Byłam w Fan Roomie!

04:12:00

Cześć !
Mam nadzieję ,że wakacje mijają Ci dobrze !
Dziś przychodzę aby podzielić się z Tobą moją wizytą w Fan Roomie Mistrzowskiej Technologii Saturn w Warszawie. Co to jest i jak udało mi się tam dostać?  Czytaj dalej :)




    Fan Room to apartament wyposażony w świetne nowe technologie i różne mistrzowskie gadżety ! Osoba , która wygra konkurs  ma zarezerwowany apartament na dany dzień od 15:00 do 00:00 by móc razem ze znajomymi bądź rodziną przeżywać piłkarskie emocje i korzystać z nowoczesnych sprzętów. Wszystko zostało zorganizowane z okazji EURO 2016.
    Ja znalazłam się tam, ponieważ mój chłopak wygrał konkurs na 30 czerwca. Mieliśmy jeszcze więcej szczęścia ,ponieważ akurat 30stego miał miejsce mecz Polska-Portugalia. Mimo utraty awansu do półfinału mecz był naprawdę dobry a nasi piłkarze pokazali klasę na murawie - warto było obejrzeć taki mecz w tym apartamencie dla kibiców ! Udało mi się również znaleźć tam 10 lipca - na finale mistrzostw ! Oto kilka zdjęć ,jakie udało mi się zrobić podczas pobytu w Fan Roomie.














Ten apartament jest niesamowity. 17  piętro ,piękny widok na Warszawę i nowoczesne sprzęty ! Idealnie.
Podoba Wam się Fan Room ? Słyszeliście o nim bądź o tym konkursie ? Piszcie !

śledź mnie na snapchacie : paciak17

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Nie słyszałam o istnieniu Fan Room'u ale bardzo fajny pomysł ;)zazdroszczę pobytu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe doświadczenie :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa, serio! :)
    Zapraszam http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/07/jak-to-sie-zaczeo-kodka-miosci-100.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sprawa dla kibiców! Gratulacje dla chłopaka. trzeba mieć jednak szczęście. :D


    Na blogu najnowsze posty kosmetyczne, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze naprawdę marze by znaleźć się w takim miejscu. Faktycznie mecz był świetny mimo to ,że utraciliśmy awans ale i tak myślę, że graliśmy lepiej od Portugalii.

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy o tym nie słyszałam, ale to rzeczywiście fajna sprawa :)
    Na pewno dobrze wam się oglądało naszych Polaków z Portugalią.
    Pozdrawiam!
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią bym zagrała w PS4 w takim fan roomie, pozazdrościć! jejku ! :( <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej! Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale mega to wszystko wygląda ;p Zazdroszczę!
    http://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow zazdroszczę ^^ Wygląda epicko,szczególnie te widoki. Twój chłopak miał niezłego farta, że wygrał taką świetną nagrodę ;)
    http://lamytocwaniaczki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Woooow! Super sprawa, gratuluję takiej wygranej, bo na pewno się świetnie bawiliście!

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super ze mogłaś tam być ! Super pomysł na taki apartament :) www.dlifebook.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, nawet nie wiedziałam, że takie coś istnieje! Ale super :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mieszkam w Wawie i ie miałam pojęcia, ze coś takiego tam jest ;)
    [blog]

    OdpowiedzUsuń
  14. Super widoki, gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)