WAITING FOR SUMMER

14:06:00

Witajcie kochani !
Ostatnio pogoda zmienia się co rusz... Nie mogę się już doczekać lata i wszystkiego co się z nim wiąże. Wprawdzie od około dwóch tygodni mam już wakacje , ale z pogodą bywa różnie..
Dziś mam dla Was dawkę wakacyjnych, letnich inspiracji, czyli łatwy i przyjemny post :)




 Za co kocham lato ? Wystarczy spojrzeć na  te zdjęcia !
Inspiracje pochodzą z mojej ulubionej strony - Tumblr.












Poczuliście już ten klimat ? Również nie możecie doczekać się lata tak, jak ja ?

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Mega uwielbiam takie zdjęcia super zestawienie ;) tez juz chce lato ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądając te zdjęcia , aż mnie ciarki przeszły. Za dokładnie dwa tygodnie są już wakacje, przynajmniej dla mnie. Zdjęcia mnie tak zmotywowały, aż sobie zapiszę kilka z nich!

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne inspiracje, ja niestety nie będe mieć wakacji
    o chodzę do pracy i skończyłam już szkołę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie powylegiwałabym się na plaży mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne, bardzo chciałabym przywieźć takie z moich wakacji :) Jadę już za trzy tygodnie :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Lato to najwspanialsza pora roku <3 jak dla mnie mogłoby trwać wiecznie.
    Piękne zdjęcia!

    juliaciesielskablog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście już nie mogę doczekać się wakacji pewnie jak każdy!

    obserwuję!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez uwielbiam zdjęcia z tumblra, zawsze je przeglądając żałuję, że sama jeszcze nie potrafię takich robić :D Mimo, że są tak proste, mają w sobie to coś. :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja juz po poprawkach i czuję się jak na wakacjach:D
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne inspiracje! <3
    Zdjęcia z tumblra są naprawdę świetne!
    Najbardziej podobają mi się te stroje kąpielowe!
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne inspiracje, ja już nie mogę doczekać się wakacji :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super post! Jak zauważyłam te niebieskie lody, aż mi slinka poleciała :)
    niewazne-kim-jestes-ok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! Według mnie też po części motywujący ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne inspirację, nie mogę doczekać się wakacji! <3 Świetny blog, dodaje do obserwowanych! :)

    >FLAWLESS-BABY.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam lato, za zdjęcia za wszystkie wspomnienia, za to najbardziej nie lubię momentu, kiedy się kończy. Mam nadzieję, że uda Ci się wykorzystać je w pełni! :) Pozdrawiam! http://nawiedzonadroga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. każdy już czeka na wakacje <3 zostaję na stałe <3
    http://milenaastyle.blogspot.com/2016/05/film-mozna-cofnacale-zycia-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Już tylko kilka tygodni ... i WAKACJE ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mogę się pochwalić tym, że mam już wakacje. Sesja egzaminacyjna minęła jak pstryk palcami :) Prawie 3 miesiące wolnego no nie licząc w trakcie praktyk. Dzięki którym mam nadzieję się czegoś nauczę.
    Pozdrawiam.
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez ten post jeszcze bardziej chcę lato! :D

    Pozdrawiam.
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Meega fajny mix zdjęć! Aż jeszcze bardziej chce to lato i czas spedzony nad wodą! :D
    SENSIBLEES

    OdpowiedzUsuń
  21. nie mogę się doczekać wakacji <3

    http://wchojnacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mimo że jednak jestem osobą, która woli spędzać wakacje w górach, to patrząc na te zdjęcia chętnie wybrałabym się nad morze :) Na szczęście wakacje mam już od miesiąca, więc nie narzekam :) Pozdrawiam, Darin Kr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i obserwację ! :)