Nowa zdobycz czyli paletka z Banggood !

11:18:00

Witajcie kochani !
Niedawno dostałam wybraną przeze mnie paletkę ze sklepu internetowego Banggood. Nie mogłam doczekać się przesyłki, ze względu na ogromną ciekawość jakości tego produktu. Jakie są moje wrażenia ?



   Zacznę od początku, czyli od opakowania. Jest bardzo wygodne i solidne. Nie muszę się martwić o to ,że przypadkiem paletka się będzie nie domykać tudzież otwierać , ponieważ jest mocny zaczep , który o to zadba. Całe opakowanie jest czarnego, matowego koloru. Bardzo uniwersale. Wielkość średnia, jak na tak dużo kolorów jest w sam raz. Zmieścimy tę paletę do przeciętnej kosmetyczki w razie wyjazdu czy podróży.
    Przejdźmy więc dalej, czyli do samych cieni. Jest ich 15 , dość sporo. Kolory są bardzo uniwersalne, zarówno mocne jak i słabsze odcienie brązu, trochę nude oraz dwa podstawowe czyli czarny i biały - niezbędniki ! Ich pigmentacja jest wprost proporcjonalna do ceny paletki, stosunkowo dobra, lekka ale wyrazista, co nie zmienia faktu ,że lepiej dany cień nałożyć minimalnie dwa razy. Dużym plusem jest trwałość oraz fakt, iż cienie te nie osypują się podczas malowania.
    Ogółem uważam ,że paletka tych cieni jest dobra dla osób ,które są średnio zaawansowane w przygodzie z make-up'em i lubią uniwersalny, lekki makijaż. Mnie ona przypadła do gustu , ponieważ zawsze się maluję bardziej w stylu nude, na zasadzie make-up no make-up, ale  ta paletka znajdzie u mnie zastosowanie również na makijaże do innych okazji.
    Jeżeli jesteście zainteresowani tym produktem odsyłam Was TUTAJ




.

Jeśli macie jakieś pytania dotyczące tej paletki - piszcie !

You Might Also Like

19 komentarze

  1. 15. cieni to dość dużo, co idzie na plus do paletki. Jako, że bardziej lubię makijaż oczu w kolorach brązu, bardzo mi się spodobała. Jeśli kiedyś będę wykonywać takie czary na moich oczach to rozważę kupno.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :) Ja właśnie zamówiłam do przetestowania paletkę z MUA. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dałam swoją mamie, sama jej nie potrzebuję, ale pigmentacje ma bardzo dobrą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa paletka :) Z początku myślałam, że to jakaś z MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory. Dla mnie pewnie nie przydałaby się, bo cieniami maluję się od czasu do czasu, ale może kiedyś skuszę się na nią. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna paletka. Też myślałam nad jej kupnem :)
    https://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow :D Jaka pigmentacja. Chyba się wokół niej zakręcę :D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta paletka, masz rację kolory są uniwersalne więc można z nią wyczarować piekne dzienne jak i bardziej imprezowe makijaże ;P
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paletka. Uwielbiam takie rzeczy. :) La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam jedną paletkę z tej stronki z tym, że do konturowania i niestety mi się nie sprawdziła. Za tota twoja z cieniami wygląda bardzo obiecująco ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy wcześniej nie słyszałam o takim internetowym sklepie, ale paletka wygląda naprawdę kusząco mimo, że posiada uniwersalne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna ta paletka! uwielbiam nude i matowy make up :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie świetna paleta. Dobrze się prezentuje cień na oku.

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać że całkiem ładnie to wygląda :*nude to moje ulubione kolory w makijażu

    kariaxv.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa ta paletka, miałam ją zamawiać w prezewncie dla sisotry. Nie uczula?
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny letni makijaż ;) Nude to moje ulubione kolory
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama muszę już kupić krem bb, bo na podkłady jakich używam pogoda jest zbyt ciężka, a co do paletki to raczej bym jej nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie rozwiązanie :) super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)