na snapchacie: paciak17

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Fajna stylizacja, ciekawie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja "Pani wiosny" jednym słowem super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja ! Zazdroszcze takich widoków :)

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz w nich bardzo ładnie. Świetne tło :) Ja niestety współpracy z Zaful nie wspominam za dobrze.

    http://turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia . Fajna stylizacja ;) ładne miejsca wybraliście do robienia zdjęć;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, bluzka mnie urzeka.
    Jesli rzeczywiście tak szybko doszla paczka to wielki plus, bo sklepy internetowe raczej sie nie spieszą z wysyłką rzeczy. Jeśli jakoś jest okej, wszystko zgodne z informacją to naprawdę super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę szybko, dlatego mnie to zdziwiło, bo wiem jak to jest ze sklepami online ! Wszystko na plus póki co :)

      Usuń
  7. Ja również jestem pozytywnie zaskoczoną tą firmą :) Aktualnie czekam na drugą część mojego zamówienia. Śliczne zdjęcia!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko tworzy zgrana całość :) chyba w końcu tez zamówię cos od nich :) bluzka rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  9. jej świetna stylizacja!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka świetna. Taka nietypowa :3 Piękne zdj, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna stylizacja ! Również współpracuje z tą firma i właśnie idzie do mnie paczka :)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. super zdjęcia w ta bluzka wymiata! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow bardzo mi się podoba ta sesja. Idealnie wkomponowałaś się w piękny krajobraz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna bluzeczka! wyglądasz bardzo stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja! Masz piękne włoski! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego sklepu!
    Bardzo fajne zamówienie :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. wybrałaś świetne ciuszki :) ja tez bardzo lubię Zaful
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie wyglądasz.
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna bluzka! ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wyglądasz!
    Ja, niestety, czekam już miesiąc na moją przesyłkę od Zaful :/
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam sklep zadul, maja genilne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja! Fajny, prosty styl na wakacje! ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)