Hello August

13:29:00

Witajcie !
  Ostatnio prawdziwe lato daje we znaki.  Jest piękna pogoda i idealny czas na to ,by móc w pełni wykorzystać wakacyjne dni.
  Rozpoczął się sierpień i tym samym dla wielu osób ostatni miesiąc wakacji. Pamiętaj ,żeby wykorzystać ten czas jak najlepiej i zrealizować wszystkie bądź większość swoich postanowień na to lato. Nie jest jeszcze za późno !
  Tymczasem przeniosę Cię do pewnego upalnego i bardzo miłego dnia...



      Mam nadzieję ,że spędzasz wakacje równie dobrze, bądź jeszcze lepiej ode mnie ! Koniecznie napisz o swoich planach na ten ostatni miesiąc !
 Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco - dodaj mnie na Snapchacie : paciak17

You Might Also Like

23 komentarze

  1. Dla mnie to nie taki ostatni miesiąc :D Ale mam plan, żeby się jeszcze trochę poopalać w Hiszpanii i podszkolić swój hiszpański :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam na upragniony wyjazd nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjęcia, tak bardzo wakacyjne :) Świetna stylizacja, cudowny kolor na ustach :) Jesteś bardzo fotogeniczna! Czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są świetne :)
    Ja jak na razie planów na sierpień nie mam ale wykorzystam go jak najlepiej.<3
    http://agdik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja, okulary są świetne szkoda, że mi ten model nie pasuje :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja, idealna na lato. Szkoda, ze nie mogę nosić okularów innych niż te korekcyjne, gdyz bez nich nic nie widzę, bo twoje naprawdę mi się bardzo podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie mogę się przekonać do takich okrągłych okularów :( a co do planów na sierpień, to jeszcze nie mam sprecyzowanych. Jakieś drobne wycieczki ze znajomymi :D

    http://agataosinska9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja całe lipiec i sierpień spędzam w pracy, na szczęście mam jeszcze wrzesień na leniuchowanie :) Śliczne zdjęcia, masz świetne okularki :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, u mnie niestety nie jest tak słonecznie jak na tych zdjęciach :) Zostaje na dłużej i pozdrawiam!

    W międzyczasie zapraszam do mnie:
    http://nati-nataliii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooo ^^ Super to pierwsze zdjęcie! <33 Zakochałyśmy się w nim :D HEHE ^^ Bardzo ładny kombinezon :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaa zakochałam sie w pierwszym zdjeciu i w okularach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz. Pasuje Ci taka stylizacja. A wakacje? Niestety się kończą :(
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Właśnie dzisiaj jest taki dzień kiedy chce zrealizować bardzo dużo moich wakacyjnych planów haha.
    Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia. Jeżeli chodzi o dalsze plany na wakacje to nie mamy jeszcze żadnego pomysłu. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. Dokładnie! Musimy wykorzystać ten ostatni miesiąc wakacji jak najlepiej! Świetna bluzka i śliczne włosy :)

    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie fajne letnie zdjęcia! U mnie niestety pogoda mało atrakcyjna :(
    obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to lato ogólnie bardzo kiepsko wypadło. 2 tygodnie i szkoła - choć ja się o to martwić nie muszę, bo edukację już zakończyłam :D .
    widzę, że adidasy superstar opanowują internet :D

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia cudowne, bo dziewczyna na nich piękna! Stylizacja bardzo w moim stylu, ale widzę,że te superstar'y jeszcze nie wyszły z mody, wciąż gdzieś są! Jednak mi osobiście się bardzo podobają na nogach i trafiają w 100 % w mój gust. Racja, trzeba wykorzystać ten ostatni miesiąc wakacji to końca, choć już nie miesiąc a dwa tygodnie.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ktoś tu ma wakacje do paździeeernika :D!!

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za komentarz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Też uważam, że trzeba wykorzystać teraz wakacje do końca :) Na razie planuję zrobić sesję, pójść na zakupy i pójść na urodziny koleżanki :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż trudno uwierzyć że to już dwa tygodnie do szkoły, nie żałuję moich wakacji bo były mega! Mam zamiar jeszcze pojechać na parę dni do Berlina! Znowu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)