Back to school, back to work with smile

07:21:00

Powrót do szkoły, pracy czy na studia nie musi być ciężkim, trudnym zadaniem! Postaraj sobie umilić ten czas i przygotuj się do niego w stu procentach. Mam kilka rad ,które pomogły mi zmienić nastawienie na lepsze już wielokrotnie i mam nadzieję ,że Tobie również poprawią ten nieubłagalny przeskok z dwumiesięcznych tudzież dłuższych wakacji.



Zacznij od zakupów!
Artykuły szkole, różnego rodzaju plannery, organizery zawsze stanowiły dla mnie motywację. Uwielbiam takie gadżety i dużą przyjemność sprawia mi ich zakup. Teraz tego typu produktów jest bardzo dużo, dlatego jeśli także masz "fioła" na punkcie zakreślaczy, flamastrów i ładnych zeszytów, to z pewnością poprawisz sobie humor udając się na takie zakupy. My dziewczyny z reguły lubimy kolorowe, ładnie wyglądające przybory, więc czemu nie poprawić sobie humoru choć trochę? :)
Skoro już jestem przy zakupach.. jeśli niekoniecznie przepadasz za tym całym zamieszaniem wokół artykułów szkolnych czy biurowych to możesz udać się na zakupy skierowane w innym kierunku.. pora odświeżyć garderobę i zaopatrzyć się w typowo jesienne ubrania! To mogą być małe zakupy ,które pozwolą Ci pomyśleć pozytywniej o zbliżającym się czasie. Większość z nas lubi sprawić coś nowego do naszej garderoby na powrót do szkoły i pracy.
Jeżeli akurat Ci się nie przelewa w portfelu nic straconego. Udaj się na zakupy do second-handu! Jeśli jesteś cierpliwa z pewnością wypatrzysz jakieś perełki. Pamiętaj ,że wiele ubrań można łatwo przerobić ! Dla chcącego nic trudnego.

No dobra, mamy wszystkie potrzebne rzeczy. Jak jeszcze umilić sobie powrót ?

Bądź zorganizowana W przeddzień pójścia do szkoły/pracy uszykuj sobie wszystkie potrzebne rzeczy : ubrania, akcesoria, spakuj torbę, zrób drugie śniadanie - coś smacznego co choć trochę poprawi Ci humor podczas dnia! Zapewniam Cię, tak stuprocentowo przygotowana zaoszczędzisz rano czasu i nerwów związanych z niepotrzebnym spóźnieniem.
Okej, mamy wszystko co jest nam potrzebne, wszystko uszykowane, dopięte na ostatni guzik, idziemy spać. Dzwoni budzik.. stało się. Co teraz ?

Wstawaj od razu Najlepiej postaw budzik tak byś musiała wstać z łóżka by go wyłączyć. Jeśli tak jak ja jesteś jedną z tych osób ,które co chwila włączają drzemkę a później z przerażeniem zrywają się z łóżka, to koniecznie wypróbuj ten sposób. Będziesz zmuszona opuścić wygodne, ciepłe łóżeczko a to już pół sukcesu !

Może kawy ? Zaparz swoją ulubioną kawę tudzież herbatę. Możesz też zainwestować w jakiś fajny kubek z motywującym napisem ? Takie szczegóły mogą pomóc a niewiele Cię kosztują.Ulubiona kawa w nowym kubku będzie Ci smakować jeszcze lepiej niż zwykle.

Muzyka Włącz ulubioną muzykę tudzież tak jak w moim przypadku po prostu radio. Słuchając tego co lubisz umilisz sobie czas przygotowania lekkiego śniadania.
Jedząc śniadanie i popijając swoją idealną kawę możesz znaleźć chwilę by się zrelaksować, poprzeglądać social media,sprawdzić czy coś ciekawego wydarzyło się bieżącej nocy, czy poczytać najnowszy Glamour. Po prostu rób to co lubisz, co Cię odpręża. Ważne jest by rano znaleźć te 10-15 minut dla siebie i wcale nie musisz wstawać dużo wcześniej. Przecież przygotowałaś wszystko ubiegłego wieczoru :)
Na sam koniec...

Dobre nastawienie! Później już z uśmiechem na twarzy staw czoło temu dniu i nie daj się złemu nastawieniu !Wszystko zależy od tego w jaki sposób myślisz o danym dniu. Pozytywniejsza z pewnością przeżyjesz go dużo lepiej.
Jeżeli udało Ci się dotrwać do końca tego posta, to gratuluję :) Mam Nadzieję ,że okazał się on dla Ciebie przydatny.
Wszystkim osobom, które już kończą wakacje życzę udanego powrotu a tym szczęściarzom jak ja życzę udanego września i relaksu przed październikowymi studiami.

Jeżeli chcesz być ze mną na bieżąco dodaj mnie na snapchacie: paciak17

You Might Also Like

30 komentarze

  1. Ja już mam koniec szkoły, ale niestety mnie czeka praca. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dopiero od pazdziernika studia :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe pomysły :) Ja nie długo też zaczynam pracę i szkołe więc będe musiała się w 100% zorganizować :)
    Zapraszam http://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że jestem studentką i mam jeszcze wrzesień :DD
    fajne pomysły :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nic na mnie nie działa abym wyrwała się natychmiastowo z ciepłego łóżka :( Ale fakt, kupowanie rzeczy też jest w sobie świetną motywacją!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wstawaj od razu - najlepsza rada dla mnie haha. Niestety ja przestawiam budzik tysiac razy :D Fajny post, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super porady. Kawa to moja miłosc <3
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wpis - tak można budzić się każdego dnia.
    Pozdrawiam i do usłyszenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie serie i świetne przypomnienie co do przyborów. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post, zgadzam się z wszystkimi wyżej wymienionymi poradami. Sam muszę zacząć się do nich stosować :P

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/challenge-by-ewel-stylizacja2.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham szkolne zakupy, akurat po takich jestem ♥
    Świetne pomysły!
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie posty, po prostu kocham zakupy szkolne, wybieranie wszystkiego co potrzebne mniej lub bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny patent z tym ustawieniem dalej budzika, na pewno spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście należę do rannych ptaszków, a moja szafa już czeka na nadejście chłodniejszych jesiennych dni. No i oczywiście kawka z rana, coś bez czego nie wyobrażam sobie zacząć dnia :)
    Bardzo ciekawy post :))))

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna notka

    skomentowane,teraz ty https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię serię Back to school. Świetny post, na pewno wykorzystam Twoje sposoby. Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja od października zaczynam studia, po najdłuższych wakacjach w życiu ciężko będzie mi wrócić do nauki. Twoje rady bardzo mi się przydadzą! :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze odkładam telefon na drugi koniec pokoju ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie czeka wstawanie przed 6, także informacje bardzo przydatne! :)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie posty, szczególnie teraz gdy wiele osób zaczyna nowy rok szkolny :) Super post
    http://martynasobczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O jejuu moj ulubiony rodzaj postów, czytałam go z przyjemnością. Widać że prowadzisz bloga z pasją!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rady, od września rozpoczynam pracę, więc na pewno mi się przydadzą :) jak zawsze swietny post!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cenne rady, chociaż już studiuje to nadal wybieram się na zakupy szkolne, bo uwielbiam te różne kolorowe rzeczy. Co do szykowania wszystkiego dzień wcześniej staram się tak robić codziennie, jeśli na drugi dzień rano muszę gdzieś wyjść.
    magdazarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w sumie zaczynam studia i nie wiem jak się przygotować na to haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre nastawienie to podstawa!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  26. Interesujący post ! Ja jeszcze nie poczułam tych wakacji, a tu już szkoła ... No ale cóż, trzeba to trzeba. Fajnie wszystko opisalas
    Pozdrawiam :)
    beautyandmonia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post, też mi chodzi taki po głowie, haha!:D
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie jeśli chodzi o szkołę, która jest rzeczą nieuniknioną wystarczy zmienić nastawienie na pozytywne i od razu pogodzimy się z tym faktem.

    Zapraszam także na mojego bloga, jeśli ci się spodoba, zaobserwuj!
    http://modaiurodawedlugjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)