Idealne rozwiązanie na lato - makeup no makeup !

02:48:00

   Ostatnie dni przyniosły ze sobą wysokie temperatury..Zaczyna się prawdziwe lato. Co za tym idzie, pojawia się problem z makijażem. Upały nie służą ciężkim, typowym makijażom ,które dla większości z nas są niemalże rutyną. W takie dni ciężko jest się normalnie pomalować i w tak wysokich stopniach Celsjusza utrzymać normalnie wyglądający makijaż. Najlepiej całkowicie z niego zrezygnować i dać odetchnąć skórze. Oczywiście , są osoby , dla których całkowita rezygnacja z makijażu jest nie do przyjęcia, dlatego jest na to idealne rozwiązanie , czyli tytułowe makeup no makeup.

   Pewnie większość z Was słyszała o tego rodzaju makijażu - delikatny i umiarkowany w kolorach nude. Wygląda to niezwykle naturalnie,jakbyśmy nie były pomalowane. I to właśnie jest fenomen tego sposobu malowania się.

   Mój makijaż w stylu : makeup no makeup - krok po kroku. 


1. Nakładam małą ilość podkładu lub krem koloryzujący BB firmy garnier. W te gorące dni używam kremu, ponieważ nadaje on świeżości i jest lekki. Ciężki podkład odkładam na bok.
2. Używam korektora w miejscach, które go potrzebują oraz pod oczami.
3. Utrwalam wszystko niewielką ilością pudru w kamieniu.( Więcej, jeżeli moja skóra jest tłusta! )
4. Bronzerem za pomocą pędzla konturuję twarz dosyć intensywnie. Jeżeli jesteście zwolenniczkami różu - oczywiście nie zaszkodzi. Ja używam również rozświetlacza w niewielkiej ilości.


5. Czas na oczy ! Wybieram najjaśniejsze , najbardziej pasujące do mojej skóry cienie ( mogą być lekko jaśniejsze bądź ciemniejsze ).
6. Wywijam rzędy za pomocą zalotki i nakładam jedną warstwę tuszu do rzęs. Brwi wypełniam ciemnobrązowym cieniem lub pozostawiam naturalne.


7. Na koniec usta - używam brązowej szminki, bądź zwykłego błyszczyka. Jeżeli  nie lubicie tak neutralnych kolorów , postawcie na konturówkę tudzież pomadkę w kolorze podobnym do koloru Waszych ust. 

Ot i cała filozofia, prosty , naturalnie prezentujący się makijaż. Jeżeli chcecie dodać blasku swojej twarzy zastosujcie rozświetlać w kącikach oczu, na łuku kupidyna i  tuż nad kośćmi policzkowymi. U mnie się sprawdza! 


Makeup no makeup jest modne już od dłuższego czasu, nawet wśród gwiazd. Ta opcja jest szczególnie przydatna na takie dni, jak teraz. Nie musimy obciążać naszej skóry ciężkimi makijażami, skoro te lekkie i delikatne są równie ładne. 

Co sądzicie o tym rodzaju makijażu ? Jesteście zwolenniczkami czy raczej nie  przemawia do Was ta opcja? 

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Zdecydowanie najlepsze rozwiązanie na takie gorące dni. :)

    http://kamilakulturalnie.blogspot.com zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj zrobiłam troszkę mocniejszy makijaż na zakończenie roku i wszystko ze mnie spłynęło przez ten upał. Najlepszym rozwiązaniem na dzisiaj będzie brak makijażu lub taki delikatny jak masz Ty. Jest śliczny. :)
    Pozdrawiam. :*
    charmolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak wygląda mój codzienny makijaż nawet w inną porę roku. Mocniejszy robię sobie rzadko, najczęsciej na jakieś wyjście, bądź do zdjęć od czasu do czasu ;)
    bydominikakopka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzimy, że ten makijaż jest ładny i nie przesadzony :) Uwielbiamy takie delikatne. Kosmetyki są nieziemskie ! *0* Najbardziej oczarowały nas paletki oraz podkłady :) Świetny wpis. Spokojnych wakacji życzą Agssymi <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Cię za to, że nie nakładasz na siebie tony makijażu :) Ja też jestem zwolenniczką naturalnego makijażu i bardzo podoba mi się Twoja propozycja :) Obserwuję, kochana!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. W upalne dni nakładam makijaż tylko kiedy muszę, ale Twoja opcja jest świetna!
    Taki makeup no makeup to super sprawa :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie wyglądasz bez makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądasz ! I makijaż rzeczywiście idealny na gorące dni :) Bardzo mi sie podoba!
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze przyzna że makijaz idealny, ponieważ nie rzuca się w oczy i jest dyskretny! :) To idealne rozwiązanie na lato! :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest bardzo faje, bo choć nie widać tapety, to wyglądamy lepiej ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam makeup no makeup sama ostatnio taki noszę i powiem, że o wiele lepiej, ładniej podkreśla to naszą urodę niż typowy rutynowy makijaż :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ta paletka wydaje się ciekawa, z banggood.
    mam tą z lovely, nie używam jej zbyt często. przywykłam do lepszej jakości- ale za te pieniądze jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odkąd panuje u nas taki upał, to prawie w ogóle się nie maluję. Makijaż wyglądający jakby go nie było sprawdza się u mnie świetnie. Podkreślam tylko brwi, maluję rzęsy i używam ewentualnie korektora i pudru. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny makijaż i mega pomysł ! Myślę że naprawdę się przyda.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo widzę bardzo ładnie rozświetloną twarz, chociaż bez makijażu również bardzo Ci ładnie ! ♥

    Buziaki, xx Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny makijaż, nie do wiary jak on zmienia nasz wygląd
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super. :) Dziękuję na pewno skorzystam z tej instrukcji :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super. :) Dziękuję na pewno skorzystam z tej instrukcji :)

    Kala-kaala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatny post i super makijaż! :)

    http://bezblednakosmetyka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie Ci to wyszło, a ja jakoś zrezygnowałam z makijażu na co dzień.. :D

    U mnie na blogu nowe posty z kilkoma propozycjami filmów romantycznych i również kilka porad jak wzmocnić poczucie pewności siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)