Z M I A N Y !

15:18:00

Cześć wszystkim !
Za każdym razem spoglądając w lusterko odczuwałam pewne rozczarowanie, taką rutynę i jałowość. Kompleksy kompleksami, ale to nie było to. Coś innego.. Wtedy dotarło do mnie ,że mój wygląd mnie już znudził. 
To była najlepsza pora na zmiany. 
Postawiłam na włosy. Dlaczego ? 
Mam długie włosy od długiego czasu, czasami mam wrażenie ,że są one moim znakiem rozpoznawalnym. Tak więc zmiana fryzury zdecydowanie wprowadziłaby dużą zmianę w moim wyglądzie. Tak też poczekałam do końca matur  i po długim dla mnie oczekiwaniu ścięłam włosy.
Nie potrafię ocenić jak lepiej wyglądam, ale wiem ,że to była zmiana na dobre, teraz czuję się  dużo lepiej ! Tak świeżo :) 






Ponadto krótkie włosy są dla mnie inspirujące już od pewnego czasu, jednak do tej pory nie miałam odwagi na taką zmianę.
Jeśli jesteście znudzone swoim wyglądem, z pewnością warto zaryzykować i coś zmienić. Co do długości włosów - krótkie czy długie ? Temat do dyskusji :)

You Might Also Like

21 komentarze

  1. Świetnie Ci w takich włosach! Ja bardzo często kombinuję z włosami, bo to właśnie dzięki nim czuję, że zmienia się coś. :D Ja po maturach postawiłam na kolor niebieski na włosach. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz, ja również jestem znudzona moimi włosami i planuję w najbliższym czasie zaryzykować i poszaleć z ombre, bo już 2 lata temu ścięłam, ale trochę za dużo k efekt nie był taki jakiego się spodziewałam.

    Zapraszam do mnie ( jestem nowa) :http://dominikaano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie Ci w krótkich włosach ! Według mnie lepiej niż w długich :P Ja też obcięłam włosy po maturze i rzeczywiście jest to dobra zmiana, czułam się wtedy tak świeżo ^^ pozdrawiam :)

    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama obcięłam włosy jakiś miesiąc czy dwa temu i czuję się dużo lepiej. Świetnie wyglądasz w krótkich włosach. ;)
    http://livpositivblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyglądasz w takich włosach! Ja sama całkiem niedawno ścięłam swoje i muszę przyznać, że takie zmiany są czasami potrzebne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    http://dziewczynawelcome.blogspot.com/2016/05/1st-tag-my-type-of-music.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz w tych włosach teraz ;)
    Pasują ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądasz w tych włosach teraz ;)
    Pasują ci :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w krótkich włosach! Ja sama ostatnio też swoje ścięłam :)
    Pozdrawiam serdecznie http://hdshua.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci w tych włosach! ja miesiąc temu obcięłam 30 cm.. i zmiany są dobre:)!

    OdpowiedzUsuń
  10. zmiany są super, też niedawno postanowiłam ściąć moje dość długie włosy. Pamiętam, że jak przyszłam do domu byłam tak pozytywnie zaskoczona, że teraz zawsze pewnie będę ścinać krócej włoski. :)

    http://www.odrobinaciepla.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. takie zmiany są potrzebne :)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz w krótkich włosach. Zdecydowanie warto zaryzykować ze zmianą włosów bo dzięki temu można całkowicie zmienić swój wygląd :)

    Zapraszam do siebie : http://michalinawolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pozytywna zmiana :D Ślicznie Ci w krótkich:)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio scielam włosy i rozjasnilam, ale znów mocno ciągnie mnie do zmian :) wyglądasz skocznie, promieniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie ci w tej nowej fryzurce ! ;3 Genialne zmiany i zdjęcia ;) Naszym zdaniem zmiana na lepsze ! :) Pozdrawiamy i ślemy buziaki :* :*

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie ci w krotkich wlosach! ja uwielbiam swoje dlugie i nie wiem czy bym scieła :)
    obserwuje zapraszam do mnie, mam nadzieje ze ci sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również od jakiegoś czasu zakochałam się w krótkich włosach, mimo że do nie dawna swoich nienawidziłam haha... pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. ja zawsze jak chcę coś w sobie zmienić,to zaczyna od włosów :) podoba mi się Twój blog,obserwuję :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz :* Obserwuję i zapraszam równiez do mnie :)

    PHOTOGRAPHYBYWERONIKA LINK

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiany w życiu to jest najlepsze co może być i to co ja uwielbiam ! Czy to zmiany w nawykach, czy zmiany w wyglądzie :) To znak, że nie stoimy w miejscu tylko cały czas do przodu !! Super blog i będę zaglądał :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)