Nowości kosmetyczne !

02:33:00

Cześć!
Dziś przychodzę do Ciebie z kilkoma produktami ,które urzekły mnie swoją jakością i które z chęcią Ci polecę. Jest to paletka z cieniami, stick do konturowania oraz dwa pędzelki - do różu oraz do cieni. Zapraszam



stick 2 in 1
Zacznijmy od mojego faworyta ! Jest to nowość -Master Contour V-shape Duo firmy Maybelline, czyli nic innego jak konturowanie na mokro. Jest to niezwykle praktyczny produkt zawierający zarówno bronzer jak i rozświetlacz. Moim zdaniem to idealne rozwiązanie na wygodne i precyzyjne konturowanie. Co więcej efekt naszego makijażu przy użyciu tego produktu jest długotrwały. Dostępne są dwie wersje sticka - light oraz medium. Poniżej na zdjęciu zobaczysz wersję light.
Cena: około 40 zł. 

Neutral eyeshadow palette
Kolejnym produktem kosmetycznym ,który podbił moje serce  jest paletka firmy wibo. Zawiera 15 cieni i jest dopasowana do każdego typu urody. Ogromną zaletą są cienie zarówno matujące jak i rozświetlające, co czyni tę paletkę uniwersalną. Możesz używać zawartych w niej cieni zarówno na codzień ( naturalne odcienie, ciemne i jasne brązy ) oraz w wyjątkowych okazcjach ( połyskujące odcienie grafitu , czerni, beżu ). Jest ona must have każdej kobiety, zarówno tej mniej doświadczonej jak i bardziej zaawansowanej w robieniu make-up'u. Gorąco polecam, ponieważ u mnie spisała się rewelacyjnie, cienie są dobrze napigmentowane,długo się trzymają i dają świetny efekt.
Cena : około 35 zł


Pędzle firmy AVON
Pierwszy z nich to pędzel do różo. Skośny i mięciutki, idealnie nadaje się do delikatnego podkreślenia naszych policzków wybranych przez nas różem. Jest świetny w dotyku i dobrze się u mnie sprawdził. 
Drugi pędzel jest przeznaczony do makijażu oka - do cieni. Jest bardzo precyzyjny i dwustronny - posiada także gąbeczkę Świetnie nadaje się do osiągnięcia efektu smokey eye.


To wszystko jeśli chodzi o produkty ,które ostatnio zagościły w mojej kosmetyczce i z pewnością zostaną w niej na długo. 
Może Ty również masz jakiś produkt ,który mogłabyś polecić? Pisz w komentarzu !

Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco dodaj mnie na snapchacie: paciak17

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Ta paletka i te pędzelki bardzo mi się spodobały chyba poważnie pomyślę nad ich zakupem.
    Świetny blog, obserwuje :)

    https://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten stick do twarzy kusi mnie od kiedy zobaczyłam go na zagranicznym YT! Jednak najpierw musze skończyć moją paletkę z Kobo, a nie kupowac kolejne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo pozytywnych opinii słyszałam o tym sticku do twarzy. Może sama się na niego skuszę.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamy już parę pędzli z Avonu i naprawdę super się sprawdzają. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta paletka! A za pędzlami muszę się rozejrzeć jak tylko wrócę z wakacji ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki, na pewno Ci długo posłużą. Dobrze jest trafić przy zakupach na coś idealnego dla siebie, wtedy radocha gwarantowana <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Co mi się spodobało w tym wpisie to to, że przychodzisz do MNIE ;)
    Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad uprofesjonalnieniem swojego makijażu, wiesz, brwi (chociaż z nimi robić nic nie muszę, mam szerokie i bujne, haha), konturowanie...ale panicznie się tego boję, jestem niesamowicie bladym człowiekiem z nieznajomością technik makijażu...może plam bym sobie nie narobiła...ale przynajmniej już wiem, po co mogłabym sięgnąć, gdybym chciała zacząć...;)

    Życzę Ci magicznego dnia, Ignis Sanat
    http://ignis-sanat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten stick w wersji light jest naprawdę jasny i delikatny więc śmiało możesz spróbować :)

      Usuń
  8. O tym sticku wiele dobrego słyszałam, ale na razie kupować nie będę, bo za często bronzera nie używam. Za to przy kupowaniu palety zwrócę uwagę na tę z Wibo. Pozdrawiam :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przetestować stick 2 in 1, ponieważ często go widzę w blogsferze i jestem bardzo ciekawa tego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten stick to cudo!
    http://girl0almighty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. mam podobny stick, tylko, że z Sephory - jeden z moich ulubionych produktów do makijażu ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kupić w końcu ta paletke z wibo bo chodzi za mna juz od zimy :D

    jessicajanuszkiewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. musze zaopatrzyc sie w ten stick

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajnie wygląda ta paletka,jak skończy mi się moja z make up revolution to na pewno będę się nad nią poważnie zastanawiać :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! :)
    Właśnie waham się na kupnem Sticka z Maybelline- ale skoro kolejna osoba go zachwala to znak, że nie mam już co czekać i muszę go przetestować.
    Również mam tą paletkę z Wibo i też podbiła moje serce <3 Jest prześwietna! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O Sticku słyszałam, że nie ma rewelacji. Świetnie, że u ciebie się sprawdził. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam paletkę Neutral od Wina, świetnie się u mnie sprawdza ;) natomiast na zakup sticku do konkurowania z Maybelline zbieram się już od kilku dni ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna paletka!
    Widzę, że zakupy udane :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy post, bloga już obserwuję

    http://allthoughtsofordinarygirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post, śliczna paleta !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)