Pack from Gamiss

04:19:00

   Witaj !
Dziś chciałabym Cię zapoznać z pewnym sklepem internetowym, z którym dotąd nie miałam żadnej styczności.  Mowa tu o sklepie Gamiss. ----> Przejdź do sklepu  <-----


Na stronie znajdziecie nie tylko duży wybór ubrań, ale również kosmetyki, akcesoria lub różnego rodzaju gadżety do domu czy mieszkania. Mnie osobiście najbardziej zaintrygowały rzeczy z serii "beauty" i to one znalazły się w mojej paczce.  Dodam ,że na przesyłkę czekałam niecałe dwa tygodnie. Jest to średnia długość, czasami miałam styczność z jeszcze większym odstępem czasu a czasami mniejszym. Nie mniej jednak nie zapominajmy ,że jest to sklep online , więc trzeba uzbroić się w cierpliwość :)

Zacznę od tego, czego najbardziej byłam ciekawa, czyli od pędzli. Dodam na wstępie, że jest to zamówienie czysto eksperymentalne,chciałam sprawdzić jakość tego zakupu. Ja swoją przygodę z pędzlami rozpoczęłam zupełnie  niedawno. Używam tylko pędzli do oczu, do różu, bronzera oraz pudru. Kupowałam je oddzielnie, wtedy kiedy ich potrzebowałam. Tym razem zdecydowałam się na komplet. Prócz urzekającego wyglądu mają coś jeszcze :)


Pędzle od gamiss są bardzo miękkie , miłe w dotyku, puchate. Zaznaczam ,że nie jestem ekspertem od pędzli, używam tych najbardziej popularnych, nie mniej jednak przetestowałam je i pierwsze wrażenie jest bardzo dobre. Pędzle do oczu, podkładu i pudru szczególnie przypadł mi do gustu. Tutaj wygląda idzie w parze z jakością. Polecam szczególnie tym mniej zaawansowanym, jak ja.  Co więcej są one bardzo funkcjonalne, nie tylko spełniają swoją rolę , ale stanowią również element dekoracyjny. Miedziany kolor jest moim ulubieńcem w ostatnim czasie :)



KLIK 





Kolejne perełki to beauty blender pod oczy, szminka o urzekającym kolorze oraz zestaw do brwi.
Szminki to mój nałóg, dlatego i tym razem nie mogłam się powstrzymać ,by jakiejś nie zamówić. Jej kolor jest bardzo ładny a trwałość oceniam bardzo pozytywnie, długo trzyma się na ustach.
Przechodząc do zestawu do brwi - nie wyrysujesz nim brwi ,tylko je wypełnisz. Jest to coś idealnego dla osób z ciemnymi,mocnymi brwiami , które chcą jedynie je "poprawić", jak w moim przypadku.



Kolejną rzeczą jest ten uroczy choker. Kosztował grosze a stanowi bardzo ładny dodatek.



Ostatnią rzeczą, której najbardziej nie mogłam się doczekać jest kurtka z naszywkami. Niestety nie uwierzyłam w siebie i zamówiłam rozmiar M , który okazał się być za duży. Nie mniej jednak nie wygląda to aż tak źle a kurtka bardzo mi przypadła do gustu i jest idealna na obecną porę.


To już wszystko jeśli chodzi o przesyłkę od Gamiss. Koniecznie zajrzyjcie do ich sklepu!


Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco zapraszam na mojego snapchata: paciak17


You Might Also Like

14 komentarze

  1. no zajrzałam do sklepu, coś podobnego do ali, ale mam wrażenie, że lepsze :) .
    z tymi rozmiarówkami to tragedia, więc ubrań już nie zamawiam .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pędzle, chyba muszę pomyśleć nad zakupem. Ostatnio swój zgubiłam na mieście (ja się pytam - jak!) No i lecę przejrzeć sklep.
    Pozdrawiam // ksiazkiwpiekle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Często zamawiam pędzle z tego typu stron bo są świetne, dużo lepszej jakości niż te z niższej półki cenowej u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię gamiss - zwłaszcza ich torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gamiss w swoim asortymencie ma czasami fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna kurtka :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie ale zajrzałam, poklikałam :)
    http://queenxfangle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ponad cztery lata temu zaczę­łam szukać rodzi­ców, któ­rzy zostali por­wani do pie­kła. Zaczy­na­łam od czy­ta­nia pamięt­ników matki, w którym opi­sała pra­wie całe życie dzięki temu mogłam poznać jej zna­jo­mych czy wro­gów, któ­rych oczy­wi­ście odwiedzi­łam. Zaczy­na­łam nie­win­nie aż umar­łam i sta­łam się osa­czoną. Powoli dąży­łam do celu, gdy pew­nego dnia natra­fi­łam na mojego przy­szłego przy­ja­ciela - Hadesa. Byłam o krok o dosta­nie się do pie­kła z pomocą demona śmierci i cho­rego nieznanego mi demona.


    http://story-by-livia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne pędzle i choker!
    Nie słyszałam o tej marce.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurtka jest cudowna, normalnie zakochałam się w niej. Zbieram pieniądze i zamawiam ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie pędzle kupiłam na Ali, nie są za rewelacyjne ale pięknie zdobią toaletke

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tym sklepie♥
    Pędzle są niesamowite :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)