MAJ - ULUBIEŃCY

15:26:00

Witajcie kochani !
Też nie możecie doczekać się prawdziwego, pięknego, ciepłego lata? Ja tylko oczekuję na piękną czerwcową pogodę !
Z racji ,iż zawitał do nas kolejny miesiąc mam dla Was moich ulubieńców minionego już maja.
Są to rzeczy, z którymi  się wprost nie rozstawałam  i które mogę Wam polecić z czystym sumieniem !





1. Szminka i kredka do ust !
Dwa zupełnie inne kolorki , jednak obie podbiły moje serce. Próbowałam wyłonić jedną , najlepszą, jednakże nie udało się. Owszem, częściej malowałam się szminką ze względu na wygodę i jej neutralny kolor, ale kredka jest również godna polecenia :)


2.Idealny krem upiększający BB 5 w 1 firmy garnier.
Przypadkowo natrafiłam na ten krem,ponieważ jego próbka była dołączona do magazynu Glamour. Już po pierwszym użyciu byłam wniebowzięta. Jest idealny. W naturalny sposób upiększa skórkę, jest lekki , nadaje świeżości i co jest ogromnym plusem pięknie pachnie. Jest to moje odkrycie i często stosuje go zamiast podkładu.


3.Emulsja do twarzy + płyn micelarny 
Są to dwa produkty, po zmyciu makijażu pierwszym - płynem nakładam małą ilość emulsji. Stosuję codziennie rano i wieczorem od dwóch tygodni i już zauważyłam pierwsze efekty. Emulsja jest intensywnie matująca, co dla mojej tłustej skóry twarzy jest dobrym rozwiązaniem. Jest to zestaw do cery trądzikowej i gorąco polecam, ponieważ faktycznie działa, może nie natychmiastowo i idealnie ale ze wszystkich produktów jakich używałam, te są najlepsze.


4." Ciemniejsza strona Greya "
Pokochałam tę książkę ! Jak pierwsza część serii o Greyu była dla mnie lekko monotonna, tak w drugiej było sporo akcji i fajnych scen, niektóre szokujące i zaskakujące  ! Chłonęłam tę książkę w każdej wolnej chwili i niestety już przeczytałam całą. Jest bardzo wciągająca. Jestem w trakcie trzeciej części. Polecam Wam bardzo gorąco, bo warto !


5. Piosenka - "Supergirl"

Zdecydowanie w tym miesiącu to tej piosenki słuchałam najczęściej, wręcz non stop ! Dawała mi kopa , gdy miałam kiepski humor, jest naprawdę świetna. Nie jest żadną nowością, więc może ktoś z Was się na nią natknął :)


To już koniec mojej listy ulubieńców maja. Z pewnością coś jeszcze fajnego się przewinęło a o tym zapomniałam - jak zawsze.
A Wy jakich mieliście ulubieńców w minionym miesiącu ?
Piszcie !

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Hehe książkę czytałam już daawno temu :D

    A tego kremy BB, w sumie legendarnego muszę sama wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona książka i piosenka. Świetni ulubieńcy!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzywałam tego kremu BB jak tylko wszedł na rynek, czyli juz jakies 5 lat temu ale jakoś u mnie nie specjalnie sie wtedy sprawdzał. Greya przeczytalam wszystkie części, jest bardzo wciągający.. Mimo, że ksiażka ma sporo stron udalo mi się bez trudu w jeden wieczór jedną część przeczytac :) pozdrawiam ^^

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ta kredka z Wibo.Ja polecam z Essence i Lovely:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam krem BB z Garniera ale jak dla mnie to bubel :/
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam na nowy post! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajni ulubieńcy :3
    czytałam tą drugą część i też podobała mi się bardziej niż 1:D.
    Ojeju ta nutka jest super *.* dawno jej nie słuchałam, a kiedyś miałam na nią niezłą fazę :P
    zainteresował mnie ten zestaw z pharmaceris:)
    a co do kremu bb to uwielbiam *.* nie używam innych podkładów oprócz takich kremów, bo zbyt "obciążają" moją twarz i powodują, że jest więcej krostek. z kremem bb to inna sprawa :).
    pozdrawiam i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię BB :-D
    Świetny post!
    Zapraszam do siebie www.krampauli.blogspot.com lub na fanpage https://m.facebook.com/KramPauli/
    Pozdrawiam serdecznie! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. pharmaceris- świetna firma ;) też stosuję
    obserwuję :)
    annatajemnicza21.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też lubię BB z Garniera :)
    Pozdrawiam serdecznie, Juliet Monroe KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Garnierowe BB to numer jeden w mojej kosmetyczce! Najlepszy kosmetyk na lato, bo nie obciąża cery... :) Książka - niespecjalnie przepadam za Greyem... Ale pierwszą część wchłonęłam!
    Super post :)


    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa produktów z Pharmaceris , żadnego jeszcze nie używałam:(

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham Greya mimo tych zbreznych rzeczy hehe .☺Mój blog KLIK zapraszam do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców - ale nic straconego, wiem na co teraz zwrócić uwagę! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi ulubiency! wiele - przykuło moją uwagę:)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  15. Niczego z tej listy nie znam, ale chyba muszę się zapoznać :D

    Dziękuję za komentarz na moim blogu!
    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Korzystając z wakacji zaczęłam czytać tą książkę i nawet mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim ulubieńczem także jest ten krem BB, jest świetny! Super ulubieńczy! :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)